logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Digital Out of Home na IAB HowTo 13 maja w Warszawie

   22.04.2025, przeczytano 509 razy
ilustracja

Jeden z najbardziej dynamicznych rodzajów reklamy ostatnich lat – Digital Out Of Home. Dane napędzające kampanie, kulisy najciekawszych kreacji, trendy i innowacje z Polski i ze świata, skuteczne narzędzia – IAB HowTo wraca z kolejną edycją konferencji poświęconej medium cyfrowemu, które podbija ulice, galerie handlowe, lotniska i place miejskie. Marketerzy, mediaplannerzy, specjaliści komunikacji omnichannel dowiedzą się, jak w pełni wykorzystywać potencjał przestrzeni publicznych w kształtowaniu decyzji zakupowych. Konferencja IAB HowTo: Digital Out of Home już 13 maja w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/digital-out-of-home-na-iab-howto-13-maja-w-warszawie,408492,artykul.html

Twarde i miękkie kompetencje w DOOH

Agenda przygotowana przez Grupę Roboczą DOOH IAB Polska została podzielona na cztery bloki tematyczne, odzwierciedlające kluczowe obszary: Mierzalność i Dane, Kreatywność, Technologie i Trendy, Współpraca i inspiracje.

Konferencję otworzy natomiast wystąpienie gościa specjalnego - Marka Flysa, Chief Operating Officera w World OOH Organization. Mark podzieli się swoim 35-letnim doświadczeniem w reklamie zewnętrznej i mediach Out of Home. Ekspert przedstawi kluczowe trendy, wyzwania i innowacje kształtujące branżę, opierając się na najnowszych danych i analizach WOO.

Będzie to doskonała okazja do poznania globalnego krajobrazu DOOH i zebrania inspiracji dla przyszłych przedsięwzięć.

– Rozwój Digital OOH to odpowiedź na zmieniające się oczekiwania i przyzwyczajenia klientów, których uwagę zwracają dziś niestandardowe przekazy, emocje, inteligentnie zaprojektowane kampanie. Dobra strategia komunikacji w przestrzeni to działanie na styku wartościowej komunikacji z klientem i najnowszych technologii, i właśnie tę synergię oddaje agenda IAB HowTo: Digital OOH, podzielona na bloki dotyczące twardych i miękkich kompetencji. Z jednej strony mierzalność i dane niezbędne do skutecznej kampanii, technologia, która rewolucjonizuje przekaz, z drugiej – kreatywność, inspiracja, współpraca, bez których nawet najlepsze dane nie dowiozą efektów. Przyjrzymy się DOOH kompleksowo, bo tylko tak można złapać istotę tego dynamicznego medium – mówi Agnieszka Maszewska, Zastępczyni Szefa Grupy Roboczej Digital OOH IAB Polska, Szefowa marketingu i komunikacji, Jet Line.

Mierzalność, kreatywność, technologia, współpraca

Co warto wiedzieć o danych, planując kampanię DOOH? Do krytycznego spojrzenia na temat szybko zmieniającej się rzeczywistości zaprosi gości IAB HowTo Agnieszka Maszewska, Szefowa marketingu i komunikacji w Jet Line, w wystąpieniu „A co, jeśli jest inaczej? Skąd pochodzą dane o twojej kampanii DOOH i co wnoszą do efektywności jej planowania?”.

W tej części konferencji prelegenci przyjrzą się też m.in. pomiarom i nowym modelom rozliczeń.

Kluczem do kreatywnego DOOH są przede wszystkim dobra kreacja i zapewnienie immersyjności tego medium, ale też np. inspiracje sztuką współczesną. Dlatego swoim doświadczeniem i przemyśleniami na temat tego, co działa na ludzi na ulicach podzieli się Tomasz Szymański, Twórca kanału Solo Show.

– Kreatywność to słowo klucz dla dynamicznych formatów OOH, ale warto pamiętać, że obok pięknych, inspirujących treści, wymaga ona też określonych zasad, by dany format działał i co ważne, nie łamał obowiązujących w Polsce przepisów. Zapraszam na wystąpienie dotyczące regulacji prawnych i zasad dobrej kreacji na różnych ekranach Digital OOH – mówi Magdalena Mussmann, Zastępczyni Szefa Grupy Roboczej Digital OOH IAB Polska, Dentsu Polska.

Technologia i trendy, dwa filary DOOH, to blok tematyczny, w którym prelegenci przyjrzą się m.in. Retail Mediom, wezmą na tapet retargeting, czyli synergię OOH i reklamy mobilnej, a także zastanowią się jak używać perswazji, nakłaniać, mając na względzie odpowiedzialność za przekaz.

– Co sprawia, że kampania DOOH naprawdę działa? „Święta trójca”: kontekst, dane i pomysł, o tym właśnie opowiem w swoim wystąpieniu. W części konferencji poświęconej współpracy i inspiracji porozmawiamy też m.in. o DOOH jako czynniku miastotwórczym i przyjrzymy się najciekawszym kampaniom z całego świata – od Francji i Wielkiej Brytanii, przez USA, aż po Dubaj. Na IAB HowTo nie zabraknie więc ani merytorycznej wiedzy popartej danymi, ani potężnej dawki inspiracji – przekonuje Damian Rezner, Szef Grupy Roboczej Digital OOH IAB Polska, Dyrektor ds. operacyjnych/Członek Zarządu, Screen Network.

Konferencja IAB HowTo Digital OOH odbędzie się 13 maja 2025 r. w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Szczegółowa agenda i bilety dostępne na stronie howto.iab.org.pl

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Dla posiadaczy certyfikatów udział w konferencji to 20 punktów recertyfikacyjnych.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mieszanka Krakowska w kampanii Wawel
Wawel, producent kultowych galaretek w czekoladzie Mieszanka Krakowska, wprowadza nowy smak i startuje z kampanią reklamową, obejmującą spot telewizyjny przygotowany z wykorzystaniem AI, działania digital, PR i in-store.
Nowe studio w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych
Do grona członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączył niezależny dom produkcyjny Sugar Free, specjalizujący się w realizacjach digital i branded content.
Fabrizio Romano ogłasza transfery w kampanii STS
STS rusza z „Misjami”, czyli wielką akcją promocyjną dla graczy, w której pula nagród wyniesie aż 5 mln zł. To najwyższa w historii zakładów bukmacherskich w Polsce kwota przekazana graczom w ramach jednej akcji bonusowej. Ten rekordowy transfer gotówki ogłosił w mediach sam Fabrizio Romano ze swoim słynnym hasłem „Here we...
SEXEDPL z kampanią do nauczycieli
Rusza kolejna odsłona kampanii „Ciało obce”, realizowana przez fundację SEXEDPL we współpracy z agencją Ancymony (*ancy). Przekaz? Jeśli jesteście nauczycielami i szukacie dobrych narzędzi do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji seksualnej, to właśnie je znaleźliście!
Agencja ANDO zrealizuje kampanię „Niepełnosprawny, czyli jaki”
Fundacja Avalon, jedna z największych organizacji w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, ogłasza wynik konkursu na agencję współpracującą przy kolejnej swojej kampanii społecznej planowanej na koniec tego roku. Kampania zrealizowana zostanie wspólnie z Agencją Nie Do Ogarnięcia (ANDO).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764