logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Digital Cultures 2019: Nabór prac do sekcji Best of Poland

   06.07.2019, przeczytano 612 razy
ilustracja

Instytut Adama Mickiewicza, działający pod marką Culture.pl, ogłasza otwarty nabór dla polskich twórców, realizujących projekty cyfrowe i interaktywne. Zaprasza do nadsyłania prac do prezentacji w ramach konferencji Digital Cultures 2019, organizowanej w Warszawie w dniach 26-27 września 2019 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/digital-cultures-2019%3A-nabor-prac-do-sekcji-best-of-poland,383140,artykul.html

Celem konferencji Digital Cultures jest pokazanie najciekawszych zjawisk, jakie zaszły w polskiej kulturze cyfrowej na przestrzeni ostatnich lat. Wyłonieni w wyniku naboru artyści oraz instytucje z całej Polski zaprezentują się przed gośćmi z kraju i zagranicy. Będą to organizatorzy festiwali, dyrektorzy i kuratorzy muzeów, przedstawiciele kluczowych instytucji związanych z technologią, artyści oraz twórcy gier. Zaproszeni eksperci przedstawią najbardziej aktualne trendy w światowej kulturze cyfrowej. Udział w konferencji jest również okazją do nawiązania krajowych i międzynarodowych kontaktów.

Nabór skierowany jest do: artystów, filmowców, dziennikarzy, projektantów UX, projektantów gier, programistów, kuratorów, przedstawicieli instytucji kultury oraz innych twórców działających w obszarze mediów cyfrowych, w tym również studentów. W obszarze zainteresowań organizatorów konferencji leżą szeroko rozumiane projekty cyfrowe i interaktywne: dzieła i dokumenty interaktywne i internetowe, filmy interaktywne, gry, projekty trans- i crossmediowe, VR, rzeczywistość rozszerzona (AR) i inne. Nabór dotyczy tak projektów ukończonych jak i work-in-progress.

Wszystkie otrzymane zgłoszenia zostaną poddane ocenie merytorycznej przez zespół składający się z przedstawicieli Instytutu Adama Mickiewicza i zespołu kuratorskiego pracującego nad konferencją. Zespół dokona selekcji projektów, które zostaną zaprezentowane międzynarodowej publiczności w czasie konferencji Digital Cultures w sekcji Best of PL i / lub umieszczone w prowadzonym przy konferencji serwisie Digital Cultures Trendbook. Twórcy zaproszeni do prezentacji projektów otrzymają jedno podwójne zaproszenie na konferencję.

Szczegółowy program konferencji zostanie wkrótce opublikowany online.
Więcej informacji na temat konferencji można znaleźć na stronie www.digitalcultures.pl

Źródło: Instytut Adama Mickiewicza

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764