logo
WIADOMOŚCI

Digital Resolution z chatbotem prezentującym wyniki badania o AI

  PR 16.05.2018, przeczytano 273 razy

Digital Resolution we współpracy z Wandlee opracował chatbota, który w formie quizu prezentuje wyniki badania Grupy OMD o sztucznej inteligencji. Od 16 maja, każdy może porozmawiać z chatbotem umieszczonym w Messengerze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/digital-resolution-z-chatbotem-prezentujacym-wyniki-badania-o-ai,36524,artykul.html

Zaletą chatbota, który opiera się na relatywnie prostych technologicznie rozwiązaniach i na klikanych polach, jest dystrybucja najważniejszych wniosków badania w atrakcyjnej formie.

- Stworzyliśmy chatbota na własne potrzeby, by pokazać w praktyce Klientom możliwości ich zastosowania w marketingu. Przy pomocy relatywnie prostych technologii można w atrakcyjny sposób dostarczać użytkownikom interesujące ich informacje. Nasz chatbot nie dostarcza żadnych danych z zewnątrz. Wszystkie informacje są zaszyte w scenariuszu rozmowy. Natomiast chatbot doskonale spełnia swoją funkcję. Dystrybuuje dane pozyskane w badaniu w przyjemnej formie a dodatkowo dystrybuuje je w środowisku naszych użytkowników (w odróżnieniu do aplikacji które wymagają ściągania plików) – mówi Natalia Jaworska, Head of Research & Consulting, Grupa OMD.

- Chatboty mogą z pewnością odciążyć firmy od ogromnej ilości zapytań telefonicznych i mailowych, przeprowadzać rekrutacje, akcje marketingowe, zakładać rezerwacje, badać opinie, sprzedawać. Świetnie nadają się do zbierania leadów, automatyzowania konkursów, obsługi customer service.

- Funkcjonalności zaszyte w naszych chatbotach są bezpośrednią odpowiedzią na potrzeby klientów. To marki decydują o sposobie komunikacji z użytkownikiem. To one wybierają czy zasadna jest implementacja bota sprzedażowego, marketingowego czy obsługowego. Stworzenie bota wykorzystującego NLP, integracje, czy prosta klikalna ścieżka - tu także wybór zależy od brandu i co również istotne, od budżetu klienta. Programistyczne  kompetencje twórców chatbotów w połączeniu z wiedzą i doświadczeniem agencji, to klucz do sukcesu - mówi Anna Kempisty, Partner Relationship/ New Business, Wandlee.

Źródło: Grupa OMD

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Badanie: Polacy kochają smartfony
Prawie połowa Polaków (48 proc.) według badań Kantar TNS korzysta ze smartfonów ponad 2 godziny dziennie. Chcemy mieć takie urządzenia zawsze pod ręką. Aż 95 proc. właścicieli smartfonów nie rozstaje się z nim, wychodząc z domu. Czy jesteśmy społeczeństwem uzależnionym od telefonu komórkowego?
T1 powiększa zespół i przedstawia nową ofertę produktową
T1, dział reklamy cyfrowej Turner International, powiększa zespół i wprowadza nowy pakiet produktów dostępnych na całym świecie. Fiona McKinnon awansowała na stanowisko General Managera. Wspierać ją będzie Krane Jeffery, Senior Commercial Director, odpowiedzialny za działania sprzedażowe i współpracę z markami.
Nowe kanały telewizyjne w ofercie Netii
W Telewizji Osobistej Netii dostępne są aż cztery nowe kanały, w tym Polsat Rodzina, który właśnie rozpoczął nadawanie. Ponadto do oferty weszły: Polsat Games, TV Okazje, wPolsce.pl. Łącznie w ofercie Netii jest 214 kanałów, w tym 119 w HD.
Spółki Knowledgehub na Web Summit 2018
Web Summit to największe i najważniejsze wydarzenie technologiczne na świecie. Uczestnikami imprezy są zarówno przedstawiciele gigantów, m.in. Microsoft czy Amazon, jak i właściciele startupów oraz małych firm, które stawiają pierwsze kroki na rynku. Z każdym rokiem Web Summit skupia licznych wystawców i ekspertów z różnych...
Wyniki badania Gemius/PBI za wrzesień 2018
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone