logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Digital signage w Kasach Stefczyka

  PR 16.03.2012, przeczytano 1644 razy
ilustracjastrzałka

Wdrożenie sieci ponad pół tysiąca monitorów LCD w oddziałach Kasy Stefczyka to jeden z największych projektów digital signage na polskim rynku w 2011 roku. Koordynatorem przedsięwzięcia, które zrealizowano przy wykorzystaniu oprogramowania światowego lidera branży DS, jest agencja reklamowa Media SKOK.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/digital-signage-w-kasach-stefczyka,14996,artykul.html

Rozpoczęcie wdrożenia systemu nastąpiło we wrześniu 2011 roku, po podpisaniu umów z jego dostawcą - konsorcjum firm Greenlite Media oraz Image Recording Solutions z Warszawy. Montaż 530 monitorów i integracja infrastruktury wraz systemem w ponad 340 placówkach Kasy Stefczyka zajęły cztery miesiące (od września do grudnia 2011 r.).

- 40’’ monitory LCD znajdują się wewnątrz oddziałów, gdzie przekaz informacyjny i aktualna promocja dociera głównie do klientów Kasy i osób przebywających w oddziale. Dodatkowo dzięki 46’’ ekranom zainstalowanym w witrynach ponad 180 oddziałów, informacja o bieżącej ofercie dociera również do osób znajdujących się poza placówką. – mówi Marzena Matuk, kierownik projektu z ramienia Media SKOK. – Wdrożony system jest sterowany centralnie i dzięki temu aktualizacja treści odbywa się jednocześnie we wszystkich oddziałach bądź zdefiniowanych grupach lokalizacji.

Przekaz emitowany na monitorach w systemie Digital Signage może być zmieniany błyskawicznie, co pozwala na dynamiczne sterowanie procesem promocji i prezentowanie aktualnych treści dostosowanych do bieżącej sytuacji społeczno-gospodarczej. Rozwiązanie zostało oparte na oprogramowaniu do zarządzania sieciami Digital Signage firmy Omnivex.

- Bardzo się cieszymy, że spośród wielu ocenianych systemów zamawiający wybrał rozwiązanie Omnivex Moxie – mówi Aleksander Koślacz, prezes zarządu Greenlite Media. – We wdrożeniu wykorzystano system inteligentny, który automatyzuje procesy zarządzania oraz dostosowuje treści do zmiennych warunków otoczenia. Dzięki wyjątkowej funkcjonalności i elastyczności system będzie można nie tylko rozbudować w zakresie liczby oddziałów, ale także wprowadzić elementy interaktywne takie jak panele dotykowe lub na przykład zintegrować system z technologiami mobilnymi.

Stworzony system komunikacji marketingowej, poprzez ruchomy obraz i zróżnicowany przekaz, skutecznie przyciąga uwagę odbiorcy. Wśród treści emitowanych na monitorach znajdują się m.in. bieżące wiadomości z kraju i ze świata, materiały dotyczące rynku finansowego, gospodarki, informacje o pogodzie. Prezentowane są też najważniejsze wydarzenia z działalności Kasy Stefczyka, relacje dokumentujące wydarzenia społeczne sponsorowane przez Kasę, przekazy produktowe i aktualne promocje.

- Dzięki wdrożeniu sieci monitorów LCD w placówkach Kasy Stefczyka możemy prezentować w nowoczesny sposób własne usługi i produkty w formie reklamy mającej na celu wsparcie sprzedaży – mówi Krzysztof Lewandowski, dyrektor Departamentu Sprzedaży Kasy Stefczyka. – Monitor wewnątrz oddziału niewątpliwie umila czas klientowi oczekującemu w kolejce oraz dostarcza informacji na temat aktualnych promocji w atrakcyjnej wizualnie formie reklamy. Wdrożenie emisji przekazu w systemie Digital Signage to również efektowna promocja systemu SKOK dzięki budowaniu wizerunku jako nowoczesnej i otwartej na nowe technologie marki.

Media SKOK, poza obsługą systemu, będzie koordynować również działania promocyjno-reklamowe związane z tym przedsięwzięciem, jak też zajmować się sprzedażą powierzchni reklamowej podmiotom zlecającym kampanie reklamowe w tym medium.

- Rozbudowana sieć punktów z możliwością geotargetowania przekazu na konkretny monitor, w danej lokalizacji z określeniem konkretnego czasu emisji danego spotu pozwala na dowolne skalowanie kampanii i dopasowanie jej do wymagań każdego klienta – mówi Tomasz Przybek, wiceprezes Media SKOK. – Jako agencja reklamowa oferujemy pełny zakres usług począwszy od kreacji i projektu graficznego, po wykonanie spotu do emisji na ekranach. Media SKOK to wyspecjalizowany zespół dziennikarzy, producentów i specjalistów w dziedzinie reklamy. Dzięki temu zapewniamy kompleksową i profesjonalną obsługę każdej zleconej kampanii.

Źródło: Media SKOK

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764