logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Digital Day 2022 organizowany przez IAB Bułgaria już 11 listopada także w wersji online

  PR 11.11.2022, przeczytano 311 razy

W imieniu zespołu IAB Bułgaria mamy przyjemność zaprosić naszych członków i partnerów na konferencję IAB Digital Day Bulgaria 2022. Wydarzenie odbędzie się 11 listopada w Sofii, będzie też transmitowane online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/digital-day-2022-organizowany-przez-iab-bulgaria-juz-11-listopada-takze-w-wersji-online,397936,artykul.html

Wyjątkowa agenda zawiera wielowymiarowe połączenie przedstawicieli wiodących firm z branży i wiedzy akademickiej.  Key note speakerem będzie Global Director for Creative Development at Meta – Fabio Seidl, który przyjedzie z Nowego Jorku specjalnie na ten event. Gośćmi konferencji będą również Global VP of Marketing w Coca-Cola Company, Account Strategist w Google, oraz wiele innych inspirujących postaci. Organizatorzy zapewniają tłumaczenie wystąpień w języku bułgarskim.

  • Pełny program i link do rejestracji znajduje się TUTAJ.

Specjalnie dla członków IAB otrzymaliśmy 50% rabatu na zakup biletów zarówno stacjonarnych, jak i na udział zdalny.  Aby uzyskać kod rabatowy prosimy o kontakt z Anną Garwolińską: a.garwolinska[at]iab.org.pl

Zamówienia biletów realizowane są pod adresem:  office[at]iabbg.net

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764