logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Digital Pro: nie tylko etykieta – webinarium Mark Andy

  PR 13.11.2020, przeczytano 800 razy
ilustracja

Firma Mark Andy, zachęcona sukcesem organizowanych wcześniej zdalnych prezentacji, z uwagi na wciąż istniejące w skali globalnej obostrzenia, proponuje kolejne, ogólnodostępne i bezpłatne webinaria. Najbliższe odbędzie się 20 listopada br. o godz. 17.00 i będzie poświęcone cyfrowej maszynie Digital Pro, znajdującej się od jakiegoś czasu w jej ofercie. Podczas spotkania firma zaprezentuje jej możliwości w kontekście pozyskiwania nowych (poza etykietami, którym urządzenie jest dedykowane) zleceń i nawiązania współpracy z zupełnie nowymi klientami np. zainteresowanymi niestandardowymi pracami komercyjnymi. Uczestnicy webinarium będą mogli zobaczyć pokaz maszyny przeprowadzony w północnoamerykańskim centrum demonstracyjnym Mark Andy. Spotkanie będzie również okazją do pozyskania informacjina interesujące ich tematy podczas dyskusji na żywo oraz w formie pytań przesyłanych na bieżąco organizatorom. Formularz rejestracyjny można znaleźć m.in. na profilu firmy na portalu LinkedIn.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/digital-pro%3A-nie-tylko-etykieta-%E2%80%93-webinarium-mark-andy,389169,artykul.html

Tematyka spotkania, prowadzonego przez przedstawicieli północnoamerykańskiego oddziału Mark Andy (m.in. jej wiceprezesa Stuarta Gallupa), obejmie następujące zagadnienia: szybkie, łatwe i zyskowne wdrożenie innych niż etykietowe aplikacji na maszynie Digital Pro; poprawa zyskowności dzięki pojawieniu się nowych możliwości w ofercie drukarni; możliwości rozbudowy obecnie używanych maszyn, a co za tym idzie – zwiększenie przychodów ze sprzedaży usług poligraficznych; prezentacja materiałów eksploatacyjnych dedykowanych ww. niestandardowym aplikacjom.

Po części teoretycznej przeprowadzony zostanie pokaz maszyny zainstalowanej w Centrum Technologicznym Mark Andy w Chesterfield (stan Missouri, USA). Z myślą o uczestnikach webinarium wydrukowane zostaną na niej trzy różne prace, uwzględniające także aplikacje niestandardowe.

ilustracjastrzałka

Lena Chmielewska-Bontron, Marketing Manager Mark Andy Europe mówi:

- Digital Pro to nasza odpowiedź na zmieniające się potrzeby rynku usług poligraficznych, nie tylko etykietowego, na którym można zauważyć szereg trendów: spadające nakłady, rosnące oczekiwania klientów względem krótszych czasów dostaw czy potrzeba dywersyfikacji produktów. Mamy nadzieję będzie ono inspiracją nie tylko dla użytkowników tych maszyn, ale także dla wszystkich, którzy rozważają ich zakup.

Jak podkreśla organizator, dzięki temu spotkaniu jego uczestnicy będą mogli poznać jeszcze szersze zastosowanie maszyn z serii Digital Pro, uwzględniającej obecnie dwa modele: „z roli na rolę” i hybrydowy (z opcjami uszlachetniania i wykańczania).

- Cieszymy się, że – mimo obecnej sytuacji związanej z ogólnoświatową pandemią – możemy być nieustannie w kontakcie z klientami z całego świata, zainteresowanymi naszymi rozwiązaniami. Bez wychodzenia z domu czy firmy, otrzymują oni od nas sporą dawkę wiedzy nie tylko na temat urządzeń Mark Andy, ale też technologii cyfrowej i hybrydowej oraz zmieniających się potrzeb i oczekiwań rynkowych. Z uwagi na te ostatnie wiele miejsca podczas naszych webinariów poświęcamy nowym sposobom generowania zysków w biznesie poligraficznym. Tak też będzie podczas spotkania zaplanowanego na 20. listopada. Zaprezentujemy różnorodne aplikacje możliwe do zrealizowania w technologii cyfrowej, także w kontekście łączenia procesów i technologii w ramach trybu hybrydowego. Zapraszamy zatem wszystkich do rejestrowania się na dedykowanej stronie internetowej i do aktywnego udziału w naszym webinarium. Zarejestrowane osoby, nawet jeżeli nie będą w stanie uczestniczyć „na żywo”, otrzymają link do materiału wideo z tego spotkania – dodaje Lena Chmielewska-Bontron.

ilustracjastrzałka

Źródło: Mark Andy Poland Sp. z o.o.

www.markandy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764