logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Divante dla nowej marki Magdy Gessler - MG home

  PR 15.10.2012, przeczytano 1567 razy
ilustracjastrzałka

Magda Gessler stworzyła markę MG home, o której mówi od wymagającej dla wymagających. Na markę MG home składają się: cztery profesjonalne linie garnków i rondli, dwa rodzaje patelni do smażenia, podgrzewania, grillowania oraz wykańczania dań, noże, eleganckie akcesoria kuchenne - zarówno ze stali nierdzewnej, jak i z wysokiej jakości ekologicznego bambusa. Divante przygotowało sklep internetowy i zrealizuje kampanię sprzedażową nowej marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/divante-dla-nowej-marki-magdy-gessler---mg-home,16940,artykul.html

Stworzyłam produkty, które każdemu pomogą i uprzyjemnią czas spędzany w kuchni. Pozwolą cieszyć się gotowaniem i doceniać wyjątkową atmosferę posiłków przygotowanych w domu. Bardzo ważne jest dla mnie, żeby na co dzień otaczały mnie nie tylko funkcjonalne, ale ładne i trwałe przedmioty. Chciałabym, żeby garnki MG home stały się prawdziwą wizytówką eleganckiej i nowoczesnej kuchni - mówi Magda Gessler.

Produkty marki MG Home - w zestawach jak i pojedyncze sztuki - dostępne będą w sieciach: Makro Cash and Carry, Media Markt, Alma, Piotr i Paweł i Carrefour. Marka uruchomiła również własny sklep internetowy www.mghome.com.pl, w którym dostępne są wszystkie produkty MG home.

Sklep internetowy został zaprojektowany i wdrożony przez Divante. Sklep oparto na platformie WellCommerce.pl, rozbudowując ją o dedykowane rozwiązania.

Divante rozpoczyna teraz realizację działań eMarketingowych, zmierzających do wygenerowania sprzedaży w sklepie. W pierwszym etapie rozwoju sprzedaży realizowana będzie kampania w wyszukiwarkach oraz wdrożona zostanie strategia e-mail marketingu i content marketingu.

Źródło: Divante

www.mghome.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

MG kojarzy się absolutnie z samochodem, a nie z kimś kto stara się być Gordonem Ramsay'em w spódnicy ? Chyba, że te garnki są robione z karoserii MG :)
Ciekawe co na to właściciele marki MG?

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764