logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Divante wdrożyło nowy e-sklep Newsweeka

  PR 25.07.2017, przeczytano 638 razy
ilustracjastrzałka

Divante z Grupy OEX zrealizowało trzeci projekt e-commerce dla wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska. Serwis dostępny pod adresem sklep.newsweek.pl ma zgodny ze stylistyką Newsweeka design oraz został wzbogacony o funkcjonalności wspierające sprzedaż.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/divante-wdrozylo-nowy-e-sklep-newsweeka,33229,artykul.html

Sklep internetowy Newsweeka to już trzeci serwis zrealizowany przez Divante dla Grupy Onet-RASP. Poprzednio spółka wdrożyła dla klienta serwisy literia.pl i ksiegarnia.przegladsportowy.pl.

Sklep.newsweek.pl, podobnie jak poprzednie projekty zrealizowane dla Ringier Axel Springer Polska, został wzbogacony o kilkanaście funkcjonalności, które wspomagają zarówno user experience serwisu, jak również sprzedaż. Klienci e-sklepu mogą korzystać z takich udogodnień jak przypomnienie o kończącej się prenumeracie wraz z propozycją jej przedłużenia, informacje o polecanym produkcie wysyłane na adres e-mail czy przypomnienia o niedokonanej płatności przelewem.

- W ramach naszej strategii e-commerce’owej działamy dwutorowo. Tworzymy e-sklepy dla poszczególnych brandów wydawnictwa (jak FAKT czy NEWSWEEK), w których to przede wszystkim oferujemy produkty wydawane pod tymi markami. Równolegle rozwijamy sklep pod marką Literia, który oferuje wszystkie wydawane przez nas produkty oraz produkty z bogatej oferty pochodzącej od naszych partnerów handlowych –
powiedział Rafał Kamiński, dyrektor ds. e-commerce w Ringier Axel Springer Polska.

Divante i Ringier Axel Springer Polska współpracują od 2015 roku. Spółka z Grupy OEX opracowała dla koncernu platformę sklepową opartą na mechanizmie Multistore w Magento, na bazie której tworzone są kolejne serwisy klienta. System umożliwia wdrożenie nowego e-sklepu nawet w ciągu zaledwie dwóch tygodni. Modułowość rozwiązania umożliwia szybkie przygotowanie kolejnego projektu graficznego (etykiety na widokach produktów, slidery, nagłówki, look & feel).

Firmy planują kontynuować współpracę w zakresie tworzenia serwisów e-commerce dla kolejnych brandów wydawniczych z portfolio Ringier Axel Springer Polska.

Źródło: Divante

www.divante.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764