logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Digital Resolution z narzędziem Adblock Detector

  PR 03.06.2019, przeczytano 434 razy
ilustracjastrzałka

W odpowiedzi na rosnący trend blokowania reklam, agencja Digital Resolution we współpracy z agencją Annalect, stworzyła narzędzie AdBlock Detector. Innowacyjne narzędzie AdBlock Detector bada istotność reklam w określonych segmentach reklamowych,  uwzględniając zjawisko blokowania reklam.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/digital-resolution-z-narzedziem-adblock-detector,382740,artykul.html

AdBlock Detector powstał w odpowiedzi na zachowania konsumentów, którzy blokują reklamy. Autorskie narzędzie pozwala na szczegółową analizę grupy celowej, pomaga w znalezieniu przestrzeni do planowania widocznych działań reklamowych. Dzięki temu daje przewagę konkurencyjną firmom z niego korzystającym.

Dzięki szczegółowej analizie segmentów grup docelowych, Digital Resolution może planować kampanie marketingowe, które są odporne na programy blokujące reklamy. To narzędzie, które pomaga doważyć grupę celową i zaplanować widoczne działania reklamowe w strategiach marketingowych.

Narzędzie AdBlock Detector jest regularnie aktualizowane. Dane są zbierane 7 dni w tygodniu, przez 52 tygodnie w roku (CAWI). Badanie jest realizowane wśród internautów w wieku 15-59 lat (340 wywiadów tygodniowo).

Źródło: Digital Resolution

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
The Eastern Frontier Initiative: regionalny sojusz dziennikarski
Projekt TEFI, czyli The Eastern Frontier Initiative stworzyli pod koniec 2023 r. czołowi wydawcy z Polski, Słowacji, Węgier i Rumunii, wśród których znalazły się “Wyborcza", SME, 444.hu i PressOne oraz holenderski portal śledczy Bellingcat. Celem konsorcjum, współzałożonego przez Komisję Europejską, jest regionalny sojusz dziennikarski skupiający się na wyzwaniach...
Portal O2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję
Nowe hasło „Blisko ludzi” będzie promować o2.pl, piątą co do wielkości Stronę Główną wśród portali internetowych w Polsce. W ostatnich miesiącach skład redakcji zwiększył się niemal dwukrotnie, od marca na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie jeszcze więcej treści regionalnych.
Zielony Onet - nowa platforma dla ekologicznie świadomych
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego, oferując użytkownikom szeroki wachlarz treści – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764