logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Digiprint obecny na kolejnej edycji Remadays

  PR 12.02.2019, przeczytano 795 razy
ilustracjastrzałka

Premierowo, podczas polskich targów, zostanie pokazana najnowsza maszyna HP Latex – model R2000, która światową premierę miała w 2018 r. Przenosi ona technologię lateksową do świata druku na podłożach sztywnych, jest również pionierem w zakresie białych atramentów, dzięki wprowadzonemu atramentowi HP Latex White. Wyposażona w pojedynczy, sześciokolorowy zestaw tuszów, zapewnia niespotykaną jakość przy zachowaniu dużej prędkości i jest pierwszą, prawdziwie hybrydową technologią lateksową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/digiprint-obecny-na-kolejnej-edycji-remadays,381205,artykul.html

Odwiedzający stoisko Digiprint będą mogli zobaczyć trymer tnący Fotoba XLD170 – do cięcia wydruków z roli, zaś do finishingu materiałów płaskich zostanie zaprezentowany wielofunkcyjny ploter Esko Kongsberg. Maszyna tego typu pozwala na szybkie odwzorowanie zaprojektowanych opakowań jeszcze w fazie koncepcji.

Klejenie wydruków zapewni ploter klejący Bickers Glue Jet, który umożliwia zastosowanie niemalże każdego kształtu geometrycznego nakładania kleju.

Dystrybutor stwarza również możliwość umówienia się na indywidulane demo podczas trwania targów - wystarczy wejść na stronę www.digiprint.pl by tam zostać przekierowanym do systemu, który umożliwi wcześniejsze przesłanie plików, a także wybór intersującego nas dnia spotkania na targach. Tutaj również wykorzystano jeden ze sztandarowych produktów znajdujących się w portfolio firmy – platformę WebCenter, rozwiązanie dla zarządzania produkcją opakowań (packaging management system) oraz system on-linowego procesu akceptacyjnego.

Poza maszynami swoje mniejsze ekspozycje będą również miały pozostały marki z portfolio dystrybutora: wydruki HP Indigo oraz Scodix.

Firma Digiprint powstała w 2000 roku i od początku swojej działalności zajmuje się sprzedażą i serwisem innowacyjnych urządzeń i oprogramowania dla rynku poligraficznego. W trakcie 19 lat działalności stworzyła szerokie portfolio produktów najlepszych światowych marek oferujących rozwiązania w zakresie druku cyfrowego, druku fleksograficznego, druku wielkoformatowego, a także do projektowania i produkcji etykiet i opakowań. Dystrybutor jako jedyny w Polsce reprezentuje takie firmy jak HP Indigo, HP Scitex czy Scodix. Poza tym jest również przedstawicielem HP Latex, Esko, Caldery, Laminy, ABG czy Fotoby. W swojej ofercie ma również bogate portfolio marek z bogatym pakietem oprogramowania jak chociażby GMG.

Źródło: Digiprint

www.digiprint.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druga Twarz Instalatora - nowa kampania marki Purmo
Marka Purmo, rozpoczęła nową kampanię wizerunkową - “Druga Twarz Instalatora”. Inicjatywa skupia się na specjalistach, którzy współpracują z fińskim producentem. Cel? Zmiana image’u, jaki posiadają “budowlańcy”, poprzez pokazanie ich drugiego oblicza. W ramach kampanii zrealizowano 7 profesjonalnych filmów i sesji zdjęciowych,...
Michał Sęk i Tomasz Bujok creative directorami w 180heartbeats + Jung v Matt
Do działu kreacji agencji 180heartbeats + Jung v Matt jako creative directorzy dołączyli Michał Sęk i Tomasz Bujok. Będą wspierać w zarządzaniu działem kreacji Mikołaja Sadowskiego, chief creative officera & partnera.  
BNP Paribas jako pierwszy bank w Polsce wykorzystał w kampanii technologię deep fake
Deep fake to technologia, o której coraz głośniej w świecie internetu i nie tylko. W skrócie, jest to technika obróbki obrazu, polegająca na nałożeniu twarzy konkretnej osoby na dowolną postać przy użyciu sztucznej inteligencji. W praktyce oznacza to, że możemy zobaczyć jak pewne osoby mówią rzeczy, których nigdy by nie powiedziały.
Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach. Pod hasłem „Gramy Razem” kampania przedstawia wsparcie, jakiego udziela lidze partner tytularny PKO Bank Polski. Spoty emitowane są na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych. Równolegle...
Rozpoczęła się Kampania „Sprawdzony - Niekręcony”
Wystartowała Kampania Uczciwych Sprzedawców Aut Używanych „Sprawdzony – Niekręcony”, mająca na celu wprowadzenie na polskim rynku sprzedaży aut używanych nowy standard - PISEMNĄ GWARANCJĘ PRZEBIEGU.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764