logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dizajn i ekonomia: 12. Urodziny Zamku Cieszyn

   16.02.2017, przeczytano 471 razy
ilustracjastrzałka

Zima w pełni, to znak, że trzeba odwiedzić Zamek Cieszyn. Tym razem zapraszamy do – mamy nadzieję – gorących dyskusji na temat… ekonomii. Ale nie słupków, wykresów i definicji, tylko sztuki dobrego gospodarowania, a nawet szczęśliwego życia!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dizajn-i-ekonomia%3A-12.-urodziny-zamku-cieszyn,31484,artykul.html

Porozmawiajmy, jak zarządzać firmą, organizacją, projektem, a zwłaszcza własnym życiem. Bo czy ideę zrównoważonego rozwoju warto sprowadzać tylko do ekologii? Czy jest możliwy wellbeing by design?

Przed nami trzy dni spotkań, warsztatów, wernisaży, spacerów i wycieczek, a skoro to ostatni weekend karnawału, to czeka nas jeszcze ostatkowa impreza z niespodziankami.

24-26 lutego 2017,
Zamek Cieszyn, ul. Zamkowa 3 abc, 43-400 Cieszyn

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Roadshow - Wrappingowa dawka emocji!” - edycja IV
Integart wraz z Rafałem Żmudą oraz marką 3M zaprasza do wzięcia udziału w IV edycji RoadShow – Wrappingowa dawka emocji. W dniach 10-13 czerwca br. wiedza, doświadczenie i zamiłowanie do car wrappingu dotrze do Poznania, Wrocławia i Katowic.
Odkryj kuchnię na nowo – kampania marki Amica
Nowoczesne sprzęty AGD pełne są programów i gadżeciarskich rozwiązań, które nie zawsze ułatwiają życie. Marka Amica wdraża więc linię sprzętów kuchennych do zabudowy, która odpowiada na rzeczywiste potrzeby i  jest zaprojektowana w oparciu o obserwacje, badania i testy sprzętu w domach użytkowników. O odkrywaniu kuchni na nowo i czerpaniu z niej tego, co najlepsze,...
Rusza kampania „Porozmawiajmy Mamo”
Celem projektu „Porozmawiajmy Mamo” jest przekazanie mamom pomocnych narzędzi do rozmowy z córką, nie tylko w kontekście nadchodzących zmian fizjologicznych, ale co ważniejsze - zmian związanych z psychiką i emocjami młodej, dojrzewającej kobiety.
Dwie Godziny dla Rodziny” w kampanii Immergas
Immergas bierze udział w akcji „Dwie Godziny dla Rodziny”. Jest to, związana z Międzynarodowym Dniem Rodziny, kampania społeczna na rzecz budowania dobrych relacji rodzinnych. Dzięki udziałowi w wydarzeniu, pracownicy firmy skończą pracę dwie godziny wcześniej, po to by poświęcić ten czas swoim bliskim. Firma pokazuje w ten sposób, że work-life balance to nie tylko hasło...
Pierwsza kurtyna ledowa w Polsce działa już w Placu Unii
Pierwsza w Polce, spektakularna kurtyna ledowa Super Screen została uruchomiona w Placu Unii. To najnowsza generacja nośnika reklamowego, która zmieniła szklaną elewację Placu Unii w interaktywny ekran. Monitor ma 165 m2 powierzchni i rozdzielczość aż 10 pixeli.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764