logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Divante dla nowej marki Magdy Gessler - MG home

  PR 15.10.2012, przeczytano 1674 razy
ilustracjastrzałka

Magda Gessler stworzyła markę MG home, o której mówi od wymagającej dla wymagających. Na markę MG home składają się: cztery profesjonalne linie garnków i rondli, dwa rodzaje patelni do smażenia, podgrzewania, grillowania oraz wykańczania dań, noże, eleganckie akcesoria kuchenne - zarówno ze stali nierdzewnej, jak i z wysokiej jakości ekologicznego bambusa. Divante przygotowało sklep internetowy i zrealizuje kampanię sprzedażową nowej marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/divante-dla-nowej-marki-magdy-gessler---mg-home,16940,artykul.html

Stworzyłam produkty, które każdemu pomogą i uprzyjemnią czas spędzany w kuchni. Pozwolą cieszyć się gotowaniem i doceniać wyjątkową atmosferę posiłków przygotowanych w domu. Bardzo ważne jest dla mnie, żeby na co dzień otaczały mnie nie tylko funkcjonalne, ale ładne i trwałe przedmioty. Chciałabym, żeby garnki MG home stały się prawdziwą wizytówką eleganckiej i nowoczesnej kuchni - mówi Magda Gessler.

Produkty marki MG Home - w zestawach jak i pojedyncze sztuki - dostępne będą w sieciach: Makro Cash and Carry, Media Markt, Alma, Piotr i Paweł i Carrefour. Marka uruchomiła również własny sklep internetowy www.mghome.com.pl, w którym dostępne są wszystkie produkty MG home.

Sklep internetowy został zaprojektowany i wdrożony przez Divante. Sklep oparto na platformie WellCommerce.pl, rozbudowując ją o dedykowane rozwiązania.

Divante rozpoczyna teraz realizację działań eMarketingowych, zmierzających do wygenerowania sprzedaży w sklepie. W pierwszym etapie rozwoju sprzedaży realizowana będzie kampania w wyszukiwarkach oraz wdrożona zostanie strategia e-mail marketingu i content marketingu.

Źródło: Divante

www.mghome.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

MG kojarzy się absolutnie z samochodem, a nie z kimś kto stara się być Gordonem Ramsay'em w spódnicy ? Chyba, że te garnki są robione z karoserii MG :)
Ciekawe co na to właściciele marki MG?

Najnowsze w tym dziale

Ikony polskiego designu na znaczkach Poczty Polskiej
Poczta Polska przygotowała nową emisję znaczków pocztowych „Polski design". Projekt został zrealizowany we współpracy z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie.
Netia z nową kampanią reklamową
Internet do 300 Mb/s za 25 zł miesięcznie przy zakupie pakietu: światłowód, TV S 4K, dostęp do serwisu Max. Dodatkowo 3 miesiące na start bez opłat. Sprzedaż tej oferty wspiera Netia w nowej odsłonie „olimpijskiej” kampanii ATL (m.in. TV, OOH, internet).
Bezpieczne dzieci w sieci - w kampanii ING
Zasady cyberbezpieczeństwa w postaci wpadających w ucho rymowanek to idea nowej kampanii ING w ramach działań edukacyjnych „Bezpieczne dzieci w sieci”. ING zachęca w niej do wspólnej nauki i utrwalania zasad bezpiecznego korzystania z sieci. Już prawie milion dzieci trenuje takie zasady przez zabawę w grze edukacyjnej „Miasto ING” na platformie Roblox....
Kampania „Wyprostuj spojrzenie” kontra stereotypy na temat chorób mózgu
Choroby mózgu są narastającym problemem zdrowotnym, który dotyka coraz większej grupy osób na świecie. W Polsce na depresję choruje około 1,2 miliona osób[1], na schizofrenię 385 tysięcy[2], a na padaczkę około 400 tysięcy.[3] Mimo tego, że są to powszechne choroby, wiedza na ich temat wciąż nie jest wystarczająca. Wokół osób...
Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland
Oranżada Hellena, marka należąca do polskiego producenta Colian, jesienią pojawi się na szklanym ekranie w jednym z najbardziej popularnych talent show w kraju – The Voice of Poland. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 7 września na antenie TVP2 o godzinie 20:05. To kolejny, po Sopot Festiwal Top of the Top, muzyczny projekt zaplanowany w działaniach marketingowych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764