logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Digital Signage Club – spotkanie w sportowej atmosferze

  PR 14.06.2018, przeczytano 590 razy
ilustracjastrzałka

W Warszawie odbyło się spotkanie Digital Signage Club, w którym wzięli udział profesjonaliści oraz pasjonaci systemów DS. Wydarzenie miało miejsce w największym w Polsce i jednym z najbardziej nowoczesnych w Europie sklepów piłkarskich R-GOL.com. Spotkanie zostało zainicjowane przez Polish Digital Signage Association przy sponsoringu firmy SQM Digital Signage i było wstępem do międzynarodowej konferencji Digital Signage Trends, która odbędzie się 13 września br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/digital-signage-club-%E2%80%93-spotkanie-w-sportowej-atmosferze,36881,artykul.html

W trakcie spotkania Digital Signage Club omówiono ciekawe zastosowania rozwiązań Digital Signage w sektorze branży handlowej. Na przykładzie sklepu R-GOL.com uczestnicy mieli okazję zobaczyć jaką rolę we współczesnych wnętrzach odgrywają platformy cyfrowe nowej generacji i przetestować funkcjonalność poszczególnych elementów systemu.

Dużym zainteresowaniem gości cieszyło się rozwiązanie oparte o technologię RFID, która wykorzystuje fale radiowe do identyfikacji osób i przedmiotów na odległość. W sklepie R-GOL.com zamontowane zostały specjalne, interaktywne ekrany połączone z półką, w której znajduje się właśnie czytnik RFID. Wszystkie dostępne w sklepie buty oznaczono tagiem RFID, dzięki temu po umieszczeniu wybranego modelu obuwia na dedykowanej półce ekran wyświetla zdjęcia produktu, opis oraz informacje o przeznaczeniu produktu. W tym projekcie udało się także zintegrować bazy danych dotyczące zaopatrzenia centralnego magazynu, magazynu sklepowego oraz bazę informacji produktowych. W efekcie, na jednym ekranie klient od razu otrzymuje np. informacje o dostępności poszukiwanego rozmiaru butów – dane obejmują zarówno asortyment sklepu stacjonarnego, jak i internetowego.

ilustracjastrzałka

Podczas spotkania, właściciel sklepu R-GOL.com - Marcin Radziwon podzielił się swoim doświadczeniem i przedstawił argumenty, które skłoniły go do zainwestowania w nowoczesny system Digital Signage. Natomiast Marcin Irek z pracowni architektonicznej MUSU, odpowiedzialnej za projekt R-GOL.com, zaprezentował proces projektowania wnętrza, które łączy przestrzeń tradycyjnego sklepu z nowoczesnymi rozwiązaniami multimedialnymi w harmonijną całość. Grzegorz Góralczyk - Prezes firmy SQM Digital Signage, która wdrożyła system DS w sklepie opowiedział o zastosowanych rozwiązaniach. Na koniec Anton Iefremov specjalista od R&D w SQM Digital Signage zapoznał obecnych z tajnikami całego przedsięwzięcia od strony technicznej oraz prezentowanych treści.

ilustracjastrzałka

W spotkaniu wziął udział również prezes Polish Digital Signage Association - Mariusz Orzechowski, który opowiedział o działaniach stowarzyszenia i planach jego dalszego rozwoju. Zaprosił także wszystkich uczestników na mającą odbyć się 13 września br. konferencję Digital Signage Trends zapewniając, że nie zabraknie tam równie ciekawych przykładów wdrożeń i dyskusji branżowych. Zapowiedział również, iż w trakcie konferencji DST premierę będzie mieć kompleksowy raport dotyczący polskiego rynku DS.

Źródło: Polish Digital Signage Association

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rozwiązania digital signage od LG na platformie Digital Connect 2020
Wirtualne showroomy to nic nowego, jednak w wyjątkowych okolicznościach, jakie przyniósł rok 2020, ich znaczenie dla przedsiębiorstw, sektora B2B i klientów wzrosło. Pozwalają one firmom w łatwy sposób (bez konieczności odbywania spotkań twarzą w twarz) informować o oferowanych korzyściach, co pomaga klientom podejmować przemyślane decyzje zakupowe.
Sony: korpus α7C i nowy zmiennoogniskowy obiektyw
Firma Sony powiększa swoją imponującą ofertę sprzętu fotograficznego o trzy nowe produkty: pełnoklatkowy korpus α7C (model ILCE-7C), obiektyw zmiennoogniskowy FE 28–60 mm F4–5.6 (model SEL2860) i lampę błyskową HVL-F28RM.
Nowy wyświetlacz Micro LED firmy LG
LG MAGNIT, nowe rozwiązanie Micro LED firmy LG, zapewni przełomową jakość wyświetlania obrazu dzięki zastrzeżonej przez LG technologii Black Coating. Zastosowanie montażu blokowego pozwoli natomiast na niezwykle wygodny i szybki montaż urządzenia. LG MAGNIT już wkrótce zadebiutuje w Polsce.
Nowa marka na rynku kolarstwa ekstremalnego - PRIME Bicycles wybrała agencję Dziadek do orzechów do stworzenia komunikacji oraz pozycjonowania marki.
Kampania marki Flegamax
Wystartowała kolejna odsłona kampanii marki Flegamax przygotowana przez zespół Opus B. Lek na mokry kaszel, oferowany przez Polpharma, tym razem komunikowany jest jako zwycięska odpowiedź na problem. I to dosłownie, bo kreacja oparta została na kanwie telewizyjnego teleturnieju i podchwytliwych pytań prowadzącego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764