logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Digital Cultures 2019: Nabór prac do sekcji Best of Poland

   06.07.2019, przeczytano 318 razy
ilustracja

Instytut Adama Mickiewicza, działający pod marką Culture.pl, ogłasza otwarty nabór dla polskich twórców, realizujących projekty cyfrowe i interaktywne. Zaprasza do nadsyłania prac do prezentacji w ramach konferencji Digital Cultures 2019, organizowanej w Warszawie w dniach 26-27 września 2019 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/digital-cultures-2019%3A-nabor-prac-do-sekcji-best-of-poland,383140,artykul.html

Celem konferencji Digital Cultures jest pokazanie najciekawszych zjawisk, jakie zaszły w polskiej kulturze cyfrowej na przestrzeni ostatnich lat. Wyłonieni w wyniku naboru artyści oraz instytucje z całej Polski zaprezentują się przed gośćmi z kraju i zagranicy. Będą to organizatorzy festiwali, dyrektorzy i kuratorzy muzeów, przedstawiciele kluczowych instytucji związanych z technologią, artyści oraz twórcy gier. Zaproszeni eksperci przedstawią najbardziej aktualne trendy w światowej kulturze cyfrowej. Udział w konferencji jest również okazją do nawiązania krajowych i międzynarodowych kontaktów.

Nabór skierowany jest do: artystów, filmowców, dziennikarzy, projektantów UX, projektantów gier, programistów, kuratorów, przedstawicieli instytucji kultury oraz innych twórców działających w obszarze mediów cyfrowych, w tym również studentów. W obszarze zainteresowań organizatorów konferencji leżą szeroko rozumiane projekty cyfrowe i interaktywne: dzieła i dokumenty interaktywne i internetowe, filmy interaktywne, gry, projekty trans- i crossmediowe, VR, rzeczywistość rozszerzona (AR) i inne. Nabór dotyczy tak projektów ukończonych jak i work-in-progress.

Wszystkie otrzymane zgłoszenia zostaną poddane ocenie merytorycznej przez zespół składający się z przedstawicieli Instytutu Adama Mickiewicza i zespołu kuratorskiego pracującego nad konferencją. Zespół dokona selekcji projektów, które zostaną zaprezentowane międzynarodowej publiczności w czasie konferencji Digital Cultures w sekcji Best of PL i / lub umieszczone w prowadzonym przy konferencji serwisie Digital Cultures Trendbook. Twórcy zaproszeni do prezentacji projektów otrzymają jedno podwójne zaproszenie na konferencję.

Szczegółowy program konferencji zostanie wkrótce opublikowany online.
Więcej informacji na temat konferencji można znaleźć na stronie www.digitalcultures.pl

Źródło: Instytut Adama Mickiewicza

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Projekt portalu Gazeta.pl, BNP Paribas, Mastercard i agencji VMLY&R Poland został nagrodzony w tegorocznej edycji konkursu Golden Drum. Ostatni „Twój Weekend” zdobył Grand Prix w kategorii Print oraz Srebrne Bębny w kategoriach Social Good i Content. To kolejne międzynarodowe wyróżnienia dla tego projektu.
Podczas gali Effie Europe Awards w Brukseli nagrodzono projekt Ogilvy, Carat Polska oraz iProspect - "Jaki kolor ma powietrze w Twoim domu?", realizowany dla Philips.
Helios i Papa Diego z nagrodami PRCH Retail Awards
Ogólnopolska sieć kin Helios i restauracyjny koncept Papa Diego otrzymały złotą i srebrną nagrodę w 10. edycji prestiżowego, branżowego konkursu PRCH Retail Awards, organizowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych. Do konkursu zgłoszono aż 116 obiektów i sieci oraz prowadzonych przez nie projektów marketingowych z całego kraju.
Szut Szut Studio z nagrodą za produkcję dla Urzędu Lotnictwa Cywilnego
Wyprodukowana przez dom produkcyjny SZUT SZUT STUDIO kampania dla Urzędu Lotnictwa Cywilnego otrzymała dwie nagrody na 14. Międzynarodowym Festiwalu Filmów Turystycznych, Dokumentów i Reportaży TV oraz Filmów Korporacyjnych.
4 x Performance Marketing Diamonds dla Bluerank
Tytuł Agencji Roku, Grand Prix za kampanię SEO dla DOZ, główne nagrody za kampanie paid social media dla Promedica24 i SEO Emergency Quest dla DOZ. Tegoroczny konkurs Performance Marketing Diamonds, którego rozstrzygnięcie odbyło się 17 października w Warszawie należał do Bluerank.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764