logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Digital Signage Summit 2018 pod patronatem Signs.pl

   11.01.2018, przeczytano 961 razy
ilustracja
Konferencja w kwietniu 2016 odbywała się również pod patronatem Signs.pl

Digital Signage to jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin w branży marketingowej. Kolejna konferencja poświęcona systemom DS odbędzie się już 31 stycznia br. pod patronatem Signs.pl. Udział w spotkaniu jest bezpłatny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/digital-signage-summit-2018-pod-patronatem-signs.pl,35071,artykul.html

Rozwiązania Digital Signage mają szerokie zastosowanie wszędzie tam, gdzie niezbędne jest przekazanie aktualnej oraz dynamicznej informacji reklamowej. Systemy DS mają wiele niewątpliwych zalet, dzięki którym stają się niepodważalnym konkurentem w obszarze nowoczesnych nośników reklamy. Kluczową zaletą rozwiązań Digital Signage jest przede wszystkim możliwość aktualizacji przekazu oraz treści poprzez Internet oraz szybka komunikacja z wieloma odbiorcami jednocześnie – w jednej lub wielu lokalizacjach. O tych oraz wielu innych możliwościach systemów DS, będą rozmawiać branżowi liderzy oraz eksperci.

Okazją do poznania najnowszych technologii komunikacji cyfrowej będzie kolejny wydarzenie Digital Signage Summit. Serdecznie zapraszamy do rejestracji i udziału w konferencji, którą portal Signs.pl objał po raz czwarty patronatem medialnym


Digital Signage Summit 31.01.2018

W programie wydarzenia m.in.:

  • BUDOWA I OBSŁUGA SIECI DIGITAL SIGNAGE – CO, GDZIE I JAK
    Karol Wielechowski, Cinema City
  • PRAWNE ASPEKTY REKLAMY PORÓWNAWCZEJ
    Patryk Hatak, Kancelaria Konieczny Wierzbicki
  • ZACZNIJMY OD POCZĄTKU – CZYLI O STRATEGII W PROJEKTACH DIGITAL SIGNAGE
    Grzegorz Góralczyk, Polish Digital Signage Association


Udział w konferencji jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny!
Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona.

Uczestnikom konferencji zapewniamy przerwy kawowe oraz komplet materiałów konferencyjnych.

Źródło: Pure Conferences

pureconferences.pl

Dodatkowe informacje:

Kontakt z organizatorem:
tel.: 22-39-09-109
kom.: 531 806 841

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Krispol podjęła współpracę z Aluprof w kampanii pod hasłem Cichy luksus
Mniej znaczy więcej – taką zasadą kierował się Ludwig Mies van der Rohe, prekursor minimalizmu w architekturze. Definicja luksusu zmienia się tak, jak ewoluuje świat wokół nas. Kiedyś luksus był synonimem przepychu i zamożności. Dziś wyróżnikiem dobrego gustu w architekturze jest zrównoważone budownictwo, najwyższa jakość zastosowanych materiałów oraz indywidualnie...
Barceló Warsaw Powiśle pokazuje wnętrza z historycznymi artefaktami
Hotel Barceló Warsaw Powiśle zaprezentował się w pełnej odsłonie. 151 pokoi, jeden z najpiękniejszych widoków na wschodnią panoramę Warszawy prosto z zewnętrznego basenu na dachu, a przede wszystkim – unikalne wnętrza, w których poszczególne elementy nawiązują do kompleksu Elektrowni Powiśle, którego hotel jest częścią. Oświetlenie...
Ogromny świetlny kalejdoskop na rynku Manufaktury – Light Move Festiwal
Tradycyjnie Manufaktura włącza się w trasę Light Move Festiwalu. Tym razem, na Rynku Włókniarek Łódzkich stanie monumentalna instalacja świetlno-muzyczna, która rozświetli zabytkowe, ceglane budynki.
Jack Wolfskin prezentuje globalną kampanię „What is left to discover?”
Jack Wolfskin wraca z nową kampanią pod hasłem „What is left to Discover?”. Globalni ambasadorzy marki wzięli udział w wyjątkowej sesji, w ramach której powstało sześć indywidualnych spotów promocyjnych. Powstałe materiały będzie można zobaczyć zarówno online na stronie internetowej marki, w jej social mediach, a także w telewizji. We wspomnianej...
Avon startuje z 2. edycją programu „Normalne, że ich dotykam”
Jak pokazuje najnowsze badanie Boob Census 2023[i], przeprowadzone dla Avon, 34% polskich nastolatek czuje dyskomfort rozmawiając z rodziną na temat zdrowia piersi, a aż 57% twierdzi, że nie ma dostatecznej wiedzy w zakresie samobadania i rozpoznawania niepokojących symptomów. Jednocześnie 75% dziewcząt wskazuje, że jest to ważna kwestia i deklaruje zainteresowanie tematem,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764