logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Digital signage, technologia która zmienia definicję reklamy

  PR 13.12.2019, przeczytano 400 razy
ilustracja

Plakat w witrynie sklepu czy ulotki rozrzucone po ulicach to już przeszłość. Sklepy coraz częściej stawiają na zdigitalizowane formy przekazu do klienta. Jak wskazują badania, trend ten stale się rozwija, a Polacy są otwarci na jego wykorzystywanie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/digital-signage%2C-technologia-ktora-zmienia-definicje-reklamy,385081,artykul.html

- W chwili obecnej na rynku w Polsce mamy trzy grupy konsumentów. Z jednej strony mniej krytyczni przedstawiciele generacji „X” (osoby urodzone w latach 60-tych i 70-tych), którzy są przyzwyczajeni do tradycyjnego modelu zakupu w sklepie. Z drugiej strony mamy „millenialsów” oraz pokolenie „Z” (urodzeni po 2000 roku), którzy podejmują decyzje zakupowe w oparciu o informacje znalezione w sieci. Szczególnie dla tej grupy najważniejsza jest spójność przekazu informacyjnego, które oferuje marka - wyjaśnia Marek Wieteska, CEO Selfmaker, firmy specjalizującej się w dostarczaniu rozwiązań digital signage.

Zmiany na rynku dostrzegła sieć Rossmann, gdzie od dwóch miesięcy w 1300 witrynach sklepów tej marki możemy zobaczyć multimedialną prezentację oferty dla klientów.

Wykorzystanie cyfrowych nośników reklamy nie jest nowością, jednak dopiero 2019 rok pokazał, że coraz więcej marek będzie wdrażało je do swoich działań łącząc te nośniki z wielokanałową komunikacją do klienta. Spersonalizowane oferty, podpowiedzi w zakupach, geotargeting czy reklamy nawiązujące do aktualnej pogody to trend w reklamie, który będzie stale się rozwijał.

- Badania konsumenckie jasno wskazują, że aż 70% klientów zwraca uwagę na reklamy prezentowane na ekranach i standach cyfrowych, a ponad 20% z nich decyduje się na zakup produktów pod ich wpływem. To bardzo duża szansa dla marek, które wykorzystają ten kanał w działaniach sprzedażowych - dodaje Wieteska.

Badania MarketsandMarkets podają, że globalna wartość rynku digital signage rośnie w tempie 7,4 proc. rocznie, a na koniec 2023 roku ma osiągnąć wartość 32,84 miliardów dolarów.

Źródło: SelfMaker

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Total z kampanią przygotowaną z agencją Olmeka
Firma Total Polska przygotowała promocję konsumencką, której celem jest podniesienie poziomu świadomości paliwa Total Excellium i benefitów jakie ono oferuje. Za przygotowanie działań marketingowych związanych z akcją prowadzoną pod hasłem ”Zatankuj i odbierz maskotkę!” – w tym m.in. kampanię outdoor, POS i Social Media – odpowiada agencja Olmeka Creation House.
„Archipelag Beztroski” - nowa kampania wizerunkowa Rainbow
Archipelag Rainbow czuwa, przewiduje, sprawdza, dba…
Większy dział Tech&Lab 180heartbeats + Jung v Matt
Paweł Malinowski i Adam Selwon dołączyli do zespołu kompetencyjnego TECH &LAB agencji 180heartbeats + Jung v Matt.
Epson wprowadza 12-kolorowe drukarki i proofery
Firma Epson wprowadziła na rynek swoje pierwsze 12-kolorowe drukarki wielkoformatowe oferujące najszerszą w historii przestrzeń kolorów z 99% pokryciem skali Pantone1. Gwarantując wymagane na potrzeby profesjonalnego proofingu niezawodne odwzorowanie kolorów i wymaganą w druku wysokonakładowym wydajność, drukarki SureColor SC-P7500 (24-calowa) i SC-P9500 (44-calowa) są...
VMLY&R Poland z kampanią dla marki Lay’s dla 33 krajów
„Wkręć się w filmy z Lay’s" (eng. „Sink into the movies with Lay’s”) to hasło nowej, regionalnej kampanii tej marki, przygotowanej przez agencję VMLY&R Poland. Działania swoim zasięgiem obejmą 33 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764