WIADOMOŚCI

digital signage: Raport

Najnowsze wiadomości


  • grafika digital signage

    Digital Signage, digital out of home, digital merchandising, narrowcasting.

    Digital signage bywa określany skrótem DOOH - Digital out-of-home, (chociaż to ostatnie pojęcie dotyczące reklamy zewnętrznej jest zawężone w stosunku do zasięgu branży DS). Niektóre firmy i organizacje używają określenia narrowcasting, digital merchandising. DS to jeden z elementów komunikacji cyfrowej.

    Światową organizacją opracowującą standardy dla digital signage jest m.in POPAI The Global Association for Marketing at-Retail.

    Pojęcie obejmuje zintegrowaną formę zarządzania systemem, w skład którego wchodzą wyświetlacze elektroniczne (cyfrowe znaki, infokioski), które prezentują informacje, reklamy i inne wiadomości (używane nośniki to LCD, LED, display plazma, obrazy z projektorów multimedialnych). Nośniki informacji (ekrany) określane są jako public displays (PD).

    Systemy digital signage, wykorzystywane są na lotniskach, punktach sprzedaży, sieciach usługowych ( np. firmy turystyczne, nieruchomości, informacja miejska, dworce, centra handlowe itp.).

    Reklama z wykorzystaniem digital signage jest formą digital out-of-home (DOOH) advertising. Jej celem jest dostarczanie wiadomości kierowanych do konkretnych miejsc, w określonych porach z treścią dopasowaną do lokalizacji wyświetlacza (local advertising). Duża i szybka zmienność treści wymaga stosowania monitoringu i zarządzania online wyświetlaczami za pomocą CMS.

    Targi Digital Signage w Europie odbywają się w Essen w Niemczech.

    Jedna z pierwszych konferencji digital signage w Polsce, zorganizowana przez POPAI Poland odbyła się 27 maja 2009 r. w Warszawie.

    (za: Wikipedia, CC BY-SA 3.0)


R E K L A M A
 
poniedziałek 27.02.2017, 115 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone