logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Digital Cultures 2019: Nabór prac do sekcji Best of Poland

   06.07.2019, przeczytano 611 razy
ilustracja

Instytut Adama Mickiewicza, działający pod marką Culture.pl, ogłasza otwarty nabór dla polskich twórców, realizujących projekty cyfrowe i interaktywne. Zaprasza do nadsyłania prac do prezentacji w ramach konferencji Digital Cultures 2019, organizowanej w Warszawie w dniach 26-27 września 2019 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/digital-cultures-2019%3A-nabor-prac-do-sekcji-best-of-poland,383140,artykul.html

Celem konferencji Digital Cultures jest pokazanie najciekawszych zjawisk, jakie zaszły w polskiej kulturze cyfrowej na przestrzeni ostatnich lat. Wyłonieni w wyniku naboru artyści oraz instytucje z całej Polski zaprezentują się przed gośćmi z kraju i zagranicy. Będą to organizatorzy festiwali, dyrektorzy i kuratorzy muzeów, przedstawiciele kluczowych instytucji związanych z technologią, artyści oraz twórcy gier. Zaproszeni eksperci przedstawią najbardziej aktualne trendy w światowej kulturze cyfrowej. Udział w konferencji jest również okazją do nawiązania krajowych i międzynarodowych kontaktów.

Nabór skierowany jest do: artystów, filmowców, dziennikarzy, projektantów UX, projektantów gier, programistów, kuratorów, przedstawicieli instytucji kultury oraz innych twórców działających w obszarze mediów cyfrowych, w tym również studentów. W obszarze zainteresowań organizatorów konferencji leżą szeroko rozumiane projekty cyfrowe i interaktywne: dzieła i dokumenty interaktywne i internetowe, filmy interaktywne, gry, projekty trans- i crossmediowe, VR, rzeczywistość rozszerzona (AR) i inne. Nabór dotyczy tak projektów ukończonych jak i work-in-progress.

Wszystkie otrzymane zgłoszenia zostaną poddane ocenie merytorycznej przez zespół składający się z przedstawicieli Instytutu Adama Mickiewicza i zespołu kuratorskiego pracującego nad konferencją. Zespół dokona selekcji projektów, które zostaną zaprezentowane międzynarodowej publiczności w czasie konferencji Digital Cultures w sekcji Best of PL i / lub umieszczone w prowadzonym przy konferencji serwisie Digital Cultures Trendbook. Twórcy zaproszeni do prezentacji projektów otrzymają jedno podwójne zaproszenie na konferencję.

Szczegółowy program konferencji zostanie wkrótce opublikowany online.
Więcej informacji na temat konferencji można znaleźć na stronie www.digitalcultures.pl

Źródło: Instytut Adama Mickiewicza

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764