logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Digital Signage - przyszłość komunikacji out-of-home

  PR 07.11.2007, przeczytano 729 razy

Digital Signage to nic innego jak elektroniczna komunikacja wizualna. Jest to sieć wewnętrznych i zewnętrznych elektronicznych nośników wideo takich jak monitory LCD, plazmy, rzadziej spotykane projektory multimedialne oraz ekrany diodowe, które stanowią jedyne rozwiązanie w sieciach outdoorowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/digital-signage---przyszlosc-komunikacji-out-of-home,6344,artykul.html

Sieć Digital Signage składa się z jednostki centralnej – serwera administrującego całą siecią i odpowiedniego oprogramowania pozwalającego zarządzać wieloma ekranami.

Na świecie systemy Digital Signage są już bardzo popularne. W samej Wielkiej Brytanii szacuje się, że w tego typu sieciach funkcjonuje już grubo ponad 100.000 ekranów plazmowych i monitorów LCD. Największa sieć monitorów LCD (ponad 23.000 w jednym systemie) zbudowana została w Chinach.

Obserwując rynek można stwierdzić, że właściwie wszyscy najwięksi gracze światowego rynku outdooru testują ekrany diodowe i oprogramowania w celu wypracowania standardów do aplikacji globalnych. Polska wbrew pozorom ma już na tym polu pierwsze wdrożenia. W naszym kraju funkcjonują już sieci monitorów w sieciach TAXI, salonach fryzjerskich, aptekach, sklepach spożywczych i supermarketach.

Najbardziej spektakularne są zewnętrzne instalacje ekranów diodowych, jak chociażby jeden z największych w Polsce outdoorowych ekranów diodowych zainstalowany przez TRIAS w Płocku. Z instalacji wewnętrznych TRIAS zamontował w ostatnim czasie ekran z plazm bezszwowych w centrum handlowym Domoteka w Warszawie. To są początki budowania większych sieci reklamowych.

TRIAS nie zajmuje się reklamą jednak od początku istnienia kluczowymi elementami strategii TRIAS-u są innowacyjność i ciągła rozbudowa oferty produktowej. Domeną firmy jest dostarczanie zaawansowanych technologii multimedialnych. Rozwiązania audiowizualne firmy TRIAS można także spotkać w dynamicznie powiększającej się liczbie stałych instalacjach multimedialnych. Wiedza i doświadczenie z tych obszarów pozwalają firmie TRIAS projektować i wdrażać nawet najbardziej skomplikowane systemy Digital Signage.

Więcej informacji na www.trias.pl.

Źródło: Trias

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Valkea dla Finnlines
Finnlines, jedna z największych firm żeglugowych w Finlandii, powierzyła komunikację na polskim rynku agencji Valkea.
Dan Cake z nową platformą komunikacji: Jedz jak chcesz
Marka Dan Cake rusza z nową platformą komunikacji. Pod hasłem „Jedz jak chcesz” zaprasza do bycia autentycznym i podchodzenia do jedzenia na własnych warunkach.
SALESmanago z pakietem startowym CEP i Growth Framework
SALESmanago w odpowiedzi na rosnącą fragmentację rynku martech wprowadza pakiet startowy platformy do zarządzania zaangażowaniem klientów (Customer Engagement Platform, CEP) oraz model wzrostu (Growth Framework) dla średnich przedsiębiorstw e-commerce w Europie.
Carat wygrywa przetarg  mediowy Dr Gerard
Agencja mediowa Carat (dentsu Polska) wygrała przetarg na obsługę marki Dr. Gerard na polskim rynku. Zespół agencji będzie odpowiedzialny za budowanie angażującej marki parasolowej Dr Gerard. Pierwsza umowa została zawarta do końca roku
ONE House z kampanią „Psi Bohaterowie” dla marki Brit
Agencja komunikacji marketingowej ONE House rozpoczęła nową, ogólnopolską kampanię CSR pod nazwą „Psi Bohaterowie” dla marki Brit, której wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest firma AZAN. Kampania, o charakterze edukacyjnym, wystartowała 2 września i potrwa do 30 listopada 2024 roku. Jej głównym celem jest edukowanie dzieci, młodzieży i dorosłych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764