logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Dizajn w przestrzeni publicznej zimą

   17.02.2021, przeczytano 379 razy
ilustracja

W zimowej aurze można zobaczyć trzy nowe realizacje Traffic Design, a dla tych, którzy śnieżne, wietrzne i mroźne dni spędzają raczej w domowym zaciszu TD przygotował opowiadanie Salci Hałas w interpretacji Piernikowskiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dizajn-w-przestrzeni-publicznej-zima,390270,artykul.html

Pod koniec ubiegłego roku w przestrzeni publicznej pojawiły się 3 nowe realizacje artystyczne: dwa neony oraz ilustracyjny szyld przedszkola.

Neon zaprojektowany przez studio Full Metal Jacket jest jedną z instalacji artystycznych, które zostały przygotowane na Biennale Dizajnu i Sztuki Miejskiej 2020. Wkrótce dołączą do nich jeszcze dwie rzeźby i seria artystycznych obiektów uniemożliwiających parkowanie na terenach zielonych.

ilustracjastrzałka

Neon rozświetla przejście pod budynkami bibliotek przy ul. Biskupa Dominika na Wzgórzu Świętego Maksymiliana. O historiach i legendach dotyczących ludzi i zwierząt zamieszkujących tę dzielnicę można przeczytać w opowiadaniu Salci Hałas „Mgła”. Opowiadanie jest też dostępne do słuchania za darmo na platformie YouTube oraz w serwisie Audioteka. Tekst zinterpretował raper i wokalista Piernikowski.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

– Punktem wyjścia do pracy artystów podczas Biennale było opowiadanie Salci Hałas „Mgła”. Jego wersja audio stała się jednocześnie jedną z realizacji artystycznych – mówi Monika Domańska.

Dwie realizacje w Śródmieściu to neon w bramie przy ulicy Armii Krajowej oraz nowy szyld ilustracyjny wykonany w technice metaloplastyki na fasadzie Przedszkola nr 16. Obydwa projekty powstały w ramach długoterminowego projektu tworzenia dizajnu w przestrzeni publicznej realizowanego wraz z Miastem Gdynia.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Traffic Design zachęca także do oglądania gdyńskich murali i sztuki w przestrzeni publicznej w zimowej aurze, dzięki której prace mogą wybrzmieć w zupełnie nowy sposób.

Źródło: Stowarzyszenie Traffic Design

www.trafficdesign.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sprzedawcy internetowi szukają sposobu na porzucone koszyki
Tylko co piąty konsument kończy rozpoczęte zakupy w sieci. Pozostali, najczęściej licząc na lepszą ofertę, porzucają koszyk – wynika z ostatniego raportu firm Shoper i SMSAPI. Ich badanie dotyczące komunikacji sklepów internetowych powinno być dla sprzedawców wskazówką, która pomoże ograniczyć wykruszanie się klientów na ostatniej...
Kampanie reklamowe w grach
Gaming marketing to bardzo szeroka kategoria oparta na promocji marek poprzez tematykę gier. Tworzenie aktywacji wokół transmisji esportowych, współprace z gamingowymi influencerami czy dedykowane formaty są dość znaną i bardzo skuteczną metodą łączenia marek z gamingiem. Jednak, by dotrzeć prezycyjnie do społeczności i zintegrować się z nią, warto starać się osiągnąć...
Jaki potencjał marketingowy ma Paulo Sousa?
– Polska nie musi kochać Paulo Sousy – powiedział w programie „Cafe Futbol” prezes PZPN Zbigniew Boniek. No i może jeszcze nie kocha, ale z całą pewnością już się nim interesuje. Szał wokół wyczekiwanego „trenera z zagranicy” można przeliczyć na pieniądze, a te z kolei będą interesowały reklamodawców, którzy na...
Robotyzacja w drukarni. Kto może z niej skorzystać?
Bezobsługowe drukowanie i wycinanie o dowolnej porze dnia i nocy - to główne zalety wdrożenia robotów przemysłowych w dziedzinie poligrafii. Jak przekonują eksperci, roboty oznaczają zwiększoną produktywność, znaczną redukcję kosztów produkcji oraz odciążenie pracowników. Kto może skorzystać z ich pomocy?
Kampania infulencerska Hortex i Brandlift
Promowanie artykułów spożywczych stanowi duże wyzwanie. Branża spożywcza jest niezwykle konkurencyjna, na rynku dostępnych jest wiele różnorodnych produktów, które reklamowane są na szereg sposobów. Jak zatem stworzyć wyróżniającą się kampanię, która zaangażuje odbiorców? Przed tym zadaniem stanęła agencja marketingu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764