logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Digital Signage - przyszłość komunikacji out-of-home

  PR 07.11.2007, przeczytano 739 razy

Digital Signage to nic innego jak elektroniczna komunikacja wizualna. Jest to sieć wewnętrznych i zewnętrznych elektronicznych nośników wideo takich jak monitory LCD, plazmy, rzadziej spotykane projektory multimedialne oraz ekrany diodowe, które stanowią jedyne rozwiązanie w sieciach outdoorowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/digital-signage---przyszlosc-komunikacji-out-of-home,6344,artykul.html

Sieć Digital Signage składa się z jednostki centralnej – serwera administrującego całą siecią i odpowiedniego oprogramowania pozwalającego zarządzać wieloma ekranami.

Na świecie systemy Digital Signage są już bardzo popularne. W samej Wielkiej Brytanii szacuje się, że w tego typu sieciach funkcjonuje już grubo ponad 100.000 ekranów plazmowych i monitorów LCD. Największa sieć monitorów LCD (ponad 23.000 w jednym systemie) zbudowana została w Chinach.

Obserwując rynek można stwierdzić, że właściwie wszyscy najwięksi gracze światowego rynku outdooru testują ekrany diodowe i oprogramowania w celu wypracowania standardów do aplikacji globalnych. Polska wbrew pozorom ma już na tym polu pierwsze wdrożenia. W naszym kraju funkcjonują już sieci monitorów w sieciach TAXI, salonach fryzjerskich, aptekach, sklepach spożywczych i supermarketach.

Najbardziej spektakularne są zewnętrzne instalacje ekranów diodowych, jak chociażby jeden z największych w Polsce outdoorowych ekranów diodowych zainstalowany przez TRIAS w Płocku. Z instalacji wewnętrznych TRIAS zamontował w ostatnim czasie ekran z plazm bezszwowych w centrum handlowym Domoteka w Warszawie. To są początki budowania większych sieci reklamowych.

TRIAS nie zajmuje się reklamą jednak od początku istnienia kluczowymi elementami strategii TRIAS-u są innowacyjność i ciągła rozbudowa oferty produktowej. Domeną firmy jest dostarczanie zaawansowanych technologii multimedialnych. Rozwiązania audiowizualne firmy TRIAS można także spotkać w dynamicznie powiększającej się liczbie stałych instalacjach multimedialnych. Wiedza i doświadczenie z tych obszarów pozwalają firmie TRIAS projektować i wdrażać nawet najbardziej skomplikowane systemy Digital Signage.

Więcej informacji na www.trias.pl.

Źródło: Trias

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ekran Samsung Color E-Paper - nośnik digital signage i reklamy cyfrowej
Samsung poinformował o światowej premierze 32-calowego wyświetlacza Color E-Paper (model EM32DX), który uzupełnia dotychczasową ofertę wydajnych energetycznie rozwiązań do prezentacji materiałów informacyjnych i reklamowych. Najnowszy model wyświetlacza – wykorzystujący zaawansowaną technologię cyfrowego atramentu – oferuje ultra niskie zużycie...
Stora Enso i Carton Service: nowe opakowania typu „gable top”
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na ograniczenie ilości plastiku w opakowaniach, firma Carton Service - producent składanych kartonów z siedzibą w Shelby (w stanie Ohio, USA), specjalizująca się w opakowaniach typu „gable top” (z „daszkiem”) — poszukiwała partnera do realizacji wyjątkowego projektu. Jego celem było stworzenie rozwiązania...
Gwiazdy dają głos odpadom i zachęcają do segregacji
Co powiedziałyby nam nieposegregowane śmieci, gdyby miały głos? Właśnie ruszyła kampania edukacyjna, w której m.in. puszka czy kartonik po soku zyskują osobowość i cięty język, by wskazać właściwy kolor i nazwę kosza, do którego powinny trafić. W niezwykłe role wcieliły się znane i lubiane, utalentowane aktorsko osoby: Ola Domańska, Wiktor Dyduła, Natalia...
Triple PR z kampanią „Bez Kompromisów” dla Ulla Popken
Agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z marką Ulla Popken – uznanym producentem odzieży plus size, który od lat towarzyszy kobietom w budowaniu pewności siebie i wyrażaniu własnego stylu. Marka nie tylko projektuje ubrania w rozmiarach od 42 do 68, lecz także zmienia sposób, w jaki mówi się o modzie – z szacunkiem, otwartością i bez uprzedzeń. Zespół Triple PR...
HTC Viverse: platforma immersyjna wspierająca główne silniki gier WebXR
W obliczu prognozowanego rozwoju rynku immersyjnego internetu, którego wartość ma sięgnąć 58 miliardów dolarów, VIVERSE daje twórcom o różnym poziomie zaawansowania możliwość budowania, wdrażania i zarabiania na doświadczeniach 3D, bez ograniczeń platformowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764