logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Digital Signage Trends: 5. edycja pod patronatem Signs.pl

   20.03.2018, przeczytano 1072 razy
ilustracja

O skutecznym kontencie w reklamie, marketingowych trendach, komunikacji interaktywnej będzie można posłuchać m.in. na Digital Signage Trends - największej konferencji w Polsce poświęconej tematyce DS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/digital-signage-trends%3A-5.-edycja-pod-patronatem-signs.pl,35860,artykul.html

Digital Signage jest jednym z najszybciej rozwijających się sektorów biznesowych, stanowiąc ważny element nowoczesnej strategii marketingowej, reklamowej i informacyjnej wielu firm. Dzięki wykorzystaniu mediów DS, takich choćby jak: monitory, ściany wideo, czy projektory, możliwe jest dostarczanie do określonych grup docelowych atrakcyjnych i dynamicznych treści, które można szybko zmieniać, w zależności od potrzeb.

Konferencja odbędzie się w dniu 29 maja br. w Warszawie, a patronat merytoryczny sprawuje nad nią Stowarzyszenie Polish Digital Signage Association. Wydarzenie  skierowane jest m.in. marketerów, twórców kontentu DS, domów mediowych, agencji interaktywnych, jak również do ekspertów oraz pasjonatów branżowych.

W programie przewidziano omówienie takich sektorów jak m.in.: szeroko pojęty retail, HoReCa, bankowość, telekomunikacja,  opieka zdrowotna, dworce/lotniska, areny sportowe,  rozrywka oraz sektor przestrzeni publicznej (muzea, urzędy, sądy). W trakcie spotkania odbędą się także specjalne sesje: Content Day, Technology Day, Akademia DS. Przyznane zostaną również nagrody PDSA Awards 2018. Nie zabraknie też strefy EXPO, gdzie uczestnicy będą mogli zapoznać się z najnowszymi produktami i rozwiązaniami DS.

W trakcie konferencji premierę będzie miał również pierwszy w Polsce raport Digital Signage, opracowany z inicjatywy stowarzyszenia PDSA. Na początek wzięto pod lupę polski sektor retail. Ta branża w Polsce to w dużej mierze galerie handlowe, dlatego badania rozpoczęto właśnie tam. Wytypowanych zostało 6 dużych ośrodków miejskich: Warszawa, Trójmiasto, Śląsk, Wrocław, Poznań i Kraków. W sumie badanie obejmuje 22 dużych galerii i ponad 4000 sklepów i punktów usługowych. W raporcie znajdą się również informacje o pozostałych istotnych rynkach np.: bankowym, telekomunikacyjnym, HoReCa, sportowym, rozrywkowym, administracji publicznej, czy też opieki zdrowotnej.

Konferencja objęta jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Marengo

www.digitalsignagetrends.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Krispol podjęła współpracę z Aluprof w kampanii pod hasłem Cichy luksus
Mniej znaczy więcej – taką zasadą kierował się Ludwig Mies van der Rohe, prekursor minimalizmu w architekturze. Definicja luksusu zmienia się tak, jak ewoluuje świat wokół nas. Kiedyś luksus był synonimem przepychu i zamożności. Dziś wyróżnikiem dobrego gustu w architekturze jest zrównoważone budownictwo, najwyższa jakość zastosowanych materiałów oraz indywidualnie...
Barceló Warsaw Powiśle pokazuje wnętrza z historycznymi artefaktami
Hotel Barceló Warsaw Powiśle zaprezentował się w pełnej odsłonie. 151 pokoi, jeden z najpiękniejszych widoków na wschodnią panoramę Warszawy prosto z zewnętrznego basenu na dachu, a przede wszystkim – unikalne wnętrza, w których poszczególne elementy nawiązują do kompleksu Elektrowni Powiśle, którego hotel jest częścią. Oświetlenie...
Ogromny świetlny kalejdoskop na rynku Manufaktury – Light Move Festiwal
Tradycyjnie Manufaktura włącza się w trasę Light Move Festiwalu. Tym razem, na Rynku Włókniarek Łódzkich stanie monumentalna instalacja świetlno-muzyczna, która rozświetli zabytkowe, ceglane budynki.
Jack Wolfskin prezentuje globalną kampanię „What is left to discover?”
Jack Wolfskin wraca z nową kampanią pod hasłem „What is left to Discover?”. Globalni ambasadorzy marki wzięli udział w wyjątkowej sesji, w ramach której powstało sześć indywidualnych spotów promocyjnych. Powstałe materiały będzie można zobaczyć zarówno online na stronie internetowej marki, w jej social mediach, a także w telewizji. We wspomnianej...
Avon startuje z 2. edycją programu „Normalne, że ich dotykam”
Jak pokazuje najnowsze badanie Boob Census 2023[i], przeprowadzone dla Avon, 34% polskich nastolatek czuje dyskomfort rozmawiając z rodziną na temat zdrowia piersi, a aż 57% twierdzi, że nie ma dostatecznej wiedzy w zakresie samobadania i rozpoznawania niepokojących symptomów. Jednocześnie 75% dziewcząt wskazuje, że jest to ważna kwestia i deklaruje zainteresowanie tematem,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764