logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Digital Signage Trends 2012 po raz trzeci

  PR 20.06.2012, przeczytano 1079 razy

W dniach 9-10 października br. w warszawskim hotelu Novotel Airport odbędzie się trzecia edycja międzynarodowej konferencji Digital Signage Trends - branżowej imprezy kierowanej do firm oraz instytucji, zainteresowanych wykorzystaniem lub stworzeniem sieci Digital Signage do celów reklamowych lub informacyjnych. Podczas dwudniowego forum spotka się kilkuset przedstawicieli różnych branż. Konferencja została przeniesiona z maja na termin, który jest dogodniejszy dla większości uczestników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/digital-signage-trends-2012-po-raz-trzeci,15899,artykul.html

Do końca czerwca obowiązują atrakcyjne warunki udziału w konferencji. Szczególnie interesujący jest pakiet VIP, który obejmuje udział w obu dniach konferencyjnych oraz nocleg w Hotelu Novotel Airport (liczba pakietów ograniczona). Dla przedstawicieli instytucji finansowanych z budżetu państwa oraz domów mediowych udział w konferencji jest bezpłatny. Konferencja jest planowana na ok. 200 uczestników.

W tym roku, wychodząc naprzeciw sugestiom uczestników poprzednich edycji, organizator wprowadził dwie zasadnicze zmiany. Przede wszystkim, wprowadzono podział tematyki konferencji na dwa, niezależne programowo dni, dzięki czemu uczestnicy konferencji mogą wziąć udział w dwudniowych obradach, bądź też tylko w wybranym jednym dniu. Drugą nowością jest bezpłatne wejście na Expo, przez co oferta Sponsorów i Wystawców dotrze do szerszej publiczności.

Tematyka pierwszego dnia będzie dotyczyła całokształtu zagadnień związanych z  reklamą na nośnikach DS. Zostaną przedstawione m.in. takie tematy jak: przegląd sieci DS w Polsce, standaryzacja i wyniki badań, kontent reklamowy, agregacja nośników i dostępnego czasu reklamowego oraz współpraca z domami mediowymi i reklamodawcami. Ponadto Stowarzyszenie Polish Digital Signage Association planuje przedstawienie trzech raportów dotyczących rynku DS w Polsce.

Równolegle zaplanowano drugą edycję Content Day, czyli sesji dla osób zajmujących się przygotowywaniem przekazu wizualnego i merytorycznego na nośnikach DS. W ramach warsztatów odbędzie się wymiana informacji i przegląd różnych koncepcji z Polski i zagranicy, z których najciekawsze zostaną zaprezentowane wszystkim uczestnikom konferencji.

Dzień zakończy gala DST 2012, podczas której gala „PDSA Awards”, na której zostaną wręczone nagrody dla laureatów  konkursu PDSA Awards 2012 pod patronatem Polish Digital Signage Association.

Drugi dzień to DS reklamowy i informacyjny, instalowany w obiektach własnych (np. banki, operatorzy telekomunikacyjni itp.) oraz w miejscach użyteczności publicznej (dworce, stadiony, muzea, hotele itp.). Przykłady najciekawszych rozwiązań, nowe trendy i technologie (interakcja, dotyk, gesty), rozwiązania sprzętowe i oprogramowanie.

Tematyka konferencji obejmuje także wykorzystanie DS w komunikacji wewnętrznej i handlu detalicznym. W bloku kończącym konferencję zostanie zaprezentowany biznes DS od strony biznesowej i technologicznej.

Niezależnie, w trakcie obu dni obradom konferencyjnym będą towarzyszyć targi DS EXPO, na których na powierzchni 400m2 prezentować będą się firmy reprezentujące rynek DS w Polsce. W odróżnieniu do konferencji, na DS EXPO nie ma ograniczenia liczby uczestników.

Źródło: PDSA

www.digitalsignagetrends.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764