logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Discovery Channel z nową identyfikacją wizualną

  PR 04.10.2019, przeczytano 256 razy
ilustracjastrzałka

Discovery Channel jest liderem wśród kanałów dokumentalnych i nigdy nie przestaje odkrywać, inspirować i… zaskakiwać swoich widzów. Już na październik stacja przygotowała nową identyfikację wizualną, która podtrzymuje bogatą, ponad 30-letnią historię marki.  Kanał Discovery Channel powstał, aby uczyć, bawić i zaspokajać ciekawość swoich odbiorców w ponad 200 krajach na całym świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/discovery-channel-z-nowa-identyfikacja-wizualna,384215,artykul.html

Przygotowując nową oprawę graficzną stacji twórcy Discovery Channel nie zapomnieli o swoich korzeniach. W logotypie zostaje globus, który od lat był kluczowym elementem identyfikacji marki. Wirująca kula ziemska w literze „D” jest potwierdzeniem prawdziwie globalnego charakteru kanału. Jednocześnie nowy napis „Discovery” ma prosty, nowoczesny charakter.

Razem z nową identyfikacją, Discovery Channel zaprasza na moc nowości programowych tej jesieni! W tym sezonie czeka widzów jeszcze więcej emocji i prawdziwych historii. W październiku na antenie pojawią się nowości, a także znane i lubiane formaty: pierwszy sezon fascynującego programu o pracy służby celno-skarbowej „Nic do zgłoszenia”,  drugi sezon „Lotniska”, dziesiąty sezon kultowej „Gorączki Złota”, kolejna odsłona serii „Brudnej roboty – Czystego zysku” oraz nowość „Strażacy”.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Doradztwo Mediowe i Hrlink z pomocą w czasach kryzysu
Bezpłatne konsultacje reklamowe oferowane przez Doradztwo Mediowe oraz wyjątkowa akcja #HRwspiera prowadzona przez HRlink - to przykłady wybranych działań spółek z Grupy Agora, które mają na celu wsparcie przedsiębiorców oraz pracowników, odczuwających skutki obecnego kryzysu związanego z pandemią.
Walka z epidemią „koronawirusowych” fake newsów
W ostatnich miesiącach słowo „koronawirus” odmienione zostało przez wszystkie przypadki. Wokół tematu epidemii narasta też niebezpieczne zjawisko fake newsów. By ochronić się przed samym wirusem, jak i przed niesprawdzonymi informacjami na jego temat, warto lepiej poznać swojego wroga. Pomogą w tym otwarte, bezpłatne webinary „Biologia molekularna...
Portal edukacyjny abcalkoholu.pl z pierwszym internetowym kompendium wiedzy o piwie bezalkoholowym
Dostarczać konsumentom wiedzę z wiarygodnych źródeł, propagować pozytywne wzorce i pomagać w podejmowaniu odpowiedzialnych decyzji w zakresie spożywania alkoholu – takie cele przyświecają twórcom serwisu www.abcalkoholu.pl. Portal został właśnie wzbogacony o pierwsze tego typu w Polsce kompendium wiedzy o...
Maria Peltz-Orlińska i Sylwia Kupracz dołączają do Wirtualnej Polski
Sylwia Kupracz 1 czerwca obejmie stanowisko dyrektor operacyjnej pionu Publishing Product. Będzie m.in. współpracować z zespołem zakupu i rozliczania kontentu oraz wspierać działania rozwojowe wewnątrz pionu. Od 1 lipca stanowisko dyrektora departamentu Stylu Życia zajmie Maria Peltz-Orlińska, która będzie zarządzać m.in. obszarami lifestyle, zdrowie i parenting,...
Określenie “fake news” to buzzword ostatnich miesięcy. Pandemia COVID-19 po raz kolejny przypomniała nam o mrocznej stronie ludzkiej natury. Czy na pewno ludzkiej? Za pomysł odpowiedzialny jest co prawda człowiek, ale za tworzenie i dystrybucję… Sztuczna inteligencja. Jak twierdzą naukowcy z Carnegie Mellon University, prawie połowa wszystkich kont...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764