logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Digital Signage Summit 2019 pod patronatem Signs.pl

   22.12.2018, przeczytano 924 razy
ilustracjastrzałka

Digital Signage to jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin w branży marketingowej. Rozwiązania Digital Signage mają szerokie zastosowanie wszędzie tam, gdzie niezbędne jest przekazanie aktualnej oraz dynamicznej informacji reklamowej. 24.01.2019 r. odbędzie się kolejna konferencja z cyklu Digital Signage Summit, objęta już tradycyjnie patronatem medialnym Signs.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/digital-signage-summit-2019-pod-patronatem-signs.pl,380617,artykul.html

Systemy DS mają wiele niewątpliwych zalet, dzięki którym stają się niepodważalnym konkurentem w obszarze nowoczesnych nośników reklamy.

Kluczową zaletą rozwiązań Digital Signage jest przede wszystkim możliwość aktualizacji przekazu oraz treści poprzez Internet oraz szybka komunikacja z wieloma odbiorcami jednocześnie – w jednej lub wielu lokalizacjach. O tych oraz wielu innych możliwościach systemów DS, będą rozmawiać branżowi liderzy oraz eksperci.

Digital Signage Summit to okazja aby poznać najnowsze technologie komunikacji cyfrowej. Serdecznie zapraszamy do rejestracji i udziału w konferencji:

W programie wydarzenia m.in.:

  • JAK STWORZYĆ SKUTECZNY DIGITAL SIGNAGE
    Justyna Bakalarska

  • NIEUCZCIWA REKLAMA. NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ, BY UNIKNĄĆ ODPOWIEDZIALNOŚCI
    Witold Chomiczewski, Lubasz i Wspólnicy – Kancelaria Radców Prawnych

  • BUDOWA ORAZ OBSŁUGA SIECI DIGITAL SIGNAGE
    Karol Wielechowski, Cinema City

Strona internetowa wydarzenia: http://digitalsignagesummit.pl/

Udział w konferencji jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny.

Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona. Uczestnikom konferencji zapewniamy przerwy kawowe oraz komplet materiałów konferencyjnych.

Konferencja objęta jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Pure Conferences

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764