logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Digipress – specjaliści od druku cyfrowego na Festiwaldruku.pl

  PR 22.08.2019, przeczytano 237 razy

W tegorocznej edycji targów poligrafii reklamowej do grona debiutantów dołącza firma DigiPress.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/digipress-%E2%80%93-specjalisci-od-druku-cyfrowego-na-festiwaldruku.pl,383679,artykul.html

DigiPress to największy partner firmy Xerox w Polsce, specjalizujący się w sprzedaży urządzeń produkcyjnych do druku cyfrowego. Firma zapewnia również wsparcie techniczne oraz serwis. Zespół firmy tworzą fachowcy z dwudziestoletnim doświadczeniem z zakresu druku cyfrowego, zarówno w dziedzinach handlowych, jak i serwisowych.

Podczas 11. edycji targów firma zaprezentuje urządzenia Xerox Versant 180 – do niskonakładowego produkcyjnego druku cyfrowego, oraz Xerox Altalink C8055 – wielofunkcyjne, kolorowe urządzenie drukujące w formacie A3.

DigiPress serdecznie zaprasza do odwiedzenia stoiska C3A i bliższego zapoznania się z ofertą.

Wszyscy goście będą mieli możliwość przetestowania jakości i funkcjonalności urządzeń poprzez wydruk własnych plików na prezentowanych maszynach.

FestiwalDruku.pl odbędzie się 18-19 września br. w EXPO XXI Warszawa. To największe branżowe wydarzenie tego typu w drugiej połowie roku.

  • Bezpłatna rejestracja uprawniająca do wejścia na targi: TUTAJ

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druga Twarz Instalatora - nowa kampania marki Purmo
Marka Purmo, rozpoczęła nową kampanię wizerunkową - “Druga Twarz Instalatora”. Inicjatywa skupia się na specjalistach, którzy współpracują z fińskim producentem. Cel? Zmiana image’u, jaki posiadają “budowlańcy”, poprzez pokazanie ich drugiego oblicza. W ramach kampanii zrealizowano 7 profesjonalnych filmów i sesji zdjęciowych,...
Michał Sęk i Tomasz Bujok creative directorami w 180heartbeats + Jung v Matt
Do działu kreacji agencji 180heartbeats + Jung v Matt jako creative directorzy dołączyli Michał Sęk i Tomasz Bujok. Będą wspierać w zarządzaniu działem kreacji Mikołaja Sadowskiego, chief creative officera & partnera.  
BNP Paribas jako pierwszy bank w Polsce wykorzystał w kampanii technologię deep fake
Deep fake to technologia, o której coraz głośniej w świecie internetu i nie tylko. W skrócie, jest to technika obróbki obrazu, polegająca na nałożeniu twarzy konkretnej osoby na dowolną postać przy użyciu sztucznej inteligencji. W praktyce oznacza to, że możemy zobaczyć jak pewne osoby mówią rzeczy, których nigdy by nie powiedziały.
Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach. Pod hasłem „Gramy Razem” kampania przedstawia wsparcie, jakiego udziela lidze partner tytularny PKO Bank Polski. Spoty emitowane są na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych. Równolegle...
Rozpoczęła się Kampania „Sprawdzony - Niekręcony”
Wystartowała Kampania Uczciwych Sprzedawców Aut Używanych „Sprawdzony – Niekręcony”, mająca na celu wprowadzenie na polskim rynku sprzedaży aut używanych nowy standard - PISEMNĄ GWARANCJĘ PRZEBIEGU.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764