logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Digital Resolution wzmacnia kompetencje ecommercowe

  PR 08.01.2019, przeczytano 498 razy

Do zespołu strategii i planowania dołączyła Kaja Bielawska.  W Digital Resolution będzie odpowiedzialna za koordynację kluczowych projektów oraz rozwój oferty digitalowej dla branży e-commerce, miedzy innymi AdBlock Detector czy ePółka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/digital-resolution-wzmacnia-kompetencje-ecommercowe,380708,artykul.html

Anna Elwart, dyrektor zarządzająca Digital Resolution: - Zatrudnianie praktyków ecommerce to kolejny krok agencji w poszerzaniu merytorycznej oferty skierowanej do marketerów dla których internet jest kluczowym medium.

Kaja Bielawska jest związana z branżą marketingową od 2010 roku. Doświadczenie w zarządzaniu projektami ecommercowymi zdobywała planując kampanie w kanałach online i offline dla sklepu internetowego Agito.pl/ eMAG,  platformy marketplacowej / start up’u Pozamiatane.pl, Atlantica oraz Agory.

Agencja Digital Resolution (Grupa OMD) obsługuje ponad 40 klientów o łącznej wartości budżetów marketingowych wynoszącej 80 mln zł.

Źródło: Digital Resolution

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764