logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

DKS i Monoc Druk – spotkanie multibrandowego dostawcy z drukarnią, która stawia na rozwój

  PR 14.01.2020, przeczytano 508 razy
ilustracjastrzałka

Współpraca firm DKS i Monoc Druk to przykład obrazujący sytuację, w której drukarnia, stawiająca na rozwój swojego przedsiębiorstwa spotyka na swojej drodze dostawcę, który nie tylko spełnia jej oczekiwania w zakresie zakupów poprzez możliwość zaoferowania sprzętu różnych producentów, ale także staje się jej doradcą i partnerem w tej kwestii. Dowodem tego są cztery zakupione maszyny z oferty DKS, na jakie zdecydowała się firma Monoc Druk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dks-i-monoc-druk-%E2%80%93-spotkanie-multibrandowego-dostawcy-z-drukarnia%2C-ktora-stawia-na-rozwoj,385316,artykul.html

- Kilka lat temu – mówi Anna Adamczak, współwłaściciel Monoc Druk - zauważyliśmy, że rynek poligraficzny się zmienia. Klienci dopytywali o coraz mniejsze nakłady. Realizacja tego typu zleceń stawała się nieopłacalna w technice druku offsetowego, jaką dysponowaliśmy wówczas. Chcieliśmy ponadto otworzyć się na potrzeby nowych firm, które rozpoczynały swoją drogę biznesową, a ich oczekiwania nakładowe były mniejsze. Możliwością na zaspokojenie tych oczekiwań i odpowiedzią na zmiany zachodzące na rynku był druk cyfrowy. Umożliwia on wykonywanie prac w mniejszych nakładach i krótszym czasie oraz daje możliwość dopasowania się do potrzeb danego klienta. Postanowiliśmy zatem jakiś czas temu zainwestować w tego typu urządzenia. W myśl zasady - jeśli się nie rozwijasz, stoisz w miejscu, a tak naprawdę cofasz się – musieliśmy pomyśleć o zakupie maszyn cyfrowych.

Firma Monoc Druk istnieje na rynku poligraficznym od 2001 roku. Jej dewizą jest dbałość o jakość prac i ich terminowość oraz zadowolenie klienta. Obecnie specjalizuje się w druku offsetowym, cyfrowym, wielkoformatowym i usługach introligatorskich. Obsługuje dużych producentów; wykonuje także małe zlecenia dla indywidualnych klientów. Zawsze zleceniodawca i jego potrzeby są tu najważniejsze i to one są inspiracją dla właścicieli firmy do kolejnych inwestycji.

Jednym z partnerów w tym zakresie stała się dla Monoc Druk firma DKS.

- Posiadamy w swojej ofercie urządzenia wielu producentów – mówi Andrzej Ćwikliński, dyrektor ds. sprzedaży rozwiązań produkcyjnych DKS - co z pewnością wyróżnia nas na rynku. Możemy zatem oferować naszym klientom maszyny skrojone na miarę ich potrzeb, nie ograniczając się do urządzeń jednego tylko producenta. Współpracujące z nami przedsiębiorstwa otrzymują od nas kompleksową ofertę, która ma spełnić ich oczekiwania. W innym przypadku ma być odpowiedzią na ich aktualne problemy, ale także na zmiany, jakie mają miejsce w branży poligraficznej. Tak było również w przypadku Monoc Druk.

Firma ta zakupiła aż cztery urządzenia z oferty DKS – kolorowe produkcyjne urządzenie Konica Minolta, dwa urządzenia firmy Canon – produkcyjne do druku czarno-białego, a także biurowe do druku kolorowego oraz ploter ekosolwentowy OKI.

- Nowy park maszynowy przyspieszył realizację zamówień w naszej firmie – mówi Anna Adamczak. - Umożliwił np. personalizację, która jest obecnie bardzo popularna. Urządzenia ploterowe z kolei pozwoliły poszerzyć nasz asortyment o wielki format. Obecnie wydruk 1 sztuki nie stanowi dla nas problemu, a zlecenia wykonywane są „od ręki”. Dodatkowo - dzięki nowym urządzeniom do druku cyfrowego i wielkoformatowego - posiadamy możliwość druku prac na podłożach wcześniej dla nas niedostępnych, np. na ekskluzywnych papierach ozdobnych, z przetłoczeniami czy na foliach.

Jak podkreśla Anna Adamczak, klienci drukarni również odczuli zalety inwestycji, jakie miały tu miejsce ostatnio.

- Zakup maszyn do druku cyfrowego z oferty DKS – mówi – pozwolił nam na realizację różnorodnych, mniejszych i mało powtarzalnych zamówień w krótszym terminie i pozwolił na zaoferowanie tzw. druku „na żądanie”.

