logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Digital Kingdom Agencją Reklamową Roku 2021 - MMP

  PR 07.06.2021, przeczytano 1083 razy

Digital Kingdom - Agencją, WOŚP - Marką, Dariusz Maciołek - CMO Roku 2021 według "MMP" Nagrody redakcja "Media Marketing Polska" wręczyła agencjom, domom mediowym i marketerom 27 maja podczas gali online. Przyznawane są na podstawie największego w Polsce badania satysfakcji klientów rynku agencyjnego przeprowadzanego wespół z instytutem Kantar.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/digital-kingdom-agencja-reklamowa-roku-2021---mmp,391780,artykul.html

Tytuł Agencji Reklamowej Roku powędrował do Digital Kingdom, które zebrało bardzo dobre oceny w niezależnym badaniu satysfakcji klientów rynku agencyjnego. To właśnie na podstawie tego badania, zrealizowanego przez Media Marketing Polska oraz instytut badawczy Kantar, wyłoniono najlepsze agencje i domy mediowe 2021. W badaniu Klienci agencji docenili „ideocentryczne” podejście do współpracy i umiejętność przełożenia big idea na wszystkie touchpointy konsumenckie.
 
- Po raz pierwszy w historii raportu nagradzamy tak młodą agencję. Pokazała ona w ubiegłym roku nie tylko znakomity rozwój biznesu, ale także wspaniałą kreację. Digital Kingdom nie jest już tylko agencją digital, ale realizuje kampanie wielokanałowe dla najlepszych światowych marek. Takiego partnera potrzebują dzisiaj marketerzy - elastycznego, rozumiejącego digital i proponującego świetne pomysły - uzasadnia Tomasz Wygnański, redaktor naczelny "Media Marketing Polska".

Wyróżnienia dla najlepszych domów mediowych powędrowały do: Group One Media ("Rewelacyjny wynik"), Initiative ("Zmiany na lepsze"), MediaCom Warszawa („Multidyscyplina”), MullenLowe MediaHub („Odporni na cięcia”), Spark Foundry („Zwycięzcy w trudnym czasie”). Wyróżnienie specjalne otrzymało GroupM („Źródło inspiracji”).

W kategorii agencji reklamowych wyróżnienia zostały przyznane: Ancymony („Nowa energia”), Cut The Mustard („Błyskotliwość i świeżość”), Grey Group Poland („Coraz lepsi”), Hand Made („Faworyt klientów”), Insignia („Wciąż na fali”), LiquidThread („Dopasowany do potrzeb klienta”), VMLY&R („Na wysokich obrotach”).

Największe badanie agencji w Polsce

Nagrody przyznawane są na podstawie badania satysfakcji klientów rynku agencyjnego, które jest realizowane już po raz 20. przez "Media Marketing Polska" oraz niezależny instytut badawczy Kantar.

W tegorocznej edycji ocenie poddało się blisko 150 agencji, a grupę respondentów stanowiło niemal 3 tys. menedżerów wysokiego i średniego szczebla, co czyni je największym tego rodzaju projektem na rynku reklamowym w Polsce.

Wyniki badania będą opublikowane w raporcie "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2021", który ukaże się na rynku 31 maja 2021 r. Znajdą się w nim szczegółowe wyniki badania satysfakcji klientów oraz portrety ponad 100 agencji i domów mediowych. Portrety zawierają m.in. informacje o klientach, kadrze zarządzającej, specjalizacji oraz wynikach finansowych.

Źródło: Digital Kingdom

www.digitalkingdom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764