logo
WIADOMOŚCI

Digital Signage Club – spotkanie w sportowej atmosferze

Mateusz Zawiślak  PR 14.06.2018, przeczytano 169 razy
ilustracjastrzałka

W Warszawie odbyło się spotkanie Digital Signage Club, w którym wzięli udział profesjonaliści oraz pasjonaci systemów DS. Wydarzenie miało miejsce w największym w Polsce i jednym z najbardziej nowoczesnych w Europie sklepów piłkarskich R-GOL.com. Spotkanie zostało zainicjowane przez Polish Digital Signage Association przy sponsoringu firmy SQM Digital Signage i było wstępem do międzynarodowej konferencji Digital Signage Trends, która odbędzie się 13 września br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/digital-signage-club-–-spotkanie-w-sportowej-atmosferze,36881,artykul.html

W trakcie spotkania Digital Signage Club omówiono ciekawe zastosowania rozwiązań Digital Signage w sektorze branży handlowej. Na przykładzie sklepu R-GOL.com uczestnicy mieli okazję zobaczyć jaką rolę we współczesnych wnętrzach odgrywają platformy cyfrowe nowej generacji i przetestować funkcjonalność poszczególnych elementów systemu.

Dużym zainteresowaniem gości cieszyło się rozwiązanie oparte o technologię RFID, która wykorzystuje fale radiowe do identyfikacji osób i przedmiotów na odległość. W sklepie R-GOL.com zamontowane zostały specjalne, interaktywne ekrany połączone z półką, w której znajduje się właśnie czytnik RFID. Wszystkie dostępne w sklepie buty oznaczono tagiem RFID, dzięki temu po umieszczeniu wybranego modelu obuwia na dedykowanej półce ekran wyświetla zdjęcia produktu, opis oraz informacje o przeznaczeniu produktu. W tym projekcie udało się także zintegrować bazy danych dotyczące zaopatrzenia centralnego magazynu, magazynu sklepowego oraz bazę informacji produktowych. W efekcie, na jednym ekranie klient od razu otrzymuje np. informacje o dostępności poszukiwanego rozmiaru butów – dane obejmują zarówno asortyment sklepu stacjonarnego, jak i internetowego.

ilustracjastrzałka

Podczas spotkania, właściciel sklepu R-GOL.com - Marcin Radziwon podzielił się swoim doświadczeniem i przedstawił argumenty, które skłoniły go do zainwestowania w nowoczesny system Digital Signage. Natomiast Marcin Irek z pracowni architektonicznej MUSU, odpowiedzialnej za projekt R-GOL.com, zaprezentował proces projektowania wnętrza, które łączy przestrzeń tradycyjnego sklepu z nowoczesnymi rozwiązaniami multimedialnymi w harmonijną całość. Grzegorz Góralczyk - Prezes firmy SQM Digital Signage, która wdrożyła system DS w sklepie opowiedział o zastosowanych rozwiązaniach. Na koniec Anton Iefremov specjalista od R&D w SQM Digital Signage zapoznał obecnych z tajnikami całego przedsięwzięcia od strony technicznej oraz prezentowanych treści.

ilustracjastrzałka

W spotkaniu wziął udział również prezes Polish Digital Signage Association - Mariusz Orzechowski, który opowiedział o działaniach stowarzyszenia i planach jego dalszego rozwoju. Zaprosił także wszystkich uczestników na mającą odbyć się 13 września br. konferencję Digital Signage Trends zapewniając, że nie zabraknie tam równie ciekawych przykładów wdrożeń i dyskusji branżowych. Zapowiedział również, iż w trakcie konferencji DST premierę będzie mieć kompleksowy raport dotyczący polskiego rynku DS.

Źródło: Polish Digital Signage Association

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Firma Lexmark International, Inc. przedstawiła właśnie nową generację monochromatycznych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych dla klientów biznesowych. Produkty zostały wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne, pozwalające na jedyne w swoim rodzaju połączenie niezawodności, produktywności i bezpieczeństwa.
Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
W ramach kampanii „Mus je schrupać” emisję spotów reklamowych zaplanowano do 19 sierpnia br. w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej.
Nowa Gwiazda w mieście - polska kampania przedstawicielstwa Mitsubishi
Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana przez polski oddział...
Opus B: Ćwierćwiecze za nami
W tym roku świętujemy swoje 25 urodziny.
Agencja Isobar odpowiedzialna za koncert Sofar by Redd`s dla Kompanii Piwowarskiej
Sofar Sounds Warsaw to koncepcja kameralnych koncertów, która swój początek miała w Londynie. Każde muzyczne spotkanie odbywa się w niszowej przestrzeni, prywatnych mieszkaniach, galeriach, a nawet antykwariatach. W sekretnych koncertach występuje zwykle 3 artystów. Tego kim są, publiczność dowiaduje się w momencie startu koncertu. Dzięki małej liczbie...
 
piątek 22.06.2018, 165 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone