
O skutecznym kontencie w reklamie, marketingowych trendach, komunikacji interaktywnej będzie można posłuchać m.in. na Digital Signage Trends - największej konferencji w Polsce poświęconej tematyce DS.
Digital Signage jest jednym z najszybciej rozwijających się sektorów biznesowych, stanowiąc ważny element nowoczesnej strategii marketingowej, reklamowej i informacyjnej wielu firm. Dzięki wykorzystaniu mediów DS, takich choćby jak: monitory, ściany wideo, czy projektory, możliwe jest dostarczanie do określonych grup docelowych atrakcyjnych i dynamicznych treści, które można szybko zmieniać, w zależności od potrzeb.
Konferencja odbędzie się w dniu 29 maja br. w Warszawie, a patronat merytoryczny sprawuje nad nią Stowarzyszenie Polish Digital Signage Association. Wydarzenie skierowane jest m.in. marketerów, twórców kontentu DS, domów mediowych, agencji interaktywnych, jak również do ekspertów oraz pasjonatów branżowych.
W programie przewidziano omówienie takich sektorów jak m.in.: szeroko pojęty retail, HoReCa, bankowość, telekomunikacja, opieka zdrowotna, dworce/lotniska, areny sportowe, rozrywka oraz sektor przestrzeni publicznej (muzea, urzędy, sądy). W trakcie spotkania odbędą się także specjalne sesje: Content Day, Technology Day, Akademia DS. Przyznane zostaną również nagrody PDSA Awards 2018. Nie zabraknie też strefy EXPO, gdzie uczestnicy będą mogli zapoznać się z najnowszymi produktami i rozwiązaniami DS.
W trakcie konferencji premierę będzie miał również pierwszy w Polsce raport Digital Signage, opracowany z inicjatywy stowarzyszenia PDSA. Na początek wzięto pod lupę polski sektor retail. Ta branża w Polsce to w dużej mierze galerie handlowe, dlatego badania rozpoczęto właśnie tam. Wytypowanych zostało 6 dużych ośrodków miejskich: Warszawa, Trójmiasto, Śląsk, Wrocław, Poznań i Kraków. W sumie badanie obejmuje 22 dużych galerii i ponad 4000 sklepów i punktów usługowych. W raporcie znajdą się również informacje o pozostałych istotnych rynkach np.: bankowym, telekomunikacyjnym, HoReCa, sportowym, rozrywkowym, administracji publicznej, czy też opieki zdrowotnej.
Konferencja objęta jest patronatem medialnym Signs.pl.
Źródło: Marengo