logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Dizajn powszechny – nowe znaki dla baru i szkoły

   13.01.2022, przeczytano 1663 razy
strzałkistrzałka
Fot. Rafał Kołsut / Traffic Design ZOBACZ ILUSTRACJE

Mural metalograficzny na szkole podstawowej i ręcznie malowany szyld na barze Smakosz podbijają przestrzeń publiczną i internetową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dizajn-powszechny-%E2%80%93-nowe-znaki-dla-baru-i-szkoly,394384,artykul.html

Stowarzyszenie Traffic Design skończyło rok dwiema nowymi realizacjami w przestrzeni publicznej. Pierwsza z nich to mural metalograficzny zaprojektowany przez Martę Przeciszewską dla Szkoły Podstawowej nr 21 w Gdyni. Inspiracją dla współpracującej z Traffic Design graficzki były dziecięce marzenia, nauka i charakterystyczne gdyńskie elementy: rybki z pomnika przy Bulwarze Nadmorskim oraz fontanna ze Skweru Kościuszki.

Mural został namalowany w stonowanej kolorystyce beżów, szarości i błękitu. Lekkości elementom graficznym dodaje wykonanie części z nich z metalu i zamocowanie na dystansie. Nie jest to koniec współpracy Traffic Design z Martą Przeciszewską i społecznością SP 21 - w nadchodzącym roku projekt zostanie rozwinięty o identyfikację graficzną szkoły. W planach jest także spotkanie z uczniami, żeby opowiedzieć im o procesie pracy nad muralem. Projekt Marty Przeciszewskiej powstał w ramach jej pracy doktorskiej i będzie rozwijany o elementy identyfikacji graficznej.

Mural został zrealizowany w ramach długoterminowej współpracy z Miastem Gdynia, podobnie jak szyld baru Smakosz. Jest to drugi po „Słonecznym” szyld baru mlecznego zrealizowany przez Traffic Design.

- Cieszy nas wprowadzanie dizajnu i promowanie dobrych praktyk projektowych w miejscach, które zwykle nie dysponują ogromnymi budżetami, ale za to są dostępne dla użytkowników, niezależnie od zasobności portfela. - Monika Domańska, Traffic Design

Bar Smakosz mieści się w wolnostojącym budynku w dzielnicy Chylonia. W ramach projektu powstał napis z nazwą oraz mural na ślepej ścianie – całość została zaprojektowana i wykonana przez projektantów z Traffic Design.

- Zasięg projektu przekroczył nasze oczekiwania. Na samym Facebooku Stowarzyszenia re:design zobaczyło ponad 125 tyś. widzów. Dzięki zainteresowaniu mediów i internautów w sobotę po publikacji osiągnięto weekendowy rekord frekwencji w Smakoszu. Jedzenie skończyło się o godzinie 13:00 i zespół musiał je ekspresowo dorabiać, aby wykarmić wszystkich odwiedzających. Nie moglibyśmy sobie wyobrazić lepszego początku 2022 roku. - Monika Domańska, Traffic Design

Źródło: Stowarzyszenie Traffic Design

www.trafficdesign.pl

Galeria: Dizajn powszechny – nowe znaki dla baru i szkoły w Gdyni

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Aplikacje mobilne szansą dla e-commerce w 2023 roku
Zdaniem ekspertów z agencji marketingu mobilnego Spicy Mobile, firmy rozwijające sprzedaż w internecie powinny zwrócić się w tym roku w stronę aplikacji mobilnych, które zapewniają duże możliwości konwersji i bardziej spersonalizowane doświadczenia zakupowe.
Od 2020 roku można zaobserwować wyraźny wzrost zainteresowania mobile gamingiem. Jeszcze kilka lat temu gry mobilne uznawane były za niszową rozrywkę dla gamingowych geeków, a dzisiaj są w mainstreamie i królują na każdym poziomie – od ilości pobranych gier po zyski, które generują. Według Newzoo rynek gier mobilnych pozostaje najbardziej dochodowym...
Połączenie działań CX i EX kluczem do budowania konkurencyjności biznesu
Pracownicy budują najbardziej wartościową relację z klientem i to oni mają ogromny wpływ na doświadczenia odbiorców marki. Dlatego właśnie tak istotny staje się EX (Employee Experience), który przy ścisłej współpracy z CX (Customer Expierence), coraz częściej jest uwzględniany przy tworzeniu strategii rozwoju biznesu. Zadbanie o tworzenie pozytywnych...
63 procent menedżerów twierdzi, że pozytywne doświadczenia klientów (CX) będą ważniejsze w 2023 roku, niż jeszcze rok wcześniej. Wynika to m.in. z faktu, iż 3/4 klientów deklaruje, że wyda więcej, także w kryzysie, na zakupy w firmach, które dbają o nich. Jednak, budowanie pozytywnych doświadczeń klientów, nie jest dziś możliwe bez...
Budowanie marki pracodawcy było bardzo ważne dla firm w 2022 roku. Dlaczego? Przedsiębiorstwa w ten sposób walczyły z brakiem zaangażowania pracowników, zjawiskiem quiet quittingu czy zrujnowaną reputacją. Dobrze rozwinięte działania z obszaru employer brandingu umożliwiają zdobycie przewagi konkurencyjnej. 2022 rok był czasem, gdy wielu pracodawców zauważyło...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764