logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Digital One dla Pepsi

  PR 10.08.2006, przeczytano 921 razy
ilustracjastrzałka
Digital One

Serwis www.pepsi.pl/8 - najnowszy projekt agencji interaktywnej Digital One dla koncernu Pepsi-Cola General Bottlers Poland promuje trend picia z puszki. Jednocześnie ma zachęcać młodych konsumentów marki Pepsi do korzystania z drinkpaki, zawierającej 8 puszek napoju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/digital-one-dla-pepsi,4304,artykul.html

Na www.pepsi.pl/8 użytkownicy mają możliwość wyrażenia swojej opinii - dlaczego wolą puszkę lub butelkę. W serwisie znajdą także zabawne teksty przekonujące do drinkpaki. Mogą przy tym zagłosować na wybrany sposób picia Pepsi, włączając się do rywalizacji pomiędzy puszką a butelką.

Zabawa zaczyna się od pytania: „Na kogo czekasz? - na Nią czy na Niego”. To początek „wirtualnej randki”, na której w zależności od wyboru, opakowanie nabiera cech dziewczyny lub chłopaka. Podczas spotkania puszka i butelka przekonują do siebie konsumentów, przedstawijąc swoje zalety.

Dodatkowo użytkownicy mogą dłużej cieszyć się swoimi ulubionymi opakowaniami Pepsi, ściągając na pulpit komputera tapety z puszkami lub butelkami.

- Serwis www.pepsi.pl/8 przygotowaliśmy w duchu Web2.0. Zależało nam głównie na nawiązaniu kontaktu z konsumentami marki Pepsi, poznaniu ich upodobań i oczekiwań. Chcieliśmy również, aby użytkownicy stali się współtwórcami serwisu, poprzez zamieszczenie swojej opinii czy głosowanie na ulubioną formę picia napoju Pepsi - mówi Olgierd Cygan, prezes Digital One.

Źródło: Digital One

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764