logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Divante pracuje nad eCommerce dla Solar

  PR 27.11.2011, przeczytano 817 razy
ilustracjastrzałka

Divante opracowało sklep internetowy dla marki odzieży damskiej SOLAR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/divante-pracuje-nad-ecommerce-dla-solar,14020,artykul.html

SOLAR posiada sieć ponad ponad 80 sklepów firmowych, w tym 13 franczyzowch (m.in. w Lubece, w Gent i we Lwowie) i 7 outletowych. Firma posiada też 120 odbiorców sieci zewnętrznej i 25 partnerów w krajach sąsiadujących. Sklep internetowy umożliwi dotarcie do nowych klientów oraz zwiększy koszyk zakupowy obecnych klientów.

Aplikacja umożliwi bezpośredni zakup on-line a także tworzenie listy zakupów i zapoznanie się z nowinkami kolekcji przed wizytą w sklepie.

Sklepy SOLAR znane są z bardzo częstych dostaw nowych produktów. Sklep on-line umożliwi śledzenie nowinek w kolekcji ale także pozwoli na odnalezienie i zakup produktów, które trudno już odnaleźć w salonach.

Projekt realizacji sklepu trwał 3 miesiące. Sklep został zbudowany w oparciu o platformę PrestaShop i zintegrowany z systemem ERP Microsoft Dynamics NAV. Sklep będzie obsługiwany z centrali firmy w Poznaniu.

Divante kontynuuje współpracę z klientem – zapewniając ciągły rozwój sklepu.

Źródło: Divante

www.e-solar-company.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764