logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Digital One nominowana na Kreaturze

  PR 16.04.2007, przeczytano 978 razy
ilustracjastrzałka

W XI edycji Ogólnopolskiego Konkursu Reklamy Kreatura 2006/2007 agencja interaktywna Digital One, należąca do Grupy Euro RSCG, otrzymała nominację za kreację „Gratka dla miłośników jazzu” w kategorii napoje – internet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/digital-one-nominowana-na-kreaturze,5424,artykul.html

Wyróżniony w konkursie serwis www.muzyka.pilsner.pl/ jest wyjątkową propozycją dla miłośników muzyki ze smakiem. Na stronie www.muzyka.pilsner.pl/ można odsłuchać zapisy aktualnych i archiwalnych audycji „Siesta”, emitowanych co tydzień na antenie radiowej „Trójki”. W serwisie użytkownicy mogą także znaleźć opisy albumów oraz tytuły utworów, nadawanych w programie. Witryna cieszy się dużym zainteresowaniem internautów. Od momentu jej powstania odwiedzający odsłuchali blisko 3 miliony minut „Siesty”.

- Nominacja w konkursie Kreatura to ważne wyróżnienie dla naszej agencji. Potwierdza umiejętność tworzenia przez Digital One atrakcyjnych wizualnie i interesujących rozwiązań interaktywnych, odpowiadających na potrzeby użytkowników, w tym przypadku, miłośników muzyki wyjątkowej - mówi Olgierd Cygan, CEO/Managing Partner Digital One.

Ogólnopolski Konkurs Reklamy Kreatura organizowany jest od 1996 roku przez VFP Communications, wydawcę „Media & Marketing Polska”. W ubiegłorocznej edycji konkursu Digital One otrzymała nominację za kreację „1 urodziny DomBanku”.

Źródło: Digital One

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764