- Bardzo cieszy nas fakt, że oferując sprzęt różnych producentów, możemy oferować naszym klientom kompleksową obsługę pod kątem elastyczności w doborze rozwiązań odpowiadających ich potrzebom – dodaje Maciej Ofierzyński, Graphic Arts Key Account Manager, odpowiedzialny z ramienia firmy DKS za tę sprzedaż – a co za tym idzie, możemy przyczyniać się do rozwoju ich przedsiębiorstw. Nasze możliwości pozwalają również na skompletowanie tak sprzętu, by był on odpowiedzią na oczekiwania ich zleceniodawców, a także brał pod uwagę zmiany zachodzące na rynku. Jako jeden z nielicznych dostawców na rynk mamy możliwości – dzięki naszej bogatej ofercie - scalania całego procesu zachodzącego w drukarniach. Obecnie w poligrafii coraz częściej najważniejsza jest kompleksowa obsługa klienta końcowego - począwszy od druku wizytówek, personalizowanych broszur, katalogów jak i wielkoformatowych plakatów będących uzupełnieniem wysokonakładowego druku offsetowego.  Klienci poszukują drukarń, które zapewnią im obsługę na wielu płaszczyznach. Współpraca z Monoc Druk utwierdziła nas w przekonaniu, że nasza firma podąża za obecnymi trendami i spełnia oczekiwania klientów.

Współpracę z firmą DKS również pozytywnie ocenia kierownictwo Monoc Druk:

- Firma DKS, oprócz sprzedaży maszyn, zawarła z nami także umowę serwisowo-materiałową gwarantującą nam ciągłość produkcji.  Co warte podkreślenia - w porównaniu z konkurencją – dostawca ten wyróżnia się elastycznością w doborze odpowiednich rozwiązań dostosowanych do danej firmy, a świadczone przez niego usługi wykonywane są w sposób odpowiedni i rzetelny – dodaje Anna Adamczak.

Największą jednak wartością, jaką uzyskała firma Monoc Druk ze współpracy z firmą DKS i dzięki inwestycjom, jakie poczyniła w ostatnim czasie jest znaczące skrócenie czasu realizacji zleceń i możliwość dalszego rozwoju.

- W niektórych przypadkach skrócił się on nawet o 70% - podkreśla Anna Adamczak. – Zauważyliśmy to przede wszystkim przy mniejszych zamówieniach, dotyczących druków reklamowych. Dlatego inwestycje w maszyny dostarczone nam przez DKS oceniamy bardzo pozytywnie i mamy nadzieję, że nasz rozwój dzięki nim będzie nadal intensywny, co docenią nasi klienci.

ilustracjastrzałka

Źródło: DKS Sp. z o.o.

www.dks.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma Mark Andy przygotowała kolejną zdalną prezentację dla swoich klientów, tym razem we współpracy z Avery Dennison. Będzie ona poświęcona technologii RFID i rozwiązaniom technologicznym, jakie obie firmy oferują. Webinarium odbędzie się 9 grudnia br. i składać się będzie z dwóch sesji. Pierwsza - od godziny 10.00 – prowadzona będzie w języku...
System do broszurowania Duplo Isaddle w Mazowieckim Centrum Poligrafii
Kolejna w tym roku inwestycja Mazowieckiego Centrum Poligrafii (MCP) zwiększyła jeszcze bardziej potencjał produkcyjny tej firmy. Tym razem drukarnia zakupiła system broszurujący iSaddle z oferty Duplo z trzema wieżami zbierającymi i układarką wysokiego stosu. Odblokował on „wąskie gardło”, jakie utworzyło się tu w przypadku oprawy zeszytowej.  Jak zapewnia...
Akademia Zarządzania Barwą, organizowana przez wydawnictwo Polski Drukarz Sp. z o.o., to w tym roku kolejne branżowe spotkanie online, w którym w ostatnim czasie wzięła udział firma Sun Chemical.  Tematem jej prezentacji podczas tego wydarzenia był zestaw aplikacji i usług, jakie oferuje swoim klientom pod wspólną nazwą SunColorBox. Sun Chemical był jednocześnie...
Pionierski rozwój - druk cyfrowy na elastycznych i rozciągliwych foliach
Koenig & Bauer rozpoczyna współpracę na rzecz dalszego rozwoju RotaJET
Pandemia Covid 19, która w ostatnich tygodniach ponownie zaostrzyła swój przebieg w większości krajów, podobnie jak w wielu innych sektorach odcisnęła wyraźne piętno także na wynikach biznesowych Grupy Koenig & Bauer. W trzecim kwartale poziom zamówień spadł o 13,8% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego do poziomu 232,6 mln EUR, z kolei...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764