logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Display Handl Tyrol zwycięzcą konkursu POS Stars 2011

  PR 08.12.2011, przeczytano 3939 razy
ilustracjastrzałka

„Chcielibyśmy stać się Tyrolczykami” stwierdziło jury tegorocznego konkursu POS Stars Award przyznając displayowi na tyrolskie delikatesy miano najlepszego w kategorii „Napoje i żywność”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/display-handl-tyrol-zwyciezca-konkursu-pos-stars-2011,14135,artykul.html

Aby smak tyrolskiego boczku, różnego rodzaju wędlin oraz pieczonego mięsa mogły poczuć osoby nie tylko mieszkające w Tyrolu, Grupa STI zaprojektowała w tym celu specjalny display permanentny.

„Projekt displaya, jego kształ, funkcjonalność oraz sposób prezentacji marki firmy Handl Tyrol są wyjątkowe” podkreśliła Marzena Ziarkowska, Project Manager konkursu POS Stars. Display zdobył uznanie jednak nie tylko dzięki wyjątkowej formie, funkcjonalności, czy też doskonałemu rozmieszczeniu towaru, ale również dzięki atmosferze, którą wokół siebie wytwarza. Wzbudza on bowiem wśród konsumentów uczucie swojskości oraz przywołuje obrazy niezwykłych wyrobów domowych przygotowywanych według tradycyjnych receptur naszych babć.

Łatwy w zatowarowaniu

Permanentny display promocyjny eksponuje kulinarne specjały tyrolskiej marki podkreślając przy tym dziewiczą tyrolską naturę oraz ekologiczny aspekt sprzedawanego produktu. Wyśmienite produkty firmy Handl Tyrol mogą być doskonale prezentowane już na niewielkiej powierzchni o wymiarach 80 cm x 120 cm. Display dostarczany jest do supermarketów w formie złożonej i może on być tam indywidualnie zatowarowany.

Naturalne materiały dla naturalnych produktów

Display został zaprojektowany specjalnie dla supermarketów dysponujących niewielką przestrzenią wystawienniczą. Display umożliwia szybką i prostą prezentację dużej ilości produktów wymagających pozycji wiszącej, lub też poziomej (eurohaki, tacki wiklinowe). Ten wyprodukowany w polskiej fabryce Grupy STI w Gdyni display permanentny, nie tylko zajmuje niewielką ilość miejsca w handlu detalicznym, ale również dzięki swojej strzelistości przyciąga wzrok potencjalnych klientów z najdalszych części supermarketów. Zarówno eurohaki, kosze wiklinowe, jak i tylna ścianka displaya mogą być dowolnie zagospodarowane i różnorodnie zakomponowane – w zależności od istniejących potrzeb.Zastosowane w displayu materiały naturalne, drewno i wiklina podkreślają tyrolski urok. Szczególnie ciekawym elementem w displayu jest czerwony toper z charakterystycznym logo firmy Handl Tyrol. Długa żywotność displaya jest nie tylko przyjazna dla środowiska naturalnego, ale również gwarantuje wysoką rozpoznawalność marki wśród konsumentów i przyczynia się do powtarzalności zakupów.

„Jesteśmy bardzo dumni z przyznanej nagrody ponieważ podkreśla ona naszą kompetencję w zakresie materiałów POS”, mówi Jens Handkammer, Head of Business Development North-East Europe. Ponadto zrealizowany display permanentny dla firmy Handl Tyrol jest również błyskotliwym przykładem międzynarodowej sieci współpracy Grupy STI - aby spełnić wymogi austriackiego producenta, displaye były produkowane w Polsce i w Niemczech.

Źródło: Grupa STI

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764