logo
WIADOMOŚCI

Digital Resolution z chatbotem prezentującym wyniki badania o AI

Mateusz Zawiślak  PR 16.05.2018, przeczytano 191 razy

Digital Resolution we współpracy z Wandlee opracował chatbota, który w formie quizu prezentuje wyniki badania Grupy OMD o sztucznej inteligencji. Od 16 maja, każdy może porozmawiać z chatbotem umieszczonym w Messengerze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/digital-resolution-z-chatbotem-prezentujacym-wyniki-badania-o-ai,36524,artykul.html

Zaletą chatbota, który opiera się na relatywnie prostych technologicznie rozwiązaniach i na klikanych polach, jest dystrybucja najważniejszych wniosków badania w atrakcyjnej formie.

- Stworzyliśmy chatbota na własne potrzeby, by pokazać w praktyce Klientom możliwości ich zastosowania w marketingu. Przy pomocy relatywnie prostych technologii można w atrakcyjny sposób dostarczać użytkownikom interesujące ich informacje. Nasz chatbot nie dostarcza żadnych danych z zewnątrz. Wszystkie informacje są zaszyte w scenariuszu rozmowy. Natomiast chatbot doskonale spełnia swoją funkcję. Dystrybuuje dane pozyskane w badaniu w przyjemnej formie a dodatkowo dystrybuuje je w środowisku naszych użytkowników (w odróżnieniu do aplikacji które wymagają ściągania plików) – mówi Natalia Jaworska, Head of Research & Consulting, Grupa OMD.

- Chatboty mogą z pewnością odciążyć firmy od ogromnej ilości zapytań telefonicznych i mailowych, przeprowadzać rekrutacje, akcje marketingowe, zakładać rezerwacje, badać opinie, sprzedawać. Świetnie nadają się do zbierania leadów, automatyzowania konkursów, obsługi customer service.

- Funkcjonalności zaszyte w naszych chatbotach są bezpośrednią odpowiedzią na potrzeby klientów. To marki decydują o sposobie komunikacji z użytkownikiem. To one wybierają czy zasadna jest implementacja bota sprzedażowego, marketingowego czy obsługowego. Stworzenie bota wykorzystującego NLP, integracje, czy prosta klikalna ścieżka - tu także wybór zależy od brandu i co również istotne, od budżetu klienta. Programistyczne  kompetencje twórców chatbotów w połączeniu z wiedzą i doświadczeniem agencji, to klucz do sukcesu - mówi Anna Kempisty, Partner Relationship/ New Business, Wandlee.

Źródło: Grupa OMD

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Ranking cytowań w kwietniu 2018
Z opracowania wynika, że liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich została Rzeczpospolita (142), za nią: Fakt (106) oraz Gazeta Wyborcza (99). Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazła się Gazeta Wrocławska (14), na drugim – Gazeta Krakowska (12), a na trzecim – Polska The Times (9). Wśr&oacu...
Po aferze Cambridge Analytica, prezes Facebooka Mark Zuckerberg ogłosił 21 marca, że ​​firma przeprowadzi audyt w celu zidentyfikowania podejrzanych aplikacji, które mogły wykorzystywać dane użytkowników w niewłaściwy sposób.
Czy conversational messaging przygotuje nas na wejście RCS w Polsce?
Nieokreślony termin wejścia RCS w Polsce studzi entuzjazm rynku i każe rozglądać się za innymi technologiami, które wzbogacą kontakt marek z klientami. Na uwagę zasługuje conversational messaging, który łączy kanały rich media - Messengera, RCS oraz czat w przeglądarce internetowej. Czy rozwiązania tego typu pomogą w szybszym wdrożeniu RCS-a na świecie?
Nazwa.pl wycofuje z oferty sklepy internetowe
Największy w Polsce rejestrator domen i dostawca usług hostingowych wycofuje z oferty sklepy internetowe. Posunięcie to zaskakuje tym bardziej, że polski rynek e-commerce z roku na rok rośnie, a jego wartość w 2018 roku przekroczy 40 miliardów złotych. Dlaczego nazwa.pl wycofuje się z dostarczania tego typu usług?
Senatorowie USA wzywają Google przed Federalną Komisję Handlu
Dwaj amerykańscy senatorowie z Partii Demokratycznej wezwali amerykańską Federalną Komisję Handlu do śledztwa w sprawie funkcjonowania Google, a w szczególności sposobu, w jaki funkcja „Historia Lokalizacji” zbiera dane użytkowników na smartfonach z systemem Android. Po uzyskaniu zgody od użytkownika na gromadzenie takich informacji, funkcja włącza się na wszystkich zalogowanyc...
 
piątek 25.05.2018, 104 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone