logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Digital Marketing Heroes 2016

  PR 13.09.2016, przeczytano 559 razy
ilustracjastrzałka

Allegro, Samsung Electronics Polska, NC+, PAYBACK, Uber, OpenX, Microsoft czy Runmageddon to tylko kilka przykładów marek, których czołowi eksperci, już 22 września pojawią się na scenie trzeciej edycji konferencji poświęconej marketingowi cyfrowemu w Europie Środkowo-Wschodniej – Digital Marketing Heroes 2016.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/digital-marketing-heroes-2016,29895,artykul.html

Co będzie najgorętszym trendem w ciągu nadchodzących miesięcy w marketingu online? W jaki sposób budować lojalność klientów przy wykorzystaniu personalizacji? Jak z sukcesem wypromować aplikację mobilną? Jaka przyszłość czeka branżę programmatic? To tylko kilka pytań, na które odpowiedzi udzielą superbohaterowie w trakcie tegorocznej konferencji DMH 2016, organizowanej już po raz trzeci w Polsce, przez firmę Sociomantic Labs, globalnego lidera reklamy personalizowanej.

Imprezę, której sponsorem została w tym roku Grupa Allegro, poprowadzi znany YouTuber Radosław Kotarski z Polimatów. Po części oficjalnej konferencji rozpocznie się afterparty, podczas którego wystąpi zespół Sonar. Sponsorem muzycznym wydarzenia jest firma technologiczna OpenX.

Konferencja rozpocznie się od wystąpienia Jaro Bienieckiego, twórcy Runmageddonu, najpopularniejszego cyklu biegowych eventów ekstremalnych w Polsce, który opowie o tym, jak zawsze działać na 100 proc. swoich możliwości i utrzymać wysokie zaangażowanie w pracę. Kolejnym prelegentem będzie Paweł Ostrowski z NC+, który wyjaśni, jak wielkie znaczenie ma budowanie lojalności klienta oraz jak sprawić, aby relacja marki z konsumentem zyskała na wartości. Z prelekcją „5 wskazówek jak odnieść sukces w promowaniu mobilnej aplikacji” wystąpi Sarah Joy Lynch z Sociomantic Labs. Digital Marketing Heroes 2016 będzie również dobrą okazją, aby posłuchać Radka Górki z Allegro, który przygotował prezentację „Omnichannel, re-engagement i inne buzzwordy”. Ostatnim zaproszonym superbohaterem jest Alex Ostrowski z Ubera, który opowie uczestnikom spotkania jak tworzyć marketing z myślą o kierowcach oraz wyjaśni, jak powstaje marketing z myślą o nagrodach.

W programie konferencji przewidziano również dwa panele dyskusyjne. Pierwszy z nich będzie dotyczył przyszłości rynku programmatic, a rozmawiać na ten temat będą: Chris James z AppNexus, Magda Wysocka z Naspers Classifieds, Marcin Olszewski z Media Impact Polska, Mario Gebers z OpenX oraz Alexander Reinhold z Sociomantic Labs, twórca algorytmu SQX. Z kolei przedmiotem drugiego panelu będą aplikacje mobilne. W dyskusji pt. „Dziki Zachód Aplikacji: od instalacji do lojalnego klienta” wezmą udział: Jacek Mossakowski z BlaBlaCar, Martyna Menge z Samsunga, Robert Olędzki, reprezentujący firmę PAYBACK oraz Maciej Wyszyński z Sociomantic Labs.

Trzecia edycja konferencji Digital Marketing Heroes 2016 rozpocznie się 22 września 2016 roku, o godzinie 15.00 w klubie Niebo w Warszawie. Patronami medialnymi wydarzenia są Business Insider Polska, Marketer+, Nowymarketing.pl, Onet oraz Wirtualna Polska. Więcej informacji o DMH 2016 można znaleźć na stronie www.digitalmarketingheroes.com

Źródło: Sociomantic Labs

www.sociomantic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ploterowe Dni Otwarte Atrium w Warszawie już 27 maja
W maju i czerwcu Atrium Centrum Ploterowe oraz IKONOS zapraszają na Dni Otwarte, organizowane we wszystkich polskich oddziałach firmy. Uczestnicy, będą mogli zobaczyć m.in. kilka najciekawszych urządzeń do druku wielkoformatowego firmy Mutoh.
Bezpłatne szkolenie online: Projektowanie w NX do druku 3D z żywic fotopolimerowych
CadXpert oraz GM System zapraszają na ostatnie szkolenie online z cyklu "Projektowanie w NX do druku 3D". Webinarium odbędzie się 27 maja o godz. 11 i będzie poświęcone zagadnieniom modelowania do druku z żywic fotopolimerowych.
Sieć sklepów ALDI wraz z agencją Scholz&Friends Warszawa uruchomiła ogólnopolską akcję „Doceniam, dziękuję!”, której celem jest wsparcie lekarzy, pielęgniarek, ratowników medycznych, pracowników sklepów, listonoszy, kurierów i wszystkich tych, którzy stoją na pierwszej linii walki z koronawirusem.
OSM Piątnica rozstrzygnęła przetarg na digitalową obsługę mediową swoich produktów. Do długoterminowej współpracy wybrano agencję mediową Starcom, która od maja odpowiadać będzie za działania digital dla wszystkich kategorii produktowych OSM Piątnica.
Branża targowa chce ruszyć w połowie sierpnia
Już w lutym zaczęto odwoływać imprezy targowe w całej Europie. Od dwóch miesięcy branża stoi. Związane z nią firmy mają praktycznie takie same szanse uzyskania pomocy jak przedstawiciele innych działów gospodarki, mniej dotkniętych skutkami pandemii lub mających możliwość przynajmniej częściowej aktywności poprzez pracę zdalną. – Chcielibyśmy prosić...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764