logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Digital signage: Sony nawiązuje współpracę z Navori Labs

  PR 27.06.2022, przeczytano 626 razy
ilustracja

W celu wzbogacenia swojej unikatowej oferty rozwiązań do Digital Signage firma Sony ogłosiła nawiązanie współpracy z Navori Labs. Przedsiębiorstwo to specjalizuje się w tworzeniu oprogramowania do tego typu systemów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/digital-signage%3A-sony-nawiazuje-wspolprace-z-navori-labs,396393,artykul.html

Navori Labs dostarcza firmom z sektorów publicznego i prywatnego rozwiązania z zakresu Digital Signage oraz analiz marketingowych opartych na sztucznej inteligencji (AI). Navori Labs proponuje sklepom detalicznym, restauracjom szybkiej obsługi i obiektom hotelarskim kompletny zestaw oprogramowania odpowiedni do każdego zastosowania, sprzętu czy modelu hostingu.

Dzięki współpracy z Navori Labs firma Sony zaoferuje klientom z sektora detalicznego kompletny pakiet rozwiązań do Digital Signage, łączący monitory profesjonalne BRAVIA 4K i rozwiązanie Navori oparte na technologii SoC (system na chipie), co podkreśli solidne i bezpieczne funkcjonowanie.

- W ostatnich latach firma Navori Labs przyspieszyła innowacyjny rozwój w obszarze SoC, dzięki czemu nasi klienci mogą zarządzać zewnętrznymi odtwarzaczami multimediów i cyfrowymi ekranami SoC w sposób przejrzysty, bez żadnych ograniczeń - powiedział przy okazji ogłoszenia Jeffrey Weitzman, dyrektor generalny Navori Labs. - Od teraz klienci wybierający monitory profesjonalne BRAVIA 4K firmy Sony zyskają zarówno ogólne zalety rozwiązań do Digital Signage SoC typu all-in-one w postaci uproszczonej instalacji i wdrażania, jak również korzyści oferowane przez oprogramowanie QL Player: zautomatyzowane odtwarzanie treści, zdalne włączanie treści, obsługa dynamicznych kanałów informacji i zarządzanie urządzeniami na odległość. Jesteśmy podekscytowani możliwością wprowadzania dalszych innowacji w dziedzinie technologii SoC we współpracy z firmą Sony.

Cieszące się uznaniem rozwiązania Navori będą dostępne dla klientów Sony korzystających z produktów serii BZ30J, BZ35J, BZ40J i BZ40H.

- Cieszymy się, że firma Navori dołącza do naszego ekosystemu partnerów - stwierdza Damien Weissenburger, dyrektor działu Professional Displays & Solutions w Sony. - Obsługa oprogramowania Navori jako rozwiązania typu SoC na monitorach profesjonalnych BRAVIA 4K pozwoli nam wspólnie sprostać potrzebom użytkowników końcowych i dostawców usług zarządzanych na rynkach detalicznym i hotelarskim. Zaoferujemy w pełni funkcjonalny system zarządzania treścią (CMS), harmonijnie zintegrowany z wyświetlaczami komercyjnymi o niezrównanej jakości obrazu.

Nawiązanie współpracy zbiegło się w czasie z ekscytującą zapowiedzią wprowadzenia ośmiu nowych modeli do oferty kultowych monitorów profesjonalnych Sony BRAVIA. Mają one zapewnić klientom najlepsze w swojej klasie jakość i wzornictwo, a także wpisywać się w nieustające wysiłki na rzecz zrównoważonego rozwoju w każdym obszarze działalności. Aby dowiedzieć się więcej o zobowiązaniach firmy Sony na rzecz zrównoważonego rozwoju oraz aby przekonać się, jak produkty BRAVIA dostarczają porywających wrażeń przy mniejszym wpływie na środowisko, odwiedź stronę pro.sony/sustainability.

Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak monitory profesjonalne Sony BRAVIA 4K wspierają firmy działające na rynku detalicznym, odwiedź stronę pro.sony.

Źródło: Sony Corporation

www.sony.net

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764