logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Digital Signage Club – spotkanie w sportowej atmosferze

  PR 14.06.2018, przeczytano 873 razy
ilustracjastrzałka

W Warszawie odbyło się spotkanie Digital Signage Club, w którym wzięli udział profesjonaliści oraz pasjonaci systemów DS. Wydarzenie miało miejsce w największym w Polsce i jednym z najbardziej nowoczesnych w Europie sklepów piłkarskich R-GOL.com. Spotkanie zostało zainicjowane przez Polish Digital Signage Association przy sponsoringu firmy SQM Digital Signage i było wstępem do międzynarodowej konferencji Digital Signage Trends, która odbędzie się 13 września br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/digital-signage-club-%E2%80%93-spotkanie-w-sportowej-atmosferze,36881,artykul.html

W trakcie spotkania Digital Signage Club omówiono ciekawe zastosowania rozwiązań Digital Signage w sektorze branży handlowej. Na przykładzie sklepu R-GOL.com uczestnicy mieli okazję zobaczyć jaką rolę we współczesnych wnętrzach odgrywają platformy cyfrowe nowej generacji i przetestować funkcjonalność poszczególnych elementów systemu.

Dużym zainteresowaniem gości cieszyło się rozwiązanie oparte o technologię RFID, która wykorzystuje fale radiowe do identyfikacji osób i przedmiotów na odległość. W sklepie R-GOL.com zamontowane zostały specjalne, interaktywne ekrany połączone z półką, w której znajduje się właśnie czytnik RFID. Wszystkie dostępne w sklepie buty oznaczono tagiem RFID, dzięki temu po umieszczeniu wybranego modelu obuwia na dedykowanej półce ekran wyświetla zdjęcia produktu, opis oraz informacje o przeznaczeniu produktu. W tym projekcie udało się także zintegrować bazy danych dotyczące zaopatrzenia centralnego magazynu, magazynu sklepowego oraz bazę informacji produktowych. W efekcie, na jednym ekranie klient od razu otrzymuje np. informacje o dostępności poszukiwanego rozmiaru butów – dane obejmują zarówno asortyment sklepu stacjonarnego, jak i internetowego.

ilustracjastrzałka

Podczas spotkania, właściciel sklepu R-GOL.com - Marcin Radziwon podzielił się swoim doświadczeniem i przedstawił argumenty, które skłoniły go do zainwestowania w nowoczesny system Digital Signage. Natomiast Marcin Irek z pracowni architektonicznej MUSU, odpowiedzialnej za projekt R-GOL.com, zaprezentował proces projektowania wnętrza, które łączy przestrzeń tradycyjnego sklepu z nowoczesnymi rozwiązaniami multimedialnymi w harmonijną całość. Grzegorz Góralczyk - Prezes firmy SQM Digital Signage, która wdrożyła system DS w sklepie opowiedział o zastosowanych rozwiązaniach. Na koniec Anton Iefremov specjalista od R&D w SQM Digital Signage zapoznał obecnych z tajnikami całego przedsięwzięcia od strony technicznej oraz prezentowanych treści.

ilustracjastrzałka

W spotkaniu wziął udział również prezes Polish Digital Signage Association - Mariusz Orzechowski, który opowiedział o działaniach stowarzyszenia i planach jego dalszego rozwoju. Zaprosił także wszystkich uczestników na mającą odbyć się 13 września br. konferencję Digital Signage Trends zapewniając, że nie zabraknie tam równie ciekawych przykładów wdrożeń i dyskusji branżowych. Zapowiedział również, iż w trakcie konferencji DST premierę będzie mieć kompleksowy raport dotyczący polskiego rynku DS.

Źródło: Polish Digital Signage Association

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Publicis Groupe wprowadza do kampanii mediowych wskaźnik CMCS
Publicis Groupe wprowadza wskaźnik CMCS (Carbon Media Cost per Sale), który pozwala optymalizować kampanie Klientów pod kątem ograniczenia śladu węglowego przy zachowaniu efektywności sprzedaży. Wskaźnik CMCS będzie mierzony przez agencje mediowe należące do Publicis Groupe, dla wszystkich kampanii marketingowych planowanych i prowadzonych na rzecz ich...
Aktualna sytuacja gospodarcza i rosnąca inflacja mają ogromny wpływ na nastroje konsumentów, ich motywacje i ścieżkę zakupową. Zarządcy centrów handlowych muszą więc śledzić stale zmieniające się nawyki klientów, analizować je na bieżąco i odpowiednio weryfikować swoje strategie marketingowe. Aby wesprzeć właścicieli i najemców centrów...
BPI Real Estate z nowym logo stawia na zrównoważony rozwój
BPI Real Estate ma nowe logo, które jeszcze lepiej odzwierciedla motto spółki Urban Shapers oraz misję budowanie miast przyszłości z poszanowaniem standardów jutra. Nowa identyfikacja wizualna jest też spójna z nową misją Grupy CFE z siedzibą w Brukseli, do której należy belgijski deweloper: „Łączenie ludzi, umiejętności, materiałów...
Parówki Tarczyński w nowej odsłonie
Marka Tarczyński prezentuje nową odsłonę opakowań swoich parówek z dwóch flagowych linii produktowych – Tarczyński Naturalnie oraz Tarczyński Premium. Celem jest ich mocniejsze zróżnicowanie wizualne, pozwalające konsumentom na jeszcze trafniejsze i bardziej świadome podejmowanie decyzji zakupowej. Tworząc nowy branding firma postawiła na prostotę, a...
„Nie trać energii” - nowa kampania Krispol
Już w poniedziałek marka KRISPOL ruszy z nową kampanią informacyjną z zakresu wymiany stolarki i termomodernizacji domu. Jej celem jest zwiększenie świadomości wśród właścicieli starszych budynków oraz ich rodzin, że mogą skorzystać z pomocy Partnerów Handlowych KRISPOL i Salonów KRISHOME w uzyskaniu dotacji, wyborze odpowiednich energooszczędnych produktów oraz szczelnego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764