logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Display reklamowy tematem I edycji konkursu Posperita Awards

   15.05.2013, przeczytano 1089 razy
ilustracjastrzałka

Firma Posperita, producent i ekspert na rynku POSów, zaprasza do wzięcia udziału w  Konkursie „Posperita Awards”, na zaprojektowanie najbardziej skutecznego i kreatywnego narzędzia sprzedaży w postaci display’a reklamowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/display-reklamowy-tematem-i-edycji-konkursu-posperita-awards,18707,artykul.html

Konkurs skierowany jest do studentów szkół wyższych artystycznych i technicznych. Celem konkursu jest promowanie efektywnych rozwiązań marketingowych przy użyciu narzędzia POS i technologii druku cyfrowego.

Jury złożone jest z przedstawicieli firm produkcyjnych, prasy oraz przedstawiciela organizatora. Komisja będzie oceniała w szczególności: kreatywność projektu, jego trwałość, skuteczność przekazu, zaprojektowanie prawidłowej konstrukcji POS-a, dedykowanej do wagi i specyfiki prezentowanego produktu, a także branży.

Do udziału w konkursie zaproszeni są wszyscy studenci technicznych i artystycznych szkół wyższych, państwowych i prywatnych. Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są od dnia 13 maja 2013, do 28 czerwca 2013 r. (zasady określa regulamin). 

W Konkursie przewidziane są nagrody pieniężne (I nagroda 3000 PLN i tablet) i rzeczowe. Wszystkie szczegóły i regulamin Konkursu, znajdują się na stronie www.posperita.pl, oraz na stronie firmy na Facebook’u https://www.facebook.com/pages/POSperita-Ekspert-na-rynku-POSów/459208554155235.

Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w Warszawie w siedzibie firmy Posperita w dniu 3 października 2013 r.

Patronat medialny nad imprezą sprawują portal Signs.pl i OOH Magazine. Partnerem  technologicznym Konkursu jest firma HP Scitex.

Źródło: Posperita

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Znamy skład Jury 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
Ponad 200 ekspertów podzielonych na 13 grup jurorskich oceni zgłoszenia do konkursu Effie Poland w ramach 26 kategorii komunikacyjnych. Jury jubileuszowej edycji obradować będzie cały wrzesień, a zwycięzców poznamy podczas gali, która odbędzie się 5.11.2024 r.
ONE House wyróżnione w konkursie EMMA
Podczas wczorajszej gali pierwszej edycji konkursu Effective Media & Marketing Awards (EMMA), agencja komunikacji marketingowej ONE House otrzymała wyróżnienie w kategorii Best Use of Marketing Toolkit za projekt „Moje gardło. Mój głos. Moja Isla”, zrealizowany dla marki Isla.
Konkurs POS Stars: ruszyły zgłoszenia
Prace można zgłaszać w 18 kategoriach: Napoje, Żywność, Alkohol, Kosmetyka, Elektronika, Display’e kartonowe, Display’e naladowe, Shelf decoration, Motoryzacja, Digital POS, Design Roku, Przemysł, Farmacja, POS EVENT, Kids, Rozrywka, Bezpieczeństwo i PETS POS.
III edycja Konkursu Wnętrze Roku SAW
Największy, najbardziej prestiżowy i w pełni niezależny konkurs dla architektów wnętrz w Polsce wciąż się rozwija. Nie tylko rośnie wartość nagród, ale też rozszerza się jego formuła– w tym roku debiutuje wyróżnienie za projektowanie zrównoważone. Najlepsze realizacje oceni jury złożone z uznanych ekspertów z wielu dziedzin...
Rusza konkurs MSI Creator Awards 2024
Celebrując pomysłowość i innowacyjność twórców z całego świata, MSI z radością ogłasza długo oczekiwaną piątą edycję konkursu MSI Creator Awards 2024. Tym razem odbywa się on pod hasłem „Fuzja sztuki i technologii”, będąc świadectwem płynnej integracji technologii i ekspresji artystycznej. Zgłoszenia będą przyjmowane do 11 sierpnia 2024 r.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764