logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Digital POS, czyli marketing elektroniczny

  PR 18.02.2018, przeczytano 1097 razy
ilustracja

W dzisiejszych czasach komputer czy Internet to już nic nowego. Praktycznie każdy z nas ma do nich na co dzień dostęp, ponieważ technologia pędzi do przodu sprawiając, że coś, co było dla nas kiedyś innowacyjne, stało się normalne i dostępne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/digital-pos%2C-czyli-marketing-elektroniczny,35493,artykul.html

Wraz z rozwijającą się technologią rozwija się również branża POS, a co za tym idzie powstają tzw. digital POS. Oczywiście w dalszym ciągu najpopularniejszym materiałem, z którego wykonywane są displaye, jest tektura, czy karton, ale coraz częściej tekturowe ekspozytory urozmaicane są przez kolorowe światła, dotykowe ekrany i inne gadżety. Oto kilka przykładów na różnorodne digital POS i jak prezentują się w dobie cyfrowej.

Kinder Niespodzianka

Producent: Artplex

POS to dwuczęściowa, składana wytłoczka postaci Pana Kinderino w kształcie jajka z białego tworzywa HIPS (mat-połysk) o grubości 4 mm, lakierowana proszkowo na wysoki połysk. Z kolei nogi i ręce bajkowej postaci, a także postument, na którym stoi, wykonano z płyty MDF lakierowanej w ten sam sposób.

Wewnątrz wytłoczki ukryto stalową konstrukcję oraz półki na sprzęt elektroniczny ze wzmocnionej płyty MDF lakierowanej proszkowo. Elementy twarzy postaci oraz logo Kinder Niespodzianka na postumencie to naklejka solwentowa z laminatem.

W display wbudowano 24-calowy monitor dotykowy wraz ze stacją roboczą PC, klawiaturą, myszką i głośnikami oraz drukarką atramentową i produktem Kinect dla Windows. Dzięki wykorzystaniu multimediów, ten digital POS pełni funkcję urządzenia do gry memory sterowanej gestami i dotykiem, wykorzystującej urządzenie Kinect. Dodatkowo umożliwia wydruk stworzonej przez dziecko kolorowanki.

Ekspozytor daje możliwość rozbudowy zainstalowanej w stacji roboczej aplikacji o nowe funkcje. Zdejmowana czapka (z płyty MDF lakierowanej proszkowo na wysoki połysk) umożliwia dostosowanie do dekoracji w zależności od okazji, np. Świąt Bożego Narodzenia.

Digital POS z Nowego Jorku

ilustracjastrzałka

Empire State Building to jeden z najbardziej rozpoznawalnych symboli na całym świecie. Projektanci z firmy Panther Packaging postanowili wykorzystać go do promocji puzzli 3D. Ten tekturowy ekspozytor robi duże wrażenie nie tylko ze względu na to, że display ma metr wysokości, ale również dzięki wykorzystaniu kolorowych lamp LED. Barwne światła umieszczone w oknach budynku robią szczególne wrażenie, gdy w pomieszczeniu jest w miarę ciemno.

STImulate

Producent: STI Group Polska

To digital POS - display STImulate, promujący produkt marki Toshiba – Slim Signage. Projekt w kształcie puszki posiada w miejscach tradycyjnych listew cenowych wbudowane moduły z ekranami 4,3 calowymi, na których można zobaczyć filmy oraz informacje online. Display powstał z metalu oklejonego folią Oracal połysk. Ciekawym elementem jest wytłoczka na samej górze, na wzór prawdziwego wieczka puszki, wykonana z czarnego oraz szarego 3-milimetrowego tworzywa PS.

Przykładami na interaktywne POS-y na pewno was jeszcze uraczymy, a tymczasem napiszemy o zupełnie innych rozwiązaniach mających istotny wpływ na decyzje zakupowe klienta. Bądźcie z nami!

Źródło: POSperita

posperita.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Korzyści z PR w Employer Branding
Tak jak pozytywny wizerunek marki pomaga promować sprzedaż, tak pozytywny employer branding pomaga przyciągać i zatrzymywać bardziej wykwalifikowanych pracowników. Firmy z pozytywnym wizerunkiem zatrudnienia otrzymują więcej aplikacji od wykwalifikowanych kandydatów, zatrzymują najlepszych pracowników i wydają mniej pieniędzy na ich zatrudnienie, a pracownicy są...
Kryzys reklamy. Rozmowa z prof. Anną Gizą-Poleszczuk i Karoliną Iwańską
W latach 90. hasło „ojciec prać” znał każdy. Jednak reklama już dawno straciła swój kultowy status, a jej twórcy częściej niż do tekstów kultury zerkają dziś do Excela.
Identyfikacja Wizualna Muzeum Getta Warszawskiego
Biel, czerwień, czerń, kamienny brąz i błękit – premiera Identyfikacji Pamięci (Memobook). Przedstawiamy Państwu nową koncepcję identyfikacji wizualnej Muzeum Getta Warszawskiego, wyłonioną w drodze międzynarodowego konkursu graficznego, zorganizowanego wspólnie ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej. Autorami zwycięskiej koncepcji są projektanci z litewskiego...
Odmrożone sklepy i lokale piszą do swoich klientów
Kartka “JUŻ OTWARTE!” przyklejona do witryny może nie wystarczyć, gdy klienci przez dwa miesiące siedzenia w domu przywykli do robienia zakupów w sieci i zamawiania jedzenia z dostawą. Dlatego biznesy stosują szereg zabiegów marketingowych, by zaprosić ich na nowo do siebie. Eksperci SMSAPI podpowiadają, jak zrobić to skutecznie.
Na naszych oczach zachodzą zmiany, których ostateczny kształt wciąż jeszcze przed nami. Jedno jest pewne – powrót do rzeczywistości, którą znaliśmy jest niemożliwy. Wszystkie branże rynku stoją w obliczu wyzwania, z jakim dotychczas nie musieliśmy się mierzyć. Kluczem do sukcesu stają się więc marki, które zaoferują więcej, niż inni. Aby to...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764