logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Discovery Channel HD w oknie otwartym dla abonentów Multimedia Polska

  PR 07.04.2017, przeczytano 316 razy

Od 7 do 30 kwietnia br. w ramach okna otwartego wszyscy abonenci Multimedia Polska otrzymają bezpłatny dostęp do Discovery Channel HD. To doskonała okazja do poznania ramówki kanału, w tym nowej lokalnej produkcji Discovery Channel – „Biznes na kółkach”, która ukazuje kulisy food truckowego biznesu w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/discovery-channel-hd-w-oknie-otwartym-dla-abonentow-multimedia-polska,32075,artykul.html

Discovery Communications zaspokaja ciekawość i angażuje widzów na całym świecie poprzez portfolio najwyższej jakości kanałów dokumentalnych, sportowych oraz dziecięcych. Podczas okna otwartego, od 7 do 30 kwietnia, na kanale 9, abonenci telewizji cyfrowej Multimedia Polska będą mogli poznać, m.in. losy bohaterów nowej lokalnej produkcji Discovery Channel – „Biznes na kółkach”. To pierwszy program na polskim rynku telewizyjnym, który pokazuje od kuchni food truckowy biznes w Polsce. Widzowie poznają historię śmiałków, którzy zdecydowali się porzucić wygodny, biurowy fotel i rozpocząć street foodową przygodę.

Wśród bohaterów programu znalazł się Patryk – jeszcze kilka lat temu szef kuchni w czterogwiazdkowym hotelu, a dziś, charyzmatyczny właściciel food trucka – „Fit&Fat”, serwującego dania kuchni meksykańskiej. Przedstawiona zostanie także historia Adama, właściciela „Pizza Truck” – food trucka serwującego pizzę z pieca opalanego drewnem. Z kolei Dominik wspólnie z hindusem, Vijejem tworzą nieprzeciętny duet, serwując indyjską kuchnię w aucie „Mumbai”. Dominika, 22-letnia katowiczanka, również postanowiła zaryzykować i otworzyła food trucka – „Rollujemy”. W programie nie zabraknie także klasyki wśród „restauracji na kółkach”, od której tak naprawdę wszystko się zaczęło. Mowa oczywiście o burgerach ze Zbigniewem, właścicielem „Jadłobusa”, w roli głównej. „Biznes na kółkach” w każdy poniedziałek o godz. 22.00.

Dostępne w ofercie Multimedia Polska kanały z portfolio Discovery Communications:

  • Discovery Channel HD – 9
  • Discovery Channel SD – 64
  • Discovery Life – 61
  • Discovery Science – 66
  • Discovery Historia - 67
  • DTX - 65

Źródło: Multimedia Polska

www.multimedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Już drugi raz z rzędu Rock Radio bije rekord słuchalności! W ostatniej fali badania Radio Track stacja osiągnęła najwyższy wynik w swojej historii - jej udział w czasie słuchania w okresie czerwiec - lipiec 2020 r. wyniósł 0,8%. W ten sposób rozgłośnia podwoiła słuchalność w stosunku do 2019 r. Coraz szerszemu gronu słuchaczy Rock Radio proponuje najlepszą...
Jesień w TVP Historia
Nowa ramówka TVP Historia to premiery filmów fabularnych i dokumentalnych, seriale historyczne, programy publicystyczne oraz rozrywka na najwyższym poziomie. Już 15 sierpnia w 100. rocznicę Bitwy Warszawskiej antena zaprasza na nowy teleturniej „Giganci Historii”. TVP Historia przygotowała również wiele propozycji programowych na temat ważnych wydarzeń...
Plakat „Sto pytań o wodę” już jutro w sprzedaży z „Gazetą Wyborczą”
Jaki ślad wodny zostawia przeciętny Polak? Jak na co dzień oszczędzać wodę? Co wspólnego ma wycinka drzew z suszą albo powodzią? Odpowiedzi na te oraz inne pytania znajdą się jutro, 13 sierpnia na plakacie „Sto pytań o wodę” dołączonym do „Gazety Wyborczej”, w ramach ekologicznej akcji dziennika „JednaPlaneta.JednoŻycie”.
Huawei GameCenter to najnowsza aplikacja dostępna dla użytkowników smartfonów i tabletów marki w Polsce oraz w 33 krajach na całym świecie. Jest to platforma opracowana z myślą o społecznościach osób grających w gry na urządzeniach mobilnych, która oferuje dostęp do najlepszych aplikacji oraz dedykowanych bonusów i promocji.
IAB US, IAB Tech Lab, ANA (Association of National Advertisers) oraz inne organizacje branżowe ogłaszają partnerstwo na rzecz Responsible Addressable Media. Współpraca będzie opierać się na pracach w projekcie Rearc mającym na celu opracowanie rozwiązań technologicznych zorientowanych na prywatność i odpowiednie personalizowanie reklam.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764