logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Dizajn w przestrzeni publicznej zimą

   17.02.2021, przeczytano 2312 razy
ilustracja

W zimowej aurze można zobaczyć trzy nowe realizacje Traffic Design, a dla tych, którzy śnieżne, wietrzne i mroźne dni spędzają raczej w domowym zaciszu TD przygotował opowiadanie Salci Hałas w interpretacji Piernikowskiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dizajn-w-przestrzeni-publicznej-zima,390270,artykul.html

Pod koniec ubiegłego roku w przestrzeni publicznej pojawiły się 3 nowe realizacje artystyczne: dwa neony oraz ilustracyjny szyld przedszkola.

Neon zaprojektowany przez studio Full Metal Jacket jest jedną z instalacji artystycznych, które zostały przygotowane na Biennale Dizajnu i Sztuki Miejskiej 2020. Wkrótce dołączą do nich jeszcze dwie rzeźby i seria artystycznych obiektów uniemożliwiających parkowanie na terenach zielonych.

ilustracjastrzałka

Neon rozświetla przejście pod budynkami bibliotek przy ul. Biskupa Dominika na Wzgórzu Świętego Maksymiliana. O historiach i legendach dotyczących ludzi i zwierząt zamieszkujących tę dzielnicę można przeczytać w opowiadaniu Salci Hałas „Mgła”. Opowiadanie jest też dostępne do słuchania za darmo na platformie YouTube oraz w serwisie Audioteka. Tekst zinterpretował raper i wokalista Piernikowski.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

– Punktem wyjścia do pracy artystów podczas Biennale było opowiadanie Salci Hałas „Mgła”. Jego wersja audio stała się jednocześnie jedną z realizacji artystycznych – mówi Monika Domańska.

Dwie realizacje w Śródmieściu to neon w bramie przy ulicy Armii Krajowej oraz nowy szyld ilustracyjny wykonany w technice metaloplastyki na fasadzie Przedszkola nr 16. Obydwa projekty powstały w ramach długoterminowego projektu tworzenia dizajnu w przestrzeni publicznej realizowanego wraz z Miastem Gdynia.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Traffic Design zachęca także do oglądania gdyńskich murali i sztuki w przestrzeni publicznej w zimowej aurze, dzięki której prace mogą wybrzmieć w zupełnie nowy sposób.

Źródło: Stowarzyszenie Traffic Design

www.trafficdesign.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polscy sprzedawcy coraz częściej wychodzą poza granice kraju, kierując swoją ofertę na zagraniczne rynki. W dobie globalizacji oraz rosnącej popularności e-commerce, cross-border stało się dla wielu firm naturalnym krokiem rozwoju. Jednak nawet najlepsze produkty i konkurencyjne ceny nie zagwarantują sukcesu, jeśli strategie marketingowe nie zostaną odpowiednio dostosowane do...
Z okazji Dnia Obsługi Klienta (CX Day), RAJA, europejski lider w zakresie opakowań, podkreśla znaczenie wysokich standardów obsługi klienta, dziękując partnerom biznesowym, których sukces jest kluczowy dla rozwijającej się współpracy. Firma podkreśla, jak inwestycje w obsługę oraz indywidualne podejście do klientów przekładają się na ich satysfakcję...
Jak rozpocząć działania marketingowe SEO za granicą?
Z badań przeprowadzonych przez Polski Instytut Ekonomiczny w sierpniu 2024 roku wynika, że zaledwie 37 proc. polskich firm zdecydowało się na ekspansję zagraniczną[1]. Swoją obecność na międzynarodowych rynkach zaznaczyły przede wszystkim przedsiębiorstwa z branży TSL (58 proc.) i produkcyjnej (51 proc.). Zdecydowanie rzadziej miało to miejsce w przypadku firm...
Slodkie: pomysły na halloweenowe słodycze reklamowe
Jesień to czas, w którym firmy organizują imprezy halloweenowe, aby zintegrować zespół i wprowadzić nieco humoru w codzienne biurowe życie. Kluczowym elementem świętowania są kostiumy oraz słodycze, które idealnie wpisują się w atmosferę wydarzenia. Oto kilka pomysłów na to, jak kreatywnie wykorzystać ten czas.
TrustMate o handlu fałszywymi opiniami w Internecie
Firmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre e-sklepy sięgają po nieuczciwe praktyki. Jak wynika z najnowszych danych TrustMate, blisko dwa tysięcy sklepów online w Polsce kupuje fikcyjne recenzje. Proceder ma miejsce, pomimo że kary za takie praktyki sięgają do 10%...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764