logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Digital Kingdom Agencją Reklamową Roku 2021 - MMP

  PR 07.06.2021, przeczytano 286 razy

Digital Kingdom - Agencją, WOŚP - Marką, Dariusz Maciołek - CMO Roku 2021 według "MMP" Nagrody redakcja "Media Marketing Polska" wręczyła agencjom, domom mediowym i marketerom 27 maja podczas gali online. Przyznawane są na podstawie największego w Polsce badania satysfakcji klientów rynku agencyjnego przeprowadzanego wespół z instytutem Kantar.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/digital-kingdom-agencja-reklamowa-roku-2021---mmp,391780,artykul.html

Tytuł Agencji Reklamowej Roku powędrował do Digital Kingdom, które zebrało bardzo dobre oceny w niezależnym badaniu satysfakcji klientów rynku agencyjnego. To właśnie na podstawie tego badania, zrealizowanego przez Media Marketing Polska oraz instytut badawczy Kantar, wyłoniono najlepsze agencje i domy mediowe 2021. W badaniu Klienci agencji docenili „ideocentryczne” podejście do współpracy i umiejętność przełożenia big idea na wszystkie touchpointy konsumenckie.
 
- Po raz pierwszy w historii raportu nagradzamy tak młodą agencję. Pokazała ona w ubiegłym roku nie tylko znakomity rozwój biznesu, ale także wspaniałą kreację. Digital Kingdom nie jest już tylko agencją digital, ale realizuje kampanie wielokanałowe dla najlepszych światowych marek. Takiego partnera potrzebują dzisiaj marketerzy - elastycznego, rozumiejącego digital i proponującego świetne pomysły - uzasadnia Tomasz Wygnański, redaktor naczelny "Media Marketing Polska".

Wyróżnienia dla najlepszych domów mediowych powędrowały do: Group One Media ("Rewelacyjny wynik"), Initiative ("Zmiany na lepsze"), MediaCom Warszawa („Multidyscyplina”), MullenLowe MediaHub („Odporni na cięcia”), Spark Foundry („Zwycięzcy w trudnym czasie”). Wyróżnienie specjalne otrzymało GroupM („Źródło inspiracji”).

W kategorii agencji reklamowych wyróżnienia zostały przyznane: Ancymony („Nowa energia”), Cut The Mustard („Błyskotliwość i świeżość”), Grey Group Poland („Coraz lepsi”), Hand Made („Faworyt klientów”), Insignia („Wciąż na fali”), LiquidThread („Dopasowany do potrzeb klienta”), VMLY&R („Na wysokich obrotach”).

Największe badanie agencji w Polsce

Nagrody przyznawane są na podstawie badania satysfakcji klientów rynku agencyjnego, które jest realizowane już po raz 20. przez "Media Marketing Polska" oraz niezależny instytut badawczy Kantar.

W tegorocznej edycji ocenie poddało się blisko 150 agencji, a grupę respondentów stanowiło niemal 3 tys. menedżerów wysokiego i średniego szczebla, co czyni je największym tego rodzaju projektem na rynku reklamowym w Polsce.

Wyniki badania będą opublikowane w raporcie "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2021", który ukaże się na rynku 31 maja 2021 r. Znajdą się w nim szczegółowe wyniki badania satysfakcji klientów oraz portrety ponad 100 agencji i domów mediowych. Portrety zawierają m.in. informacje o klientach, kadrze zarządzającej, specjalizacji oraz wynikach finansowych.

Źródło: Digital Kingdom

www.digitalkingdom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tofu Studio z nagrodami na Creative Week w Nowym Jorku
Gdańskie TOFU Studio otrzymało w ubiegłym tygodniu aż cztery nagrody w konkursach THE ONE SHOW oraz 100th ADC AWARDS, podczas odbywającego się w Nowym Jorku CREATIVE WEEK 2021, globalnego święta kreatywności. Polacy otrzymali srebro, brąz oraz dwa wyróżnienia.
Kampania „Safe Waze 2 Shop” zrealizowana przez McCANN Poland dla Mastercard zdobyła nagrodę Brązowego Ołówka w kategorii „Creative Use of Data – Innovation in Lockdown” oraz wyróżnienie (Merit) w kategorii „Social Media  – Innovation in Lockdown” w jednym z najważniejszych konkursów branży reklamowej - The One...
W zeszłym roku Bank Pekao promował wśród rodziców swoje najnowsze rozwiązanie w postaci nowoczesnego pakietu narzędzi finansowych dla dzieci do 13 r.ż. Jurorzy tegorocznej edycji konkursu Golden Arrow nominowali kampanię PeoPay KIDS do finału w nowej kategorii Wyzwania marketera – Product launch, doceniając działania banku za innowacyjność i efektywność.
Wakacyjny konkurs Chochlika
Zbliżają się wakacje, a więc dobra pora aby w cieniu, na kocyku, pogłębić wiedzę poligraficzną podaną w swobodnej i relaksacyjnej formie, jaką jest “Praktyczny Poradnik Poligraficzny – Procesy”, który w lipcu tego roku ukazał się nakładem wydawnictwa Helion.
Witek Libera jurorem Effie Awards 2021
W tegorocznej edycji konkursu do grona jury dołączył Witek Libera, nasz Strategy Director.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764