logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Divante: Open Loyalty - platforma lojalnościowa open source

  PR 29.03.2017, przeczytano 1720 razy
ilustracjastrzałka

Open Loyalty to platforma lojalnościowa dostępna open source, gotowa do działania w on-line i off-line.  Rozwiązanie posiada gotowe do użycia funkcjonalności lojalnościowe i grywalizacyjne, może zostać również dopasowane graficznie. Kod aplikacji jest dostępny od marca na platformie GitHub.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/divante%3A-open-loyalty---platforma-lojalnosciowa-open-source,31981,artykul.html

Wykorzystując doświadczenia ze współpracy z firmami takimi jak ING Bank Śląski, INTERSPORT Polska, Reserved czy Smyk programiści Divante zbudowali platformę lojalnościową o otwartym kodzie źródłowym. Podejście open source oraz gotowe funkcjonalności przyspieszają wdrożenie dedykowanego programu lojalnościowego oraz zmniejszają jego koszty.

Aplikacja pomaga klientom rozwiązać cztery główne problemy biznesowe:

  • Bardzo duża liczba klientów kupujących tylko jeden raz i niepowracających do sklepu;
  • Silna i wyniszczająca konkurencja cenowa, problem z zarządzaniem polityką zniżkową oraz promocyjną w zależności od typu klienta;
  • Brak punktu styku z klientem poza internetem, brak możliwości budowania trwałej relacji z klientem, nie tylko w oparciu o realizowane zakupy;
  • Duże koszty pozyskania klienta oraz niewystarczająca efektywność reklam płatnych w pozyskaniu nowych klientów.


Dobrze zaprojektowana aplikacja lojalnościowa potrafi zwiększyć częstotliwość zakupów oraz w umiejętny sposób ominąć konkurencję cenową i poprawić zyskowność sprzedaży. Połączenie klienta z transakcją zrealizowaną w salonie stacjonarnym, urozmaicanie komunikacji w ramach grywalizacji oraz wykorzystanie wielu punktów styku pomaga budować lojalność. Na wzrost biznesu przekłada się również system nagradzania poleceń, który często pozwala pozyskać więcej nowych klientów niż płatne reklamy.

- Pozyskiwanie klientów i spowodowanie, by chcieli do nas wracać oraz nas polecać to klucz do sukcesu każdego biznesu. Od dawna mierzyliśmy się z tymi wyzwaniami pracując z różnymi partnerami, zazwyczaj używając świetnego UX, reklam płatnych czy marketing automation. Zauważyliśmy, że rozwiązania do budowy dedykowanych aplikacji z tego obszaru są drogie lub mało elastyczne. Dlatego zdecydowaliśmy się na budowę Open Loyalty i udostępnienie aplikacji w open source – mówi Karol Bzik z Divante, Product Owner Open Loyalty.

W ramach aplikacji udostępnione zostały komponenty pozwalające na budowę rozwiązania lojalnościowego o dowolnym kształcie i skali.

Kluczowe funkcjonalności Open Loyalty to:

  • Definiowanie leveli na bazie wydatków lub liczby uzbieranych przez klientów punktów;
  • Ustawianie reguł punktowych, w ramach których uczestnicy mogą zdobywać punkty na bazie historii zakupowej;
  • Mechanizm nagradzania poleceń nowych klientów;
  • Zarządzanie użytkownikami - poza gromadzeniem danych klientów możliwa jest również zaawansowana segmentacja uczestników programu. Aplikacja posiada kokpity działające w wielu kanałach, w tym kokpit rozszerzający sklep internetowy o nowe funkcjonalności lojalnościowe, kokpit klienta możliwy do wykorzystania jako portal klienta, czy POS kokpit - umożliwiający interakcję z klientami w salonach stacjonarnych.


Otwarta architektura rozwiązania pozwala na dowolne modyfikacje i rozbudowę oraz pełne dopasowanie graficzne każdego elementu programu lojalnościowego.

Platforma Open Loyalty została opracowana w oparciu o technologie takie jak Symfony 3, Foundation Zurb, AngularJS, Elastic oraz Docker. Wykorzystanie podejścia open source pozwala na gromadzenie i przetwarzanie danych o zachowaniach użytkowników bez wysyłania ich na zewnątrz, jak może to mieć miejsce w przypadku rozwiązań typu SaaS (Software as a Service).

Aplikacja została udostępniona na GitHub w ramach licencji opartej o licencję MIT i przyciąga już pierwszych klientów - z Polski i zagranicy.

Więcej informacji o platformie Open Loyalty znajduje się na stronie www.openloyalty.io.

Źródło: Divante

www.divante.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764