logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Digital Signage Club – spotkanie w sportowej atmosferze

  PR 14.06.2018, przeczytano 1058 razy
ilustracjastrzałka

W Warszawie odbyło się spotkanie Digital Signage Club, w którym wzięli udział profesjonaliści oraz pasjonaci systemów DS. Wydarzenie miało miejsce w największym w Polsce i jednym z najbardziej nowoczesnych w Europie sklepów piłkarskich R-GOL.com. Spotkanie zostało zainicjowane przez Polish Digital Signage Association przy sponsoringu firmy SQM Digital Signage i było wstępem do międzynarodowej konferencji Digital Signage Trends, która odbędzie się 13 września br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/digital-signage-club-%E2%80%93-spotkanie-w-sportowej-atmosferze,36881,artykul.html

W trakcie spotkania Digital Signage Club omówiono ciekawe zastosowania rozwiązań Digital Signage w sektorze branży handlowej. Na przykładzie sklepu R-GOL.com uczestnicy mieli okazję zobaczyć jaką rolę we współczesnych wnętrzach odgrywają platformy cyfrowe nowej generacji i przetestować funkcjonalność poszczególnych elementów systemu.

Dużym zainteresowaniem gości cieszyło się rozwiązanie oparte o technologię RFID, która wykorzystuje fale radiowe do identyfikacji osób i przedmiotów na odległość. W sklepie R-GOL.com zamontowane zostały specjalne, interaktywne ekrany połączone z półką, w której znajduje się właśnie czytnik RFID. Wszystkie dostępne w sklepie buty oznaczono tagiem RFID, dzięki temu po umieszczeniu wybranego modelu obuwia na dedykowanej półce ekran wyświetla zdjęcia produktu, opis oraz informacje o przeznaczeniu produktu. W tym projekcie udało się także zintegrować bazy danych dotyczące zaopatrzenia centralnego magazynu, magazynu sklepowego oraz bazę informacji produktowych. W efekcie, na jednym ekranie klient od razu otrzymuje np. informacje o dostępności poszukiwanego rozmiaru butów – dane obejmują zarówno asortyment sklepu stacjonarnego, jak i internetowego.

ilustracjastrzałka

Podczas spotkania, właściciel sklepu R-GOL.com - Marcin Radziwon podzielił się swoim doświadczeniem i przedstawił argumenty, które skłoniły go do zainwestowania w nowoczesny system Digital Signage. Natomiast Marcin Irek z pracowni architektonicznej MUSU, odpowiedzialnej za projekt R-GOL.com, zaprezentował proces projektowania wnętrza, które łączy przestrzeń tradycyjnego sklepu z nowoczesnymi rozwiązaniami multimedialnymi w harmonijną całość. Grzegorz Góralczyk - Prezes firmy SQM Digital Signage, która wdrożyła system DS w sklepie opowiedział o zastosowanych rozwiązaniach. Na koniec Anton Iefremov specjalista od R&D w SQM Digital Signage zapoznał obecnych z tajnikami całego przedsięwzięcia od strony technicznej oraz prezentowanych treści.

ilustracjastrzałka

W spotkaniu wziął udział również prezes Polish Digital Signage Association - Mariusz Orzechowski, który opowiedział o działaniach stowarzyszenia i planach jego dalszego rozwoju. Zaprosił także wszystkich uczestników na mającą odbyć się 13 września br. konferencję Digital Signage Trends zapewniając, że nie zabraknie tam równie ciekawych przykładów wdrożeń i dyskusji branżowych. Zapowiedział również, iż w trakcie konferencji DST premierę będzie mieć kompleksowy raport dotyczący polskiego rynku DS.

Źródło: Polish Digital Signage Association

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764