logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Digital PR – darmowy webinar dla przedsiębiorców i content marketerów

  PR 14.09.2020, przeczytano 792 razy
ilustracja

Przed nami kolejny webinar organizowany przez Newspoint. We wtorek, 15 września Alicja Turczyniewicz-Gorczyca opowie czym jest Digital PR, przedstawiając skuteczne działania oraz sposoby mierzenia ich efektów przy pomocy monitoringu mediów. Rejestracja na bezpłatne szkolenie nadal trwa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/digital-pr-%E2%80%93-darmowy-webinar-dla-przedsiebiorcow-i-content-marketerow,388423,artykul.html

Wtorkowy webinar poświęcony zostanie efektywnym sposobom na promocję marki w sieci. Jego gościem będzie Alicja Turczyniewicz-Gorczyca, Senior Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Podczas spotkania prelegentka opowie o:

  • założeniach, genezie i charakterystyce Digital PR-u;
  • przykładach działań z obszaru Digital PR-u oraz case studies;
  • mierzeniu efektów działań Digital PR z wykorzystaniem monitoringu mediów;
  • dodatkowych korzyściach płynących z wykorzystania działań Digital PR-owych.

– Nasz webinar skierowany jest nie tylko do PR-owców i content marketerów. Skorzystają na nim również wewnętrzni pracownicy firm, zajmujący się projektowaniem strategii komunikacyjnych marek w sieci. Podczas szkolenia poznają skuteczne propozycje działań w ramach digital PR-u, oparte o konkretne case studies – mówi Alicja Turczyniewicz-Gorczyca (Elephate).

Szkolenie jest częścią cyklu organizowanego przez Newspoint – kompleksowe narzędzie do monitorowania wszelkiego typu mediów. Umożliwia ono analizę cennych danych w czasie rzeczywistym, a tym samym śledzenie trendów i obserwowanie poczynań konkurencji. Do współpracy przy tworzeniu darmowych webinarów Newspoint zaprasza specjalistów z branży marketingowej oraz pokrewnych.

W najbliższym webinarze gościnnie wystąpi Alicja Turczyniewicz-Gorczyca, która na co dzień pracuje w Elephate. To wrocławska agencja, łącząca tradycyjny content marketing z elementami SEO i nowoczesnego PR-u. Na swoim koncie ma m.in. nagrodę EU Search Awards dla najlepszej małej agencji w Europie.

Darmowy webinar dotyczący digital PR-u potrwa godzinę. Wystartuje o 12:00 we wtorek, 15 września 2020 r. Aby wziąć w nim udział, konieczna jest rejestracja.

Źródło: Elephate

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764