logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Divante złotym partnerem Pimcore

  PR 26.04.2017, przeczytano 1336 razy

Divante z Grupy OEX jest pierwszą polską firmą, która posiada status złotego partnera jednej z wiodących platform open source, wykorzystywanej w ponad 80 000 firmach na całym świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/divante-zlotym-partnerem-pimcore,32279,artykul.html

Divante i Pimcore współpracują razem przy wdrożeniach od 2014 roku. Aby otrzymać miano złotego partnera platformy spółka z Grupy OEX musiała wykazać się zarówno odpowiednim doświadczeniem w zakresie realizowanych projektów, jak i określoną liczbą developerów specjalizujących się w tej technologii.

Wśród zrealizowanych przez Divante projektów bazujących na platformie Pimcore jest m.in serwis Electronicbeats.pl. System został rozbudowany o dedykowane moduły, w tym integrację z portalami muzycznymi (np. Soundcloud) oraz API do pobierania informacji z Social Media (we współpracy z Brand24). Spółka wdrożyła także serwis e-commerce dla szwedzkiego wydawnictwa Norstedts.se, znanego m.in z publikacji sagi Millenium.

- Pimcore doskonale wypełnia lukę w zarządzaniu treściami w eCommerce. Firmy mogą wykorzystywać tę technologię do stworzenia systemu zarządzania informacją o produkcie, wzbogacenia e-sklepu o elementy storytellingu lub budowy eKatalogu. W tym momencie prowadzimy projekty Pimcore dla klientów w Niemczech, Szwecji, Polsce, Holandii, USA, a nawet w Australii. To dowodzi, że za tą platformą stoi prawdziwa wartość biznesowa – mówi Tomasz Karwatka, CEO Divante

Obecnie Divante pracuje nad wdrożeniem kilku nowych projektów na bazie Pimcore, które już niedługo ujrzą światło dzienne.

Pimcore to jedna z wiodących platform open source. Pozwala na integrację funkcji CMS (systemu do zarządzania treścią), PIM (systemu do zarządzania informacją o produkcie), DAM (systemu do zarządzania danymi cyfrowymi oraz eCommerce.

Źródło: Divante

www.divante.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żubrówka - nowe etykiety, nowy slogan
Żubrowka, jedna z wiodących marek wódki na świecie 1 , pojawiła się na sklepowych półkach w nowej odsłonie. Dwa flagowe produkty, Żubrówka Bison Grass i Żubrówka Biała, zmieniły swoje etykiety. Odświeżonej identyfikacji wizualnej towarzyszy hasło kampanii...
NAV agency rozpoczyna współpracę z marką Stumbras
Z początkiem nowego roku agencja kreatywna NAV agency poszerzyła swoje portfolio klientów o markę wódki Stumbras z segmentu alkoholi premium.
Wirtualny influencer Pepsi w Polsce
Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero, który został wirtualnym ambasadorem marki. Idea aktywacji związana jest z globalnym rebrandingiem, który przyniósł m.in. zmianę Pepsi Max na Pepsi Zero. Kampania...
Firma Oponiarska Dębica SA rozpoczęła rekrutację około 200 pracowników na stanowiska m.in. operatorów produkcji i elektromechaników. Poszukiwane są zarówno osoby z doświadczeniem w branży, jak i te chcące postawić pierwsze kroki w zawodzie. Fabryka opon w Dębicy świętuje w tym roku 85-lecie istnienia, z czego ostatnie 29 lat to czas...
Wojciech Bablok z Deloitte do Walk
Wojciech Bablok dołącza do zespołu ESG Grupy Walk jako Sustainability Marketing Director. Będzie odpowiedzialny m.in. za rozszerzenie oferty doradztwa ESG, w tym szkolenia z zakresu zrównoważonego marketingu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764