logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Digital One: kampania internetowa dla Polkomtela

  PR 17.05.2012, przeczytano 1157 razy
ilustracja

Agencja Digital One przygotowała dla Polkomtel SA kolejną odsłonę kampanii internetowej, wspierającej usługę dostępu do Internetu w technologii LTE. Startująca właśnie kampania potrwa do pierwszych dni czerwca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/digital-one%3A-kampania-internetowa-dla-polkomtela,15561,artykul.html

Bezpośrednim celem rozpoczynającej się właśnie kampanii jest promocja „sprzętowej pary”: laptopa Acer Aspire 5733 z modemem LTE ZTE MF821, a więc sprzętu dostosowanego właśnie do tej najnowszej technologii dostępu. Przekaz koncentruje się na podkreśleniu, że w ofercie marki Plus pojawił się laptop i modem w zestawie gotowym do użycia, w cenie od 1 zł.

Digital One przygotowała także film instruktażowy związany z technologią LTE, a konkretnie modemem Plus Huawei E398 LTE, przystosowanym do działania w tej technologii: http://youtu.be/3HsowJhynQY.

Film ma za zadanie instruować jak używać modemu do połączenia z Internetem (właśnie w technologii LTE). Film powstał we współpracy z serwisem Spryciarze.pl.

Poprzednie odsłony kampanii, także przygotowane przez Digital One, przeprowadzone były w marcu br. i w grudniu ub.r. Długofalowym celem kampanii jest edukowanie rynku na temat nowej technologii LTE i budowanie świadomości, że jest to dziś najszybszy mobilny Internet na świecie. Głównym hasłem całej kampanii jest hasło „LTE – Najszybszy mobilny Internet na świecie”. Kampania jest skierowana zarówno do klientów indywidualnych, jak i do firm - przede wszystkim do potencjalnych klientów usług dostępu do Internetu mobilnego, którzy cenią sobie nowinki technologiczne, ale przede wszystkim szybkość korzystania z Internetu.

Digital One wygrała przetarg i rozpoczęła współpracę z Polkomtel SA w październiku ub.r. Agencja jest odpowiedzialna przede wszystkim za prowadzenie komunikacji internetowej dla dwóch linii biznesowych Polkomtel SA – „Plus dla Firm” i „Plus Internet”.

Od początku br. w ramach współpracy z Polkomtelem Digital One przygotowała m.in. film promocyjny dla serwisu Muzodajnia.pl, z przekazem: „Jest co świętować – dobra muza w dobrej cenie”. Celem projektu było zakomunikowanie najważniejszych cech Muzodajni, m.in. faktu, że jest to portal z najtańszą muzyką w sieci (od 8 groszy za piosenkę). Film był emitowany m.in. w profilu Muzodajni w Facebooku, oglądać go też można m.in. w YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=iUOalENcOYs&feature=plcp&context=C32c61f1UDOEgsToPDskI-r48So5YL1-_od9mj1oQ3

Agencja przygotowała także kolejne odsłony wspomnianej kampanii „LTE – Najszybszy mobilny Internet na świecie”, oraz kampanię internetową wspierającą produkt „S-Klasa” - grupą docelową tej ostatniej kampanii byli obecni i potencjalni klienci marki Plus z segmentu SOHO, a celem było zachęcenie do zapoznania się z ofertą Plus dedykowaną dla firm, a w szczególności promocja oferty „Rozmowy do wszystkich sieci bez limitu i bez opłat za połączenie” (klient płaci abonament a liczba wykorzystanych minut nie ma znaczenia).

Źródło: Digital One

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764