logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dizajn i ekonomia: 12. Urodziny Zamku Cieszyn

   16.02.2017, przeczytano 886 razy
ilustracjastrzałka

Zima w pełni, to znak, że trzeba odwiedzić Zamek Cieszyn. Tym razem zapraszamy do – mamy nadzieję – gorących dyskusji na temat… ekonomii. Ale nie słupków, wykresów i definicji, tylko sztuki dobrego gospodarowania, a nawet szczęśliwego życia!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dizajn-i-ekonomia%3A-12.-urodziny-zamku-cieszyn,31484,artykul.html

Porozmawiajmy, jak zarządzać firmą, organizacją, projektem, a zwłaszcza własnym życiem. Bo czy ideę zrównoważonego rozwoju warto sprowadzać tylko do ekologii? Czy jest możliwy wellbeing by design?

Przed nami trzy dni spotkań, warsztatów, wernisaży, spacerów i wycieczek, a skoro to ostatni weekend karnawału, to czeka nas jeszcze ostatkowa impreza z niespodziankami.

24-26 lutego 2017,
Zamek Cieszyn, ul. Zamkowa 3 abc, 43-400 Cieszyn

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764