logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Discovery i Eurosport gotowe na Igrzyska Olimpijskie Tokio 2020

  PR 23.07.2021, przeczytano 221 razy

Przed nami najważniejsze sportowe wydarzenie świata. Igrzyska Olimpijskie Tokio 2020 startują już w piątek 23 lipca. Posiadające pełne prawa do igrzysk aż do 2024 roku Discovery i Eurosport pokażą każdy niezapomniany moment tej imprezy. Żadne inne medium ani platforma w Polsce nie zapewni tak szerokiej i kompleksowej relacji z wydarzenia i nie da widzom porównywalnej pełni i jakości doświadczeń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/discovery-i-eurosport-gotowe-na-igrzyska-olimpijskie-tokio-2020,392389,artykul.html

Tylko na platformach Eurosportu i grupy Discovery kibice zobaczą każdy niezapomniany moment igrzysk - starty wszystkich olimpijczyków we wszystkich dyscyplinach i walkę o każdy medal. Transmisje dostępne będą w Eurosporcie 1 i Eurosporcie 2, siedmiu kanałach pop-up dostępnych u niektórych operatorów, kanale 4K oraz – w całości – w Eurosporcie w Playerze. To właśnie ten serwis będzie najlepszym adresem dla najbardziej wymagających kibiców. Będą oni mogli obejrzeć każdy moment igrzysk na żywo i na żądanie, na niemal dowolnym urządzeniu, gdziekolwiek będą. Zobaczą tu każdy mecz turnieju siatkówki i każde spotkanie polskich tenisistek i tenisistów w singlu, deblu i mikście. Nie przegapią żadnego wydarzenia na stadionie lekkoatletycznym, czy pływalni. W Eurosporcie w Playerze dostępne będzie aż 3500 godzin transmisji, z czego ponad 1200 z polskim komentarzem. W szczytowych momentach będzie to aż 14 wydarzeń komentowanych po polsku w tym samym momencie! Na dwóch głównych antenach – w Eurosporcie 1 i Eurosporcie 2 – widzowie obejrzą około 500 godzin transmisji. Ramówka Eurosportu 1 będzie skupiona na występach Polek i Polaków oraz najważniejszych wydarzeniach igrzysk. Z kolei oferta Eurosportu 2 będzie skierowana również do kibiców mniej tradycyjnych dyscyplin.

- Igrzyska to niesamowite przeżycie – dla sportowców, mediów oraz widzów, którzy zawsze są dla nas na pierwszym miejscu. Nasza oferta to przede wszystkim możliwość pełnego wyboru, którą dajemy fanom. Wykorzystamy cały potencjał i międzynarodowy zasięg Discovery oraz lokalną silę TVN Grupa Discovery, aby opowiedzieć niesamowite olimpijskie historie tak wielu widzom, jak to tylko możliwe – podkreśliła Dorota Żurkowska, Dyrektor Eurosportu w Polsce.

Codziennie o 17:00 widzowie Eurosportu 1 będą mogli obejrzeć studio z udziałem znakomitych ekspertów z drużyny Eurosportu: Anny Rogowskiej, Jolanty Kumor, Sylwii Gruchały, Piotra Gruszki, Damiana Wojtaszka, Adama Korola, Pawła Januszewskiego, Pawła Czapiewskiego i Roberta Korzeniowskiego. Poprowadzą je Michał Korościel i Paweł Kuwik. W Tokio dla Eurosportu pracować będzie Kacper Merk. Wydarzenia ze stolicy Japonii na antenie TVN24 relacjonować będą Monika Krajewska i Paweł Łukasik.

Polscy widzowie będą mogli też poznać opinie wybitnych sportowców współpracujących z Discovery w całej Europie. Codziennie będą oni omawiać wydarzenia z Tokio w rewolucyjnym studiu The Cube. Wykorzystuje ono najnowsze technologie na czele z rzeczywistością rozszerzoną, co wyniesie eksperckie analizy w Eurosporcie na zupełnie nowy poziom.

Więcej niż transmisje

Specjalnie z okazji igrzysk olimpijskich Discovery stworzyło całą kolekcję wyjątkowych produkcji dokumentalnych nakierowanych na przybliżanie widzom świata sportu, które dostępne będą zarówno na kanałach linearnych, jak i w Playerze. Jednym z tytułów jest dokument „Reaching the Sky” opowiadający historię niesamowitej Sky Brown, która w Tokio będzie walczyła o medal w deskorolce dla Wielkiej Brytanii. Autorski program Anity Werner – „Tokio. Cena sukcesu” – przybliży widzom przygotowania – i idące za tym poświęcenia – polskich olimpijczyków, które doprowadziły ich do startu w igrzyskach. W serii „Traiblazers” przedstawione są historie sportowych legend, które wykorzystały swój głos, aby zmieniać świat. Do tego dochodzą krótkie formy, jak choćby „Sport Explainers”, które tłumaczą zasady i tajniki różnych dyscyplin.

Podobnie jak podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich Pyeongchang Eurosport nawiązał współpracę z Krzysztofem Gonciarzem. Jeden z najpopularniejszych polskich twórców internetowych ponownie będzie zachwycał widzów swoimi relacjami i nietuzinkowymi rozmowami ze sportowcami.

Z uwagi na różnicę czasu, wiele wydarzeń w Tokio rozgrywanych będzie w środku nocy w Polsce. Eurosport zadbał jednak o to, aby każdy mógł je obejrzeć! Na stronie sportowybudzik.pl miłośnicy sportu mogą zapisać się na budzenie na wybrane konkurencje. Chętnych czekają niespodzianki w postaci nocnego telefonu od znanych postaci świata sportu.

W ostatnich miesiącach stacja prowadziła otwarty casting komentatorski „Daj się odkryć”, którego celem było wyłonienie talentów i danie im szansy spróbowania swoich sił podczas najważniejszej imprezy sportowej świata. Najlepsi z nich pojawią się na platformach Eurosportu już od przyszłego tygodnia.

Ponadto przez najbliższe tygodnie na stronie internetowej eurosport.pl oraz w mediach społecznościowych kanału królować będą informacje i materiały wideo z Tokio. Igrzyska olimpijskie to największe sportowe wydarzenie na świecie, które gromadzi uwagę kibiców na wszystkich kontynentach.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764