logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Digital POS, czyli marketing elektroniczny

  PR 18.02.2018, przeczytano 2689 razy
ilustracja

W dzisiejszych czasach komputer czy Internet to już nic nowego. Praktycznie każdy z nas ma do nich na co dzień dostęp, ponieważ technologia pędzi do przodu sprawiając, że coś, co było dla nas kiedyś innowacyjne, stało się normalne i dostępne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/digital-pos%2C-czyli-marketing-elektroniczny,35493,artykul.html

Wraz z rozwijającą się technologią rozwija się również branża POS, a co za tym idzie powstają tzw. digital POS. Oczywiście w dalszym ciągu najpopularniejszym materiałem, z którego wykonywane są displaye, jest tektura, czy karton, ale coraz częściej tekturowe ekspozytory urozmaicane są przez kolorowe światła, dotykowe ekrany i inne gadżety. Oto kilka przykładów na różnorodne digital POS i jak prezentują się w dobie cyfrowej.

Kinder Niespodzianka

Producent: Artplex

POS to dwuczęściowa, składana wytłoczka postaci Pana Kinderino w kształcie jajka z białego tworzywa HIPS (mat-połysk) o grubości 4 mm, lakierowana proszkowo na wysoki połysk. Z kolei nogi i ręce bajkowej postaci, a także postument, na którym stoi, wykonano z płyty MDF lakierowanej w ten sam sposób.

Wewnątrz wytłoczki ukryto stalową konstrukcję oraz półki na sprzęt elektroniczny ze wzmocnionej płyty MDF lakierowanej proszkowo. Elementy twarzy postaci oraz logo Kinder Niespodzianka na postumencie to naklejka solwentowa z laminatem.

W display wbudowano 24-calowy monitor dotykowy wraz ze stacją roboczą PC, klawiaturą, myszką i głośnikami oraz drukarką atramentową i produktem Kinect dla Windows. Dzięki wykorzystaniu multimediów, ten digital POS pełni funkcję urządzenia do gry memory sterowanej gestami i dotykiem, wykorzystującej urządzenie Kinect. Dodatkowo umożliwia wydruk stworzonej przez dziecko kolorowanki.

Ekspozytor daje możliwość rozbudowy zainstalowanej w stacji roboczej aplikacji o nowe funkcje. Zdejmowana czapka (z płyty MDF lakierowanej proszkowo na wysoki połysk) umożliwia dostosowanie do dekoracji w zależności od okazji, np. Świąt Bożego Narodzenia.

Digital POS z Nowego Jorku

ilustracjastrzałka

Empire State Building to jeden z najbardziej rozpoznawalnych symboli na całym świecie. Projektanci z firmy Panther Packaging postanowili wykorzystać go do promocji puzzli 3D. Ten tekturowy ekspozytor robi duże wrażenie nie tylko ze względu na to, że display ma metr wysokości, ale również dzięki wykorzystaniu kolorowych lamp LED. Barwne światła umieszczone w oknach budynku robią szczególne wrażenie, gdy w pomieszczeniu jest w miarę ciemno.

STImulate

Producent: STI Group Polska

To digital POS - display STImulate, promujący produkt marki Toshiba – Slim Signage. Projekt w kształcie puszki posiada w miejscach tradycyjnych listew cenowych wbudowane moduły z ekranami 4,3 calowymi, na których można zobaczyć filmy oraz informacje online. Display powstał z metalu oklejonego folią Oracal połysk. Ciekawym elementem jest wytłoczka na samej górze, na wzór prawdziwego wieczka puszki, wykonana z czarnego oraz szarego 3-milimetrowego tworzywa PS.

Przykładami na interaktywne POS-y na pewno was jeszcze uraczymy, a tymczasem napiszemy o zupełnie innych rozwiązaniach mających istotny wpływ na decyzje zakupowe klienta. Bądźcie z nami!

Źródło: POSperita

posperita.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Merchandising: marka w centrum uwagi
Merchandising to kluczowe narzędzie w budowaniu widoczności marki i kreowaniu jej pozytywnego wizerunku. Dzięki atrakcyjnym ekspozycjom, spójnemu przekazowi wizualnemu oraz emocjonalnym interakcjom z klientami, skutecznie przyciąga uwagę odbiorców i zwiększa sprzedaż. Sprawdź, jak profesjonalne działania merchandisingowe oraz kreatywne kampanie promocyjne mogą...
When U Buy: nowy model zarządzania e-zakupami
Cyfrowa rewolucja zmieniła sposób, w jaki robimy zakupy, ale wraz z wygodą przyszły też nowe wyzwania. Konsumenci coraz częściej zmagają się z informacyjnym chaosem – lawiną maili z potwierdzeniami, wielością kont w różnych sklepach, rozproszonymi danymi o przesyłkach i zwrotach. Utrzymanie kontroli nad tym, co, kiedy i gdzie się zamówiło, przestaje...
Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz częściej działania z zakresu SEM to kluczowa strategia firm, które nie tyle co chcą przetrwać, ale mają w zamiarze rosnąć. W tym artykule opowiemy, czym jest performance...
 Wirtualny klon na scenie: konferencja Horeca 2025 i realizacja HOLO Group
Dynamiczny rozwój technologii opartych na sztucznej inteligencji otwiera przed sektorem HoReCa nowe możliwości w zakresie komunikacji, zarządzania doświadczeniami konsumenckimi oraz optymalizacji procesów operacyjnych. Choć często postrzegana jako narzędzie zarezerwowane dla branż stricte technologicznych, AI coraz śmielej wkracza również do świata gastronomii,...
Nie tylko drewno, szkło i beton. Tworzywa sztuczne we wnętrzach
Płyty z tworzyw sztucznych coraz śmielej wkraczają do świata wnętrz. Są stosunkowo tanie, lekkie, wytrzymałe i łatwe w personalizacji. Eksperci z PłytyPlastikowe.pl zauważają, że popyt na nie rośnie zarówno wśród projektantów, jak i indywidualnych klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764