logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Display Chat Bot – autorski format reklamowy Open Mobi

  PR 28.04.2020, przeczytano 621 razy
ilustracjastrzałka

Obecna rzeczywistość przyspiesza sięganie po nowoczesne technologie w biznesie i skłania wiele marek do przeniesienia aktywności reklamowych do online’u. Marketerzy szukają narzędzi, które nie tylko pozwolą im dotrzeć z ofertą do konsumentów, ale zaktywizują także tych, którzy do tej pory mieli kontakt z marką wyłącznie offline. Odpowiedzią na potrzeby wielu z nich może być Display Chat Bot – autorski format reklamowy Open Mobi. Jego innowacyjność polega na połączeniu kampanii display z funkcjonalnością komunikatorów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/display-chat-bot-%E2%80%93-autorski-format-reklamowy-open-mobi,386799,artykul.html

Display Chat Bot to format stanowiący połączenie możliwości, jakie oferuje kampania display, stosowana przez reklamodawców mających na celu odpowiednie dotarcie ze swoją ofertą do określonych grup konsumentów z szerokim wachlarzem funkcji, które posiadają współczesne komunikatory, np. reakcji i interakcji w czasie rzeczywistym, co oznacza, że użytkownik otrzymuje w trakcie rozmowy natychmiastową odpowiedź. To między innymi dzięki nim, a także dzięki sprawnie rozwijającym się social mediom, odbiorcy przyzwyczajeni są do bycia na bieżąco, otrzymywania informacji „tu i teraz”.

– Display Chat Bot jest pierwszym na świecie produktem reklamowym, który łączy zalety reklamy online, takie jak możliwość targetowania, dostosowanie formatu do mobile i desktop, różnorodność kreacji czy przekierowanie na landing page z funkcjonalnością chatbota, czyli – szybkim udzielaniem informacji, minimalizacją dystansu między konsumentem, a marką oraz skróconą ścieżką zakupową. Działanie Display Chat Bot polega na tym, że użytkownik dostrzega kreację, a dostępny w niej komunikator wchodzi z nim w dialog i przedstawia dany produkt lub usługę. W przypadku, gdy odbiorca jest zainteresowany dokonaniem zakupu, komunikator udostępnia mu odpowiedni link – wyjaśnia Joanna Sakowska, Key Account Manager w Open Mobi.

Odpowiednio zaprojektowany bot, czyli wirtualny konsultant, realizuje scenariusze komunikacji, które zostały wcześniej precyzyjnie opracowane wspólnie z klientem – odpowiada na pytania użytkowników i sugeruje trafne rozwiązania. Co więcej, konsultant marki może również dodawać odpowiedzi na bieżąco, a nowe komunikaty stają się wtedy integralną częścią scenariuszy rozmów z botem.

– Komunikacja poprzez chatbota umożliwia sprawny przepływ informacji pomiędzy komunikatorem dostępnym w aplikacji a użytkownikiem. Dzięki temu odbiorca otrzymuje odpowiedź w tym samym czasie, w którym zadał pytanie. Łatwa i szybka komunikacja pozytywnie wpływa na relację między konsumentem a marką. Do tej pory byliśmy przyzwyczajeni do kontaktu telefonicznego czy wysyłania e-maili z pytaniem o produkt. To wszystko zajmowało stosunkowo dużo czasu i wydłużało proces zakupu – mówi Marek Naruszewicz, Sales Director w Open Mobi.

Pionierska kampania z wykorzystaniem Display Chat Bot została zrealizowana z Atopik Polska. W ciągu 5 dni uzyskała ponad 500 000 wyświetleń, ponad 20 000 kliknięć i ponad 10 000 interakcji z botem. Została również doceniona przez jury Konkursu Innovation 2020, w którym nagradzane są najciekawsze projekty z zakresu technologii, marketingu i mediów. Dzięki kampanii, Open Mobi znalazło się wśród 6 firm nominowanych w kategorii Innowacyjne Media – formaty mediowe i reklamowe.

Źródło: Open Mobi

www.openmobi.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764