logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Digital One dla PZU

  PR 10.11.2005, przeczytano 3114 razy

Agencja interaktywna Digital One we współpracy z agencją reklamową Arip przygotowała serwis internetowy www.bezpiecznaszkola.pzu.pl, który jest częścią ogólnopolskiego programu edukacyjnego ”Bezpieczna szkoła z PZU”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/digital-one-dla-pzu,3223,artykul.html

Celem programu jest edukacja dzieci w zakresie bezpiecznego uczestnictwa w ruchu drogowym. W ciągu dwóch pierwszych miesięcy serwis odwiedziło już ponad 650 tys. osób.

Serwis jest miejscem, w którym każda z grup, do których kierowany jest program znajdzie coś dla siebie. Dla najmłodszych przygotowano gry, teledysk, film animowany oraz zagadki i krzyżówki. Te wszystkie atrakcje mają na celu zaangażowanie dzieci do nauki zasad poprawnych zachowań na drodze.

Dla nieco starszych dzieci, przygotowujących się do egzaminów na kartę rowerową - jest konkurs internetowy, w którym można wygrać rowery górskie, kaski, bidony i smycze. Ponadto lekcje e-learning kształtujące pozytywne nawyki zachowań na drodze, a także krzyżówki drogowe sprawdzające wiedzę z zasad pierwszeństwa przejazdu.

Rodzice i nauczyciele znajdą materiały do prowadzenia lekcji, szereg porad, w jaki sposób przekazywać wiedzę o ruchu drogowym dzieciom. Dla szkół przygotowane zostały również informacje i materiały pomocnicze do konkursu „Nasza szkoła”.

Przygotowany przez agencję serwis składa się z 3 części:

„Pierwsze kroki na drodze” – część adresowana do uczniów oraz ich nauczycieli, mająca na celu nauczyć najmłodsze dzieci bezpiecznego poruszania się po drodze, zapoznanie ze znakami i zasadami ruchu drogowego
„Moja karta rowerowa” – to część programu adresowana do uczniów z klas 4-6. Głównym celem tej części programu jest przekonanie jak największej liczby uczniów do poznawania zasad uczestnictwa w ruchu drogowym i tym samym zwiększenie ich bezpieczeństwa na drodze.
„Nasza Szkoła” – konkurs skierowany do dyrektorów szkół, polegający na opracowaniu planu zabezpieczenia okolic szkoły, pod kątem bezpieczeństwa dzieci i młodzieży w drodze do szkoły.
Serwis www.bezpiecznaszkola.pl powstał również na podstawie materiałów kreatywnych, przygotowanych przez agencję reklamową Arip.

Program „Bezpieczna szkoła z PZU” jest kontynuacją prowadzonych przez PZU od kilku lat działań prewencyjnych, ukierunkowanych na poprawę bezpieczeństwa na polskich drogach.

- Chcemy, aby dzieci po lekcjach z zasad ruchu drogowego, które przeprowadzane będą w szkołach przez nauczycieli lub policjantów, wracały do domu i samodzielnie pogłębiały swoją wiedzę. Wiemy przecież, że najskuteczniejszą metodą nauki jest ta przez zabawę. Oprócz dużej dawki wiedzy, dzieci również liczyć mogą na niespodzianki. W sekcji dla dzieci starszych - "Moja karta rowerowa" przygotowaliśmy konkurs, w którym co tydzień do wygrania będzie rower górski – mówi Dominik Kaznowski, zastępca dyrektora Biura Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu PZU, odpowiedzialny za realizację programu.

Partnerami programu są Ministerstwo Edukacji Narodowej, Komenda Główna Policji, Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz portal Onet.pl

Źródło: Sensors PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IV Konferencja Olimp Marketplace: sekrety skutecznej sprzedaży online
Już 27 września w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace. To wydarzenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe na Allegro, Amazon, eMAG, Kaufland, Pigu, Empik i 17 innych platformach.
DIMAQ Day wkrótce w trzech polskich miastach
Na ewolucję współczesnego digital marketingu wpływa wiele czynników, a do najważniejszych należy zaliczyć rozwój sztucznej inteligencji, zmieniające się potrzeby odbiorców, coraz większe znaczenie cyberbezpieczeństwa oraz kształtowanie się nowych grup konsumentów. To właśnie między innymi te kwestie zostaną poruszone podczas tegorocznej konferencji DIMAQ Day, którą...
Dolina Dobra rusza z kampanią „ŚniadaTAK”
BudzeNIE, ubieraNIE, śniadaNIE, czekaNIE na autobus – czy każdy poranek musimy zaczynać na „NIE”? Dolina Dobra ruszyła z kampanią „ŚniadaTAK”, w której pokazuje, że jeśli zaczniesz dzień pozytywnie to wszystko inne też jest na „TAK”. Kampania koncentruje się na sposobach na szybkie, pożywne i lekkie śniadania.
Saint-Gobain, lider w dziedzinie lekkiego i zrównoważonego budownictwa, wybrał Havas PR Warsaw do współpracy związanej z działaniami komunikacyjnymi na rynku w Ukrainie. Agencja jest odpowiedzialna za doradztwo strategiczne, a także działania obszaru hub management i poprowadzi projekt we współpracy z Havas PR Kyiv. 
PR Calling z obsługą funduszu YouNick Mint
Do grona stałych klientów PR Calling dołączył YouNick Mint – fundusz VC od 12 lat inwestujący w projekty deep tech w sektorach Healthcare i Industry 4.0. W ramach współpracy agencja wesprze YouNick Mint w zwiększeniu widoczności na rynku inwestycji venture capital poprzez budowanie relacji z mediami i kluczowymi interesariuszami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764