Wdrożenie platformy to kolejny etap współpracy między firmami. Serwis zostanie oparty na nowej wersji popularnego oprogramowania open source - Magento 2.
W projekcie Divante będzie odpowiedzialne za cały proces wdrożenia,
w tym zaprojektowanie architektury serwerowej, integracje systemowe, projekt i wdrożenie nowego designu oraz rozwój i utrzymanie platformy. Spółka zajmie się również obsługą Home&You pod kątem SLA.
Kanał eCommerce ma ogromne znaczenie w działaniach marki Home&You. Firma wciąż zwiększa procentowy udział online w całości sprzedaży, odciążając w ten sposób salony stacjonarne.
- Nowy, oparty na Magento 2 serwis to odpowiedź na rosnące biznesowe potrzeby naszej firmy. Obecne rozwiązanie uniemożliwia rozwój aplikacji oraz wprowadzanie rozwiązań, których oczekują klienci marki. Nowa platforma ma również umożliwić obsługę dużego ruchu podczas peaków sprzedażowych – mówi Jarosław Ruciński (eCommerce Manager w BBK S.A.).
Po stronie Divante w projekt jest zaangażowany zespół złożony z project managera, UX/GFX designera, specjalisty eCommerce marketingu, programistów, testerów, analityków oraz architektów systemowych.
Obecnie projekt jest w fazie analizy przedwdrożeniowej. Uruchomienie nowego serwisu jest planowane na III kwartał 2017 roku.
Współpraca między firmami Home&You i Divante rozpoczęła się w 2013 roku. Początkowo Divante prowadziło działania związane z marketingiem efektywnościowym: prowadzenie kampanii i rozbudowa związanych z tym kompetencji po stronie klienta.
Źródło: Divante