logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Digiprint obecny na kolejnej edycji Remadays

  PR 12.02.2019, przeczytano 1188 razy
ilustracjastrzałka

Premierowo, podczas polskich targów, zostanie pokazana najnowsza maszyna HP Latex – model R2000, która światową premierę miała w 2018 r. Przenosi ona technologię lateksową do świata druku na podłożach sztywnych, jest również pionierem w zakresie białych atramentów, dzięki wprowadzonemu atramentowi HP Latex White. Wyposażona w pojedynczy, sześciokolorowy zestaw tuszów, zapewnia niespotykaną jakość przy zachowaniu dużej prędkości i jest pierwszą, prawdziwie hybrydową technologią lateksową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/digiprint-obecny-na-kolejnej-edycji-remadays,381205,artykul.html

Odwiedzający stoisko Digiprint będą mogli zobaczyć trymer tnący Fotoba XLD170 – do cięcia wydruków z roli, zaś do finishingu materiałów płaskich zostanie zaprezentowany wielofunkcyjny ploter Esko Kongsberg. Maszyna tego typu pozwala na szybkie odwzorowanie zaprojektowanych opakowań jeszcze w fazie koncepcji.

Klejenie wydruków zapewni ploter klejący Bickers Glue Jet, który umożliwia zastosowanie niemalże każdego kształtu geometrycznego nakładania kleju.

Dystrybutor stwarza również możliwość umówienia się na indywidulane demo podczas trwania targów - wystarczy wejść na stronę www.digiprint.pl by tam zostać przekierowanym do systemu, który umożliwi wcześniejsze przesłanie plików, a także wybór intersującego nas dnia spotkania na targach. Tutaj również wykorzystano jeden ze sztandarowych produktów znajdujących się w portfolio firmy – platformę WebCenter, rozwiązanie dla zarządzania produkcją opakowań (packaging management system) oraz system on-linowego procesu akceptacyjnego.

Poza maszynami swoje mniejsze ekspozycje będą również miały pozostały marki z portfolio dystrybutora: wydruki HP Indigo oraz Scodix.

Firma Digiprint powstała w 2000 roku i od początku swojej działalności zajmuje się sprzedażą i serwisem innowacyjnych urządzeń i oprogramowania dla rynku poligraficznego. W trakcie 19 lat działalności stworzyła szerokie portfolio produktów najlepszych światowych marek oferujących rozwiązania w zakresie druku cyfrowego, druku fleksograficznego, druku wielkoformatowego, a także do projektowania i produkcji etykiet i opakowań. Dystrybutor jako jedyny w Polsce reprezentuje takie firmy jak HP Indigo, HP Scitex czy Scodix. Poza tym jest również przedstawicielem HP Latex, Esko, Caldery, Laminy, ABG czy Fotoby. W swojej ofercie ma również bogate portfolio marek z bogatym pakietem oprogramowania jak chociażby GMG.

Źródło: Digiprint

www.digiprint.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konsorcjum 38 Content Communication i Don’t Worry oraz agencja Dragon Rouge współpracują z Electromobility Poland przy wprowadzeniu marki Izera
28 lipca spółka ElectroMobility Poland SA zaprezentowała markę polskich samochodów elektrycznych Izera. Za komunikację PR projektu, materiały wizerunkowe oraz premierę online odpowiada konsorcjum składające się z 38 Content Communication oraz Don’t Worry. Autorem koncepcji marki, logo, hasła oraz identyfikacji wizualnej jest warszawskie biuro agencji strategiczno...
Znany dostawca i producent systemów reklamowych oraz stoisk targowych jest w trakcie przeprowadzki do nowej siedziby.
Kampania reklamowa nowej linii przekąsek i deserów My Natural Day od Dr. Oetkera
17 sierpnia startuje ponownie kampania mediowa wspierająca nowości z linii My Natural Day – śniadania zbożowe z chia: owsianki, jaglanki, gryczankę na słodko, kisiele Super Fruits z acerolą bogatą w naturalną witaminę c oraz budynie zbożowe na bazie wartościowych mąk: owsianej, orkiszowej i jaglanej.
Rynek druku przekonuje się do atramentu
Jak wynika z raportu firmy konsultingowej Smithers, za pięć lat wartość polskiego rynku druku atramentowego może osiągnąć nawet miliard dolarów. – Przyszłość branży leży w urządzeniach atramentowych. W najbliższych latach dużym polem do rozwoju w tym segmencie pozostaną zwłaszcza biura – oceniają eksperci Canon Polska.
Ruszyła wielka loteria Cheetos
Marka Cheetos i agencja VMLY&R wystartowały z kampanią wspierającą wielką loterię konsumencką. Do wygrania czekają nagrody główne - iPhone'y 11, gadżety wybrane przez influencerów współpracujących z marką oraz nagrody specjalne. Kampania obejmuje działania w TV, digitalu i mediach społecznościowych, współpracę z influencerami, a także aktywacje w punktach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764