logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Digicom: podsumowanie targów Remadays 2017

  PR 03.03.2017, przeczytano 725 razy
ilustracjastrzałka

To już kolejna edycja targów, w której wzięliśmy udział. W tegorocznym wydaniu na naszym stoisku skupiliśmy się na rozwiązaniach dla produkcyjnego druku cyfrowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/digicom%3A-podsumowanie-targow-remadays-2017,31673,artykul.html

Zaprezentowaliśmy najnowszą serię urządzeń laserowych DEVELOP Ineo +2060/2070, które są następcą naszego hitu sprzedażowego czyli serii urządzeń Ineo +1060/1070. Urządzenia pracują z papierami o gramaturach 350g/m2 w formacie SRA3 i posiadają niezwykle korzystny stosunek jakości do ceny.

Europejską premierę miały też powielacze cyfrowy firmy RISO. Nowa seria urządzeń charakteryzuje się jeszcze niższym kosztem kopii (poniżej połowy grosza) i prędkością druku dochodzącą do 185 str/min. W urządzeniach zastosowane nowe rozwiązania konstrukcyjne poprawiające jakość wydruku oraz zastosowano nowy rodzaj ekologicznej farby opartej na oleju ryżowym. W każdym modelu w standardzie znajduje się łącze komputerowe.

Pierwszym nabywcą rozwiązań z nowej serii jest drukarnia EMEKO z Łodzi, która od lat posiada w swoim parku maszynowym kilka urządzeń RISO a teraz postanowiła odświeżyć i unowocześnić swój park maszynowy.

Kolejna premierą była też prezentacja pełnokolorowej drukarki atramentowej RISO Com Color serii FW. Brak wygrzewania termicznego, prędkość do 150 str/min i bardzo niski koszt wydruku to główne atuty tego urządzenia.

W naszej ofercie nie zabrakło również urządzeń wykańczających takich jak: gilotyny, falcerki, złociarki, systemy broszurujące i wiele innych.

W najbliższych dniach rozpoczynamy serię instalacji testowych u naszych klientów, aby przetestować nowe rozwiązania w praktyce.
Wszystkich chętnych zapraszamy do kontaktu.

Źródło: DIGICOM

www.digicom.com.pl


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: Digicom

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764