logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Discovery Channel z nową identyfikacją wizualną

  PR 04.10.2019, przeczytano 410 razy
ilustracjastrzałka

Discovery Channel jest liderem wśród kanałów dokumentalnych i nigdy nie przestaje odkrywać, inspirować i… zaskakiwać swoich widzów. Już na październik stacja przygotowała nową identyfikację wizualną, która podtrzymuje bogatą, ponad 30-letnią historię marki.  Kanał Discovery Channel powstał, aby uczyć, bawić i zaspokajać ciekawość swoich odbiorców w ponad 200 krajach na całym świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/discovery-channel-z-nowa-identyfikacja-wizualna,384215,artykul.html

Przygotowując nową oprawę graficzną stacji twórcy Discovery Channel nie zapomnieli o swoich korzeniach. W logotypie zostaje globus, który od lat był kluczowym elementem identyfikacji marki. Wirująca kula ziemska w literze „D” jest potwierdzeniem prawdziwie globalnego charakteru kanału. Jednocześnie nowy napis „Discovery” ma prosty, nowoczesny charakter.

Razem z nową identyfikacją, Discovery Channel zaprasza na moc nowości programowych tej jesieni! W tym sezonie czeka widzów jeszcze więcej emocji i prawdziwych historii. W październiku na antenie pojawią się nowości, a także znane i lubiane formaty: pierwszy sezon fascynującego programu o pracy służby celno-skarbowej „Nic do zgłoszenia”,  drugi sezon „Lotniska”, dziesiąty sezon kultowej „Gorączki Złota”, kolejna odsłona serii „Brudnej roboty – Czystego zysku” oraz nowość „Strażacy”.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764