logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Digital Hub Warsaw firmy Bayer z nową kampanią wizerunkową

  PR 08.11.2022, przeczytano 270 razy
ilustracja

Digital for Life Science” – pod takim hasłem rusza nowa kampania wizerunkowo-rekrutacyjna Digital Hub Warsaw, który zatrudnia specjalistów z branży IT. Działania komunikacyjne mają pokazać, jak innowacyjne rozwiązania, tworzone przez pracowników Bayer, mogą zmieniać medycynę, rolnictwo i realnie poprawić jakość życia ludzi. Aby stać się częścią tej zmiany, wystarczy dołączyć do zespołu Digital Hub Warsaw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/digital-hub-warsaw-firmy-bayer-z-nowa-kampania-wizerunkowa,397897,artykul.html

Celem kampanii jest także zbudowanie świadomości marki wśród ekspertów zajmujących się nowymi technologiami, dlatego do współpracy zaangażowano m.in. podcasterów, którzy przybliżą duże projekty realizowane w Digital Hub Warsaw firmy Bayer. Działania obejmują także kampanię display, spoty na platformie VOD oraz YouTube publikacje w portalach branżowych oraz działania w social mediach.

Hasło kampanii „Digital for Life Science” i przygotowane kreacje podkreślają, że technologie cyfrowe wykorzystywane są do tworzenia innowacyjnych rozwiązań IT w najważniejszych obszarach działalności firmy Bayer, które mają realny wpływ na poprawę życia ludzi na całym świecie. Kluczowymi klientami Bayer, korzystającymi z rozwiązań zaprojektowanych przez team Digital Hub Warsaw są m.in. lekarze, farmaceuci i rolnicy całego świata.

- Ta kampania ma pokazać innowacyjność i profesjonalizm, które są obecne w każdym naszym działaniu. Ale to nie wszystko. Chcemy podkreślić także, że DHub Warsaw to nowoczesna struktura, zatrudniająca największych ekspertów z różnych obszarów. Dzięki naszym danym, zaawansowanej technologii  i wykwalifikowanej kadrze, mamy unikalną możliwość, aby skutecznie tworzyć rozwiązania, które pomagają rozwiązywać realne wyzwania z jakimi mierzy się obecnie współczesny świat - mówi Bogusław Tobiasz, Head of Digital Hub Warsaw

DHub Warsaw jest integralną częścią globalnej organizacji, która skupia się na przyspieszeniu transformacji cyfrowej w Bayer. Firma ściśle współpracuje z pozostałymi centrami IT firmy Bayer w Niemczech, USA i innych krajach. Największym zasobem tego hubu IT jest dobrze wykwalifikowana kadra, która współtworzy przełomowe rozwiązania technologiczne. Pracują tu zarówno eksperci z Polski, jak i z zagranicy. Wśród specjalistów są osoby z tytułem naukowym (6% teamu), ale także pracownicy z innych krajów - z Białorusi, Tajwanu, Indii, Białorusi, Ukrainy i USA. (14 % to obcokrajowcy). Jedną z kluczowych wartości firmy jest gender diversity, dlatego aż 30% pracowników to kobiety.

DHub Warsaw zatrudnia m.in.: inżynierów oprogramowania i danych, analityków, profesjonalistów w dziedzinach machine learning, artificial intelligence, inżynierii rozwiązań chmurowych i wielu innych. Pracownicy mogą liczyć na elastyczność, jeśli chodzi o formę pracy (tradycyjnie z biura lub hybrydowo), niezależność, stały rozwój kompetencji i pracę w atmosferze nowoczesnego start upu. Próżno szukać tu hierarchii i utrwalonych struktur. Digital Hub Warsaw stawia na kreatywność, indywidualizm, łamanie utartych schematów i myślenie w stylu „out of the box”.

Za kreacje, produkcję kampanii oraz zakup i planowanie mediów odpowiadała agencja Cape Morris.

Źródło: Cape Morris

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Merservice zadba o widoczność farb i produktów Śnieżka w sieciach PSB i Bricomarche
Spółka MerService, specjalizująca się we wsparciu sprzedaży, świadczy usługi merchandisigowe produktów opatrzonych znakiem towarowym Śnieżka Trade of Colours w wybranych punktach sprzedaży.
Praca managera influencera: IMOK Future of Skills #4
Jak wygląda świat influencer marketingu od kuchni i czym zajmuje się manager influencera? Na te pytania znajdziesz odpowiedź podczas IMOK Future of Skills #4 -Influencer marketing - trendy, wyzwania i specyfika pracy managera influencera. Dowiesz się, jak współpracować z twórcami internetowymi, czym zajmuje się manager influencera i dlaczego warto nim zostać?
Należące do grupy marketingowej Good One agencje Good One PR, Social Lama oraz SeoFly poprowadzą kompleksową obsługę komunikacyjną platformy Getaway, pełniącej funkcję inteligentnego kreatora podróży “szytych na miarę”. Zakres współpracy obejmuje PR korporacyjny i produktowy, działania w mediach społecznościowych, a także realizację kampanii SEO i...
Awanse w grupie Dentsu Polska
Mateusz Sikorski oraz Aleksander Łukomski awansują w strukturach dentsu Polska. Obaj objęli stanowisko Client Partnerów w pionie Creative i pokierują zespołami odpowiedzialnymi za obsługę kluczowych klientów.
Agencje Publicis Groupe dla marki Tena w nowej kampanii „Miłość jak żadna inna”
TENA, marka należąca do Essity, w najnowszej kampanii „Miłość jak żadna inna” porusza temat ważny społecznie, czyli codzienność życia opiekuna osób starszych oraz osób z niepełnosprawnościami. Kampanię przygotowały agencje należące do Publicis Groupe. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith, za działania PR...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764