logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Diety pudełkowe coraz częściej inwestują w reklamę

  PR 12.10.2021, przeczytano 192 razy
ilustracja

Diety pudełkowe to jedna z najbardziej dynamicznie rosnących branż w Polsce. Ubiegłoroczny rynek diet cateringowych wart był już miliard złotych! Przybywa też firm oferujących tego typu usługi, co pociąga za sobą konieczność wyróżnienia się na tle konkurencji. Coraz więcej firm sięga po profesjonalistów i buduje silne kampanie reklamowe, pokazujące korzyści, ofertę oraz budujące pozycję firmy. Zatrudnia także gwiazdy, które stają się ambasadorami marek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/diety-pudelkowe-coraz-czesciej-inwestuja-w-reklame,393329,artykul.html

Nice To Fit You, catering dietetyczny oferujący duży wybór smaków, stawia na rozwój i na początku października wystartowała z przełomową dla swojej marki kampanią digitalową "można? można!", stworzoną przez agencję reklamową H2O Creative. Kampania oparta jest na serii pięciu spotów w konwencji mini serialu, w którym występują polskie gwiazdy filmowe - Agnieszka Więdłocha i Maciej Stuhr.

W każdym z odcinków aktorzy odgrywają scenki bazujące na prawdziwych sytuacjach z życia użytkowników diet pudełkowych Nice To Fit You. Poruszają realne problemy, do których proponowane są konkretne rozwiązania gwarantowane przez markę.

- Bardzo ważne jest dla nas jakość i dotrzymywanie obietnic. Dlatego marka zaopiekowała się wszystkimi obszarami, które sygnalizowali klienci - szeroki wybór dań, aby potrawy smakowały tak, jak wyglądają, dostawy można było przełożyć na wygodny dla siebie termin i łatwo było zarządzać swoimi zamówieniami. Cieszymy się, że korzyści, które pokazujemy w naszej kampanii zgodziły się firmować gwiazdy takiej klasy jak Agnieszka Więdłocha i Maciej Stuhr. – mówi Paweł Wróbel, CEO Nice To Fit You

Całej aktywacji towarzyszy charakterystyczne hasło „można? można!”, które w prosty i rzeczowy sposób podkreśla kluczowe benefity Nice To Fit You. Kampania jest emitowana w social mediach, na display'ach, YT, VoD, www, landing page'ach oraz w e-mail marketingu.

- To pierwsza tak duża i intensywna kampania naszej marki. Platforma komunikacyjna "można? można!" kierowana jest do nowych klientów, oczekujących od swojego cateringu dietetycznego "czegoś więcej". Chcemy również, aby o jakości naszych usług i samego produktu dowiedziały się wszystkie osoby korzystające z diet pudełkowych - mówi Rafał Bartoszewicz, dyrektor marketingu i sprzedaży Nice To Fit You

Rosnący rynek, popularność i coraz większa konkurencja skłonią tę branżę do sięgania po rozwiązania reklamowe na szeroką skalę coraz częściej.

Źródło: Nice To Fit You

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Ancymony z nową kampanią dla Rossmanna
Wystartowała kampania „Taki skład to rozumiem” marki enerBIO. Za realizację odpowiada Agencja Ancymony.
Twórca internetowy Andrzej Tucholski ambasadorem Gizmi.io
Psycholog biznesu i twórca internetowy Andrzej Tucholski, który spędził dekadę w Top30 najbardziej wpływowych blogerów w Polsce, został ambasadorem Gizmi.io - pierwszej w Polsce platformy chat-commerce, która zmienia komunikatory internetowe w sklepy. Zapowiada też start pierwszego wspólnego projektu Gizmi Influencer Boot Camp.
Kool Things, zintegrowana agencja marketingowa specjalizująca się w grach wideo, przedłużyła i rozszerzyła umowy z kluczowymi klientami. Wśród nich są Bilibili, Jagex i Private Division. Nowe kontrakty obowiązują od października.
Czy polski e-commerce potknie się tuż przed żniwami?
Na październikowym posiedzeniu Rada Polityki Pieniężnej nieoczekiwanie podwyższyła referencyjną stopę procentową o 40 punktów bazowych – z 0,1 procent do 0,5 procent. Zła wiadomość dla e-handlu nadeszła na samym progu sezonu świątecznego. Firmy, które już zaciągnęły kredyty – czy to bankowe, czy pozabankowe – mogą spodziewać się stopniowego...
Brother rozbudowuje ofertę profesjonalnego druku etykiet dzięki współpracy z Teklynx
Brother rozpoczyna nowe partnerstwo z TEKLYNX, producentem oprogramowania do tworzenia kodów kreskowych. Współpraca obu firm sprawi, że zarówno produkcja, jak i druk etykiet będzie łatwiejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki temu partnerstwu Brother wzmocni portfolio oznaczeń do druku i pomoże przedsiębiorstwom w efektywnym tworzeniu etykiet zgodnych ze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764