logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dimaq Day: digital marketing i promocja firmy

  PR 21.02.2020, przeczytano 507 razy
ilustracja

DIMAQ DAY to wydarzenie, podczas którego kompleksowo pokażemy najskuteczniejsze obecnie możliwości promocji online dla Twojej firmy. Podczas dwunastu praktycznych wystąpień dowiesz się m.in. jak tworzyć kreatywny content w kanałach social media, jak planować skuteczne kampanie digitalowe, a także na czym polega programmatic i automatyzacja w SEM. Konferencja odbędzie się już na początku marca aż w trzech miastach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dimaq-day%3A-digital-marketing-i-promocja-firmy,385785,artykul.html

Jeśli chcesz zgłębić tajniki marketingu cyfrowego oraz szukasz praktycznych wskazówek i inspiracji, DIMAQ DAY jest dla Ciebie. Wybierz dogodny dla siebie termin i lokalizację.

Konferencja odbędzie się w:

  • Katowicach (4 marca 2020 r.),
  • Wrocławiu (5 marca 2020 r.),
  • Poznaniu (6 marca 2020 r.).

Co w programie?

Podczas DIMAQ DAY nasi eksperci – praktycy z branży – wygłoszą w każdym mieście 12 inspirujących prelekcji z zakresu kluczowych obszarów digital marketingu, m. in.: SEM, content marketing, analityka, programmatic, mobile marketing, e-commerce. Nie zabraknie case studies oraz najważniejszych trendów, którymi żyje branża digital. Wszystko po to, aby pokazać Ci, jak skutecznie zarządzać marketingowym budżetem.

Po konferencji odbędą się warsztaty na których dowiesz się m.in. jak efektywnie prowadzić profil na Instagramie, jak szybko zbudować landing page do generowania leadów, a także jak zarządzać panelem reklamowych na Facebooku.

Szczegółowa agenda oraz rejestracja dostępne są TUTAJ

Program wydarzenia jest zgodny z DIMAQ – międzynarodowym standardem kwalifikacji e-marketingowych.

Dla kogo?

Na DIMAQ DAY zapraszamy szczególnie:

  • osoby odpowiedzialne za działania marketingowe w firmach;
  • właścicieli i zarządzających firmami, którzy chcą się dowiedzieć, jak wdrożyć skuteczną strategię marketingową, wykorzystując kanały cyfrowe;
  • project managerów, analityków, pracowników działów zakupów, IT i HR, którzy są zaangażowani w procesy cyfryzacji;
  • osoby początkujące w e-marketingu oraz takie, które na co dzień nie zajmują się e-marketingiem, ale chcą/muszą się dowiedzieć na czym polega.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatu otrzymują punkty recertyfikacyjne i mogą skorzystać z dodatkowego rabatu na zakup biletu.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

Dodatkowe informacje:

Patroni medialni: Brief, Gazeta.pl, Korpo Voice, Medialna Perspektywa, My Company, Nowa Sprzedaż, Nowy Marketing, Online Marketing Magazyn, Poradnik Pracownika, Poradnik Przedsiębiorcy, portalmedialny.pl, studentnews, Wirtualna Polska.

Partnerzy: Sektorowa Rada ds. Kompetencji, Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego, Collegium da Vinci.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Najnowsza kampania Ikea
Pełne dobrej energii, miliona pomysłów na siebie, wszystkich małych pasji i wielkich radości. Takie właśnie są nasze mieszkania i domy. W najnowszej kampanii IKEA zachęca do pozostania w domu dzieląc się pomysłami, by stało się to trochę łatwiejsze. Nasz dom kochamy zawsze - #niechzyjedom.
Dawid Kaźmierczak w 180heartbeats + Jung v Matt
Dawid Kaźmierczak stanął na czele nowo utworzonego działu social media & PR i będzie odpowiedzialny za zarządzanie zespołem oraz rozwój biznesu 180heartbeats + JUNG v MATT w tym obszarze. Będzie raportował bezpośrednio do zarządu.
Palit prezentuje kartę GTX 1650 z pamięciami GDDR6
Palit Microsystems Ltd, producent kart graficznych prezentuje nowe karty wykorzystujące architekturę NVIDIA Turing i wyposażone w pamięci GDDR6, która uzupełniają linię kart z układem 1650 składającą się obecnie z modeli GeForce GTX 1650 GP OC, GP, KalmX, oraz StormX OC i StormX.
Zarząd Związku Firm PR, uwzględniając głos Walnego Zgromadzenia Członków z dnia 27.02.2020, podjął decyzję o przystąpieniu do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Decyzja wynika z przyjętej polityki spójności ZFPR, która zakłada promowanie profesjonalnych standardów public relations we wszystkich środowiskach związanych z branżą PR. To trzeci, po przyjęciu we wrześniu...
Spółka Unitop dołączyła do grona klientów 38 Content Communication. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę komunikacyjną firmy, w tym komunikację korporacyjną, działania z zakresu media relations oraz komunikację produktową, m.in. dla nowych marek firmy – Amki TO GO oraz Amki Superfoods. Współpracę nawiązano w drodze rekomendacji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764