logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Divante wyróżnione Diamentem Forbesa

  PR 11.02.2015, przeczytano 599 razy

Divante, specjalizujące się w rozwiązaniach IT dla e-commerce, znalazło się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Wrocławska spółka z blisko 40 proc. wzrostem przychodów w latach 2011 – 2013 zajęła 36 pozycję na liście regionalnej i 309 w rankingu ogólnopolskim.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/divante-wyroznione-diamentem-forbesa,23908,artykul.html

W 2015 roku do grona Diamentów Forbesa zaliczonych zostało ponad 1,7 tys. przedsiębiorstw. Spółka Divante została wyróżniona w kategorii firm osiągających przychody w przedziale od 5 do 50 mln złotych. W zestawieniu Diamentów znalazły się podmioty, których przeciętny roczny wzrost wartości wynosi co najmniej 15 procent. 

Divante wspiera firmy w tworzeniu, rozwijaniu i optymalizacji nowych kanałów sprzedaży. Spółka pracuje dla polskich i zagranicznych sklepów internetowych, producentów, dystrybutorów i sieci handlowych. Do Grupy Divante należą także agencja interaktywna Ideacto oraz  system email marketingowy Sendingo.

Divante każdego roku osiąga dwucyfrowy wzrost przychodów. W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy pozyskaliśmy kilkunastu dużych klientów, także z rynku europejskiego. W 2015 roku planujemy kontynuować ekspansję zagraniczną i nadal rozbudowywać nasze kompetencje – powiedział Tomasz Karwatka, CEO Divante.

Divante wdrożyło dotychczas kilkadziesiąt dużych projektów e-commerce. Spółka pracowała m.in. dla takich marek jak LPP/Reserved, Złote Wyprzedaże, Home&You czy ING Bank Śląski. W styczniu 2015 Divante zakończyło prace nad nowym serwisem CDP.pl. 

W 2014 roku spółka dwukrotnie zwiększyła zatrudnienie. Obecnie dla Divante pracuje blisko 150 specjalistów, m.in. certyfikowanych developerów Magento, projektantów UX, project managerów, psychologów i socjologów.

Divante bardzo mocno angażuje się także w działania z zakresu edukacji rynku. Spółka organizuje spotkania branżowe pod marką Sales Camp, dzieli się wiedzą na popularnym blogu ideas2action oraz bierze udział w licznych seminariach i konferencjach branżowych. Pracownicy Divante są autorami książek dotyczących tematyki e-commerce, prowadzą także zajęcia z e-handlu ze studentami na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz na Uniwersytecie Wrocławskim.

Źródło: Divante

www.divante.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Azjatyckie smaki w kampanii Publicis dla marki Winiary
Kuchnia azjatycka na dobre zadomowiła się w Polsce, nieustannie zachwycając nieoczywistymi smakami i aromatami. Marka WINIARY, w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie popularnymi daniami z Dalekiego Wschodu, wprowadza nowości produktowe. Pasty do smażenia, nudle, sosy chilli i WINIARY Pomysły na…, pozwolą odtworzyć ulubione potrawy bez wychodzenia z domu – niezależnie od...
Marketingowe zwycięstwo na Euro: transmisja debaty
Zapraszamy na transmisję live debaty IPG Mediabrands „Wygraj Euro. Jak wydawcy i marki powinny dryblować, aby odnieść marketingowe zwycięstwo podczas najważniejszego sportowego wydarzenia roku”.
Natalia Kukulska w kampanii marki Remé
Startuje nowa kampania reklamowa brandu Remé, z udziałem nowej ambasadorki marki - piosenkarki Natalii Kukulskiej. Dołączyła ona do aktorki Mariety Żukowskiej, która jest ambasadorką tej marki od 2022. Materiały kreatywne na potrzeby kampanii przygotowała agencja Enyo, która od 2021 r. obsługuje budżet reklamowy Remé na działania 360°.
#20latPLwUE: kampania społeczna na niebiesko
Niemal 100 organizacji społecznych, firm i mediów dołączyło do kampanii świętowania 20 lat Polski w Unii Europejskiej, zainicjowanej przez Fundację Batorego i Fundację Polskiej Rady Biznesu. Akcja, której symbolem jest pin „20latPLwUE”, trwa przez cały maj. Organizatorzy zachęcają do dołączenia każdego, komu bliskie są wartości europejskie.
Spot Akcji Demokracja: czarny scenariusz, gdy odpuścimy sobie Europę
Terror rosyjskiej inwazji z perspektywy matki - sugestywny spot zrealizowany dla Akcji Demokracja ma uświadomić Polkom i Polakom, że wybory 9 czerwca do Parlamentu Europejskiego są bardzo ważne. Bezpieczeństwo Polski i Europy nie jest nam dane raz na zawsze.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764