logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Digital Hub Warsaw firmy Bayer z nową kampanią wizerunkową

  PR 08.11.2022, przeczytano 783 razy
ilustracja

Digital for Life Science” – pod takim hasłem rusza nowa kampania wizerunkowo-rekrutacyjna Digital Hub Warsaw, który zatrudnia specjalistów z branży IT. Działania komunikacyjne mają pokazać, jak innowacyjne rozwiązania, tworzone przez pracowników Bayer, mogą zmieniać medycynę, rolnictwo i realnie poprawić jakość życia ludzi. Aby stać się częścią tej zmiany, wystarczy dołączyć do zespołu Digital Hub Warsaw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/digital-hub-warsaw-firmy-bayer-z-nowa-kampania-wizerunkowa,397897,artykul.html

Celem kampanii jest także zbudowanie świadomości marki wśród ekspertów zajmujących się nowymi technologiami, dlatego do współpracy zaangażowano m.in. podcasterów, którzy przybliżą duże projekty realizowane w Digital Hub Warsaw firmy Bayer. Działania obejmują także kampanię display, spoty na platformie VOD oraz YouTube publikacje w portalach branżowych oraz działania w social mediach.

Hasło kampanii „Digital for Life Science” i przygotowane kreacje podkreślają, że technologie cyfrowe wykorzystywane są do tworzenia innowacyjnych rozwiązań IT w najważniejszych obszarach działalności firmy Bayer, które mają realny wpływ na poprawę życia ludzi na całym świecie. Kluczowymi klientami Bayer, korzystającymi z rozwiązań zaprojektowanych przez team Digital Hub Warsaw są m.in. lekarze, farmaceuci i rolnicy całego świata.

- Ta kampania ma pokazać innowacyjność i profesjonalizm, które są obecne w każdym naszym działaniu. Ale to nie wszystko. Chcemy podkreślić także, że DHub Warsaw to nowoczesna struktura, zatrudniająca największych ekspertów z różnych obszarów. Dzięki naszym danym, zaawansowanej technologii  i wykwalifikowanej kadrze, mamy unikalną możliwość, aby skutecznie tworzyć rozwiązania, które pomagają rozwiązywać realne wyzwania z jakimi mierzy się obecnie współczesny świat - mówi Bogusław Tobiasz, Head of Digital Hub Warsaw

DHub Warsaw jest integralną częścią globalnej organizacji, która skupia się na przyspieszeniu transformacji cyfrowej w Bayer. Firma ściśle współpracuje z pozostałymi centrami IT firmy Bayer w Niemczech, USA i innych krajach. Największym zasobem tego hubu IT jest dobrze wykwalifikowana kadra, która współtworzy przełomowe rozwiązania technologiczne. Pracują tu zarówno eksperci z Polski, jak i z zagranicy. Wśród specjalistów są osoby z tytułem naukowym (6% teamu), ale także pracownicy z innych krajów - z Białorusi, Tajwanu, Indii, Białorusi, Ukrainy i USA. (14 % to obcokrajowcy). Jedną z kluczowych wartości firmy jest gender diversity, dlatego aż 30% pracowników to kobiety.

DHub Warsaw zatrudnia m.in.: inżynierów oprogramowania i danych, analityków, profesjonalistów w dziedzinach machine learning, artificial intelligence, inżynierii rozwiązań chmurowych i wielu innych. Pracownicy mogą liczyć na elastyczność, jeśli chodzi o formę pracy (tradycyjnie z biura lub hybrydowo), niezależność, stały rozwój kompetencji i pracę w atmosferze nowoczesnego start upu. Próżno szukać tu hierarchii i utrwalonych struktur. Digital Hub Warsaw stawia na kreatywność, indywidualizm, łamanie utartych schematów i myślenie w stylu „out of the box”.

Za kreacje, produkcję kampanii oraz zakup i planowanie mediów odpowiadała agencja Cape Morris.

Źródło: Cape Morris

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764