logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Digipress – specjaliści od druku cyfrowego na Festiwaldruku.pl

  PR 22.08.2019, przeczytano 424 razy

W tegorocznej edycji targów poligrafii reklamowej do grona debiutantów dołącza firma DigiPress.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/digipress-%E2%80%93-specjalisci-od-druku-cyfrowego-na-festiwaldruku.pl,383679,artykul.html

DigiPress to największy partner firmy Xerox w Polsce, specjalizujący się w sprzedaży urządzeń produkcyjnych do druku cyfrowego. Firma zapewnia również wsparcie techniczne oraz serwis. Zespół firmy tworzą fachowcy z dwudziestoletnim doświadczeniem z zakresu druku cyfrowego, zarówno w dziedzinach handlowych, jak i serwisowych.

Podczas 11. edycji targów firma zaprezentuje urządzenia Xerox Versant 180 – do niskonakładowego produkcyjnego druku cyfrowego, oraz Xerox Altalink C8055 – wielofunkcyjne, kolorowe urządzenie drukujące w formacie A3.

DigiPress serdecznie zaprasza do odwiedzenia stoiska C3A i bliższego zapoznania się z ofertą.

Wszyscy goście będą mieli możliwość przetestowania jakości i funkcjonalności urządzeń poprzez wydruk własnych plików na prezentowanych maszynach.

FestiwalDruku.pl odbędzie się 18-19 września br. w EXPO XXI Warszawa. To największe branżowe wydarzenie tego typu w drugiej połowie roku.

  • Bezpłatna rejestracja uprawniająca do wejścia na targi: TUTAJ

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764