logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Digital POS, czyli marketing elektroniczny

  PR 18.02.2018, przeczytano 2401 razy
ilustracja

W dzisiejszych czasach komputer czy Internet to już nic nowego. Praktycznie każdy z nas ma do nich na co dzień dostęp, ponieważ technologia pędzi do przodu sprawiając, że coś, co było dla nas kiedyś innowacyjne, stało się normalne i dostępne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/digital-pos%2C-czyli-marketing-elektroniczny,35493,artykul.html

Wraz z rozwijającą się technologią rozwija się również branża POS, a co za tym idzie powstają tzw. digital POS. Oczywiście w dalszym ciągu najpopularniejszym materiałem, z którego wykonywane są displaye, jest tektura, czy karton, ale coraz częściej tekturowe ekspozytory urozmaicane są przez kolorowe światła, dotykowe ekrany i inne gadżety. Oto kilka przykładów na różnorodne digital POS i jak prezentują się w dobie cyfrowej.

Kinder Niespodzianka

Producent: Artplex

POS to dwuczęściowa, składana wytłoczka postaci Pana Kinderino w kształcie jajka z białego tworzywa HIPS (mat-połysk) o grubości 4 mm, lakierowana proszkowo na wysoki połysk. Z kolei nogi i ręce bajkowej postaci, a także postument, na którym stoi, wykonano z płyty MDF lakierowanej w ten sam sposób.

Wewnątrz wytłoczki ukryto stalową konstrukcję oraz półki na sprzęt elektroniczny ze wzmocnionej płyty MDF lakierowanej proszkowo. Elementy twarzy postaci oraz logo Kinder Niespodzianka na postumencie to naklejka solwentowa z laminatem.

W display wbudowano 24-calowy monitor dotykowy wraz ze stacją roboczą PC, klawiaturą, myszką i głośnikami oraz drukarką atramentową i produktem Kinect dla Windows. Dzięki wykorzystaniu multimediów, ten digital POS pełni funkcję urządzenia do gry memory sterowanej gestami i dotykiem, wykorzystującej urządzenie Kinect. Dodatkowo umożliwia wydruk stworzonej przez dziecko kolorowanki.

Ekspozytor daje możliwość rozbudowy zainstalowanej w stacji roboczej aplikacji o nowe funkcje. Zdejmowana czapka (z płyty MDF lakierowanej proszkowo na wysoki połysk) umożliwia dostosowanie do dekoracji w zależności od okazji, np. Świąt Bożego Narodzenia.

Digital POS z Nowego Jorku

ilustracjastrzałka

Empire State Building to jeden z najbardziej rozpoznawalnych symboli na całym świecie. Projektanci z firmy Panther Packaging postanowili wykorzystać go do promocji puzzli 3D. Ten tekturowy ekspozytor robi duże wrażenie nie tylko ze względu na to, że display ma metr wysokości, ale również dzięki wykorzystaniu kolorowych lamp LED. Barwne światła umieszczone w oknach budynku robią szczególne wrażenie, gdy w pomieszczeniu jest w miarę ciemno.

STImulate

Producent: STI Group Polska

To digital POS - display STImulate, promujący produkt marki Toshiba – Slim Signage. Projekt w kształcie puszki posiada w miejscach tradycyjnych listew cenowych wbudowane moduły z ekranami 4,3 calowymi, na których można zobaczyć filmy oraz informacje online. Display powstał z metalu oklejonego folią Oracal połysk. Ciekawym elementem jest wytłoczka na samej górze, na wzór prawdziwego wieczka puszki, wykonana z czarnego oraz szarego 3-milimetrowego tworzywa PS.

Przykładami na interaktywne POS-y na pewno was jeszcze uraczymy, a tymczasem napiszemy o zupełnie innych rozwiązaniach mających istotny wpływ na decyzje zakupowe klienta. Bądźcie z nami!

Źródło: POSperita

posperita.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pieniądze lubią… sport. Sponsorzy chcą się ogrzać w blasku gwiazd
Sport to nie tylko wielkie emocje i rywalizacja. To też ogromne pieniądze. Największe światowe organizacje i kluby obracają wielomilionowymi budżetami, a majątki topowych zawodników liczone są już nie w milionach, a miliardach dolarów.
Jeszcze niedawno dość łatwo było ograniczać kontakt dzieci z reklamami: wystarczyło przełączyć kanał lub wyłączyć telewizor. Obecnie, kiedy dzieci coraz częściej i wcześniej stają się odbiorcami treści reklamowych w internecie, na portalach streamingowych i społecznościowych, rodzice mają nad tym coraz mniejszą kontrolę. Jak właściwie wszechobecne reklamy wpływają...
Doświadczenia immersyjne: Artled we współpracy z Panasonic
Włoska firma Artled szybko zdobywa renomę dzięki swoim rewolucyjnym doświadczeniom immersyjnym, opartym na najnowocześniejszej technologii projekcyjnej Panasonic. Specjalizując się w zaawansowanych technologiach wizualnych, Artled tworzy niezwykłe przestrzenie, które przenoszą użytkowników w zupełnie nowy wymiar rzeczywistości.
Promocja gry w grach: wyniki współpracy seegame i Futuresalt
seegame, platforma oferująca rozbudowane opcje reklamowe w obszarze gamingu, we współpracy z developerem Futuresalt przeprowadziła skuteczną kampanię gry Solomon Snow: First Contact na platformie Twitch. Które formaty reklamowe zastosowano i jakie wyniki przyniosły poszczególne elementy kampanii?
AI jako partner w organizowaniu eventów
W dzisiejszych czasach, gdzie technologia dynamicznie się rozwija, sztuczna inteligencja (AI) zaczyna odgrywać coraz istotniejszą rolę w wielu sektorach, w tym w branży eventowej. Coraz częściej firmy wykorzystują AI do usprawnienia i optymalizacji działań, co pozwala na tworzenie jeszcze bardziej efektywnych i godnych zapamiętania wydarzeń. Jednakże, mimo zaawansowanej techniki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764