W odpowiedzi na rosnący trend blokowania reklam, agencja Digital Resolution we współpracy z agencją Annalect, stworzyła narzędzie AdBlock Detector. Innowacyjne narzędzie AdBlock Detector bada istotność reklam w określonych segmentach reklamowych, uwzględniając zjawisko blokowania reklam.
AdBlock Detector powstał w odpowiedzi na zachowania konsumentów, którzy blokują reklamy. Autorskie narzędzie pozwala na szczegółową analizę grupy celowej, pomaga w znalezieniu przestrzeni do planowania widocznych działań reklamowych. Dzięki temu daje przewagę konkurencyjną firmom z niego korzystającym.
Dzięki szczegółowej analizie segmentów grup docelowych, Digital Resolution może planować kampanie marketingowe, które są odporne na programy blokujące reklamy. To narzędzie, które pomaga doważyć grupę celową i zaplanować widoczne działania reklamowe w strategiach marketingowych.
Narzędzie AdBlock Detector jest regularnie aktualizowane. Dane są zbierane 7 dni w tygodniu, przez 52 tygodnie w roku (CAWI). Badanie jest realizowane wśród internautów w wieku 15-59 lat (340 wywiadów tygodniowo).
Źródło: Digital Resolution