logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Digital Resolution z chatbotem prezentującym wyniki badania o AI

  PR 16.05.2018, przeczytano 295 razy

Digital Resolution we współpracy z Wandlee opracował chatbota, który w formie quizu prezentuje wyniki badania Grupy OMD o sztucznej inteligencji. Od 16 maja, każdy może porozmawiać z chatbotem umieszczonym w Messengerze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/digital-resolution-z-chatbotem-prezentujacym-wyniki-badania-o-ai,36524,artykul.html

Zaletą chatbota, który opiera się na relatywnie prostych technologicznie rozwiązaniach i na klikanych polach, jest dystrybucja najważniejszych wniosków badania w atrakcyjnej formie.

- Stworzyliśmy chatbota na własne potrzeby, by pokazać w praktyce Klientom możliwości ich zastosowania w marketingu. Przy pomocy relatywnie prostych technologii można w atrakcyjny sposób dostarczać użytkownikom interesujące ich informacje. Nasz chatbot nie dostarcza żadnych danych z zewnątrz. Wszystkie informacje są zaszyte w scenariuszu rozmowy. Natomiast chatbot doskonale spełnia swoją funkcję. Dystrybuuje dane pozyskane w badaniu w przyjemnej formie a dodatkowo dystrybuuje je w środowisku naszych użytkowników (w odróżnieniu do aplikacji które wymagają ściągania plików) – mówi Natalia Jaworska, Head of Research & Consulting, Grupa OMD.

- Chatboty mogą z pewnością odciążyć firmy od ogromnej ilości zapytań telefonicznych i mailowych, przeprowadzać rekrutacje, akcje marketingowe, zakładać rezerwacje, badać opinie, sprzedawać. Świetnie nadają się do zbierania leadów, automatyzowania konkursów, obsługi customer service.

- Funkcjonalności zaszyte w naszych chatbotach są bezpośrednią odpowiedzią na potrzeby klientów. To marki decydują o sposobie komunikacji z użytkownikiem. To one wybierają czy zasadna jest implementacja bota sprzedażowego, marketingowego czy obsługowego. Stworzenie bota wykorzystującego NLP, integracje, czy prosta klikalna ścieżka - tu także wybór zależy od brandu i co również istotne, od budżetu klienta. Programistyczne  kompetencje twórców chatbotów w połączeniu z wiedzą i doświadczeniem agencji, to klucz do sukcesu - mówi Anna Kempisty, Partner Relationship/ New Business, Wandlee.

Źródło: Grupa OMD

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W poszukiwaniu nowych źródeł przychodu firmy telekomunikacyjne wchodzą w obszary biznesowe zarezerwowane dotychczas dla firm internetowych. Największy w Kanadzie operator telefonii komórkowej oraz dostawca Internetu i telewizji  planuje monitorować każdą aktywność swoich klientów, związaną ze świadczonymi usługami, a w ten sposób zarabiać na...
Ranking cytowań w grudniu 2018
Z opracowania wynika, że liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (234), za nią: Rzeczpospolita (131) oraz Super Express (127). Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazł się Polska The Times (11), na drugim – Dziennik Zachodni (10), a na trzecim – Gazeta Krakowska (9). Wśród...
Zmiana H2 w History2
W środę, 6 lutego 2019 roku A+E Networks odświeży wizerunek kanału H2 w Polsce wprowadzając nową nazwę – HISTORY2 oraz nową identyfikację wizualną.
Materiał TVP z dnia śmierci Adamowicza jednostronny. RPO pisze do Kurskiego
- Następstwa braku pluralizmu w mediach publicznych są bardzo groźne z punktu widzenia swobody wypowiedzi, ponieważ bezpośrednio przekładają się na naruszenie praw odbiorców do uzyskiwania rzetelnej informacji na tematy istotne społecznie – napisał Adam Bodnar do prezesa TVP Jacka Kurskiego.
Reakcje na materiał „Wiadomości”. TVP grozi procesami
Po fali krytyki jaką wywołał kontrowersyjny materiał Wiadomości TVP wyemitowany po śmierci Pawła Adamowicza, Telewizja Polska wydała oświadczenie grożąc sądem każdemu, kto zasugeruje "jakąkolwiek" odpowiedzialność tej instytucji za zamach na prezydenta Gdańska.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